Pagina 8 van 21 Eerste ... 45678910111218 ... Laatste
    Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brutha Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ben ook niet van plan om te upgraden van de X. Meer dan snel genoeg en de camera is ook geweldig. Voor de X wel elk jaar gevolgd maar de veranderingen zijn voor mij niet groot genoeg meer.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    nee idd.

Ook het feit dat de design nog altijd ongeveer hetzelfde is, en met wachten doe je nooit iets mis.
    De prijs houdt me een beetje tegen momenteel 2 jaar geleden vond ik het nog oke om meer dan 1k euro neer te tellen voor een phone....eigenlijk zou dat nooit oke moeten zijn

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    136 (99%)
    lol, ze maken de video nu zelf

PSN: Jonas89

TheCeet's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ga toch ook overstappen van mijn 7 Plus naar de 11 Pro.
    Heb toch nog wat budget staan dat ik via Flex Reward kan opdoen, dus dan kost het me amper iets
    PS Vita - 320GB Fat PS3 - 2TB PS4 Pro
    Trophies
    Next game(s): GRID - Need For Speed Heat - The Last of Us 2
    Macbook Pro Retina 15" (late 2013) ~ Windows 10 Desktop ~ Iphone 7 Plus

BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    239 (99%)
    Hier normaal ook upgraden van een 7 Plus naar een 11 Pro of 11 Pro Max. Wel nog aan het twijfelen wat ik ga doen.

PSN: BuYcKi

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
    Kan iemand even reageren op mijn vorig bericht ivm pre-orders?

Was dat vorig jaar ook zo? Vrijdag om 14u ipv Zaterdag 9u zoals vroeger?
    Cook heeft in de Keynote gezegd dat het uur veranderd is om het gemakkelijker te maken voor de Amerikanen.

Was vroeger 12:01A Pacific en dus 3:01A Eastern.
    Nu 5A Pacific (of 5:01A we zullen zien) en dus 8A Eastern

Da's de enige reden dat hij zei. Eastern is de tijdzone met het grootste aandeel van de bevolking daar.

Was vroeger, of toch de laatste jaren, volgens mij toch altijd vrijdag om 9u.

Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    14u is wel een moeilijk uur voor mij kut

iTrader
    136 (99%)

Apple Event 'By Innovation Only' - 10 sept 19u

Ik begin meer en meer te denken aan de Series 3 om te kopen... Wat denken jullie?

Voornamelijk voor te sporten (zwemmen) en uur aflezen
    Allerlei notificaties en apps heb ik niet zo persé nodig.

Heb nu een Samsung Galaxy Watch Active. Maar bij zwemmen telt die al eens een baan verkeerd niet zo nauwkeurig in alles

En de grootste ergernis bij mij: Apple laat niet toe om externe-gegevens in hun health-app te laten. Dus maw je zit aan hun eigen sport-app vast (ook bij Fitbit, Garmin, etc)

Natuurlijk is de series4/5 iets knapper en dunner. Maar wel duurder

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Wel een goeie moment binnenkort voor wie altijd al twijfelde een Apple TV te kopen. Je gaat er 1 jaar Apple TV+ bijkrijgen, waarde = €60.
    Dus de 4K kost je eigenlijk €139 moest je sowieso van plan zijn op de streamingdienst te subscriben.
    PSN: Shaddix-be

Brutha's schermafbeelding
    iTrader
    54 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Ik begin meer en meer te denken aan de Series 3 om te kopen... Wat denken jullie?

Voornamelijk voor te sporten (zwemmen) en uur aflezen
    Allerlei notificaties en apps heb ik niet zo persé nodig.

Heb nu een Samsung Galaxy Watch Active. Maar bij zwemmen telt die al eens een baan verkeerd niet zo nauwkeurig in alles

En de grootste ergernis bij mij: Apple laat niet toe om externe-gegevens in hun health-app te laten. Dus maw je zit aan hun eigen sport-app vast (ook bij Fitbit, Garmin, etc)

Natuurlijk is de series4/5 iets knapper en dunner. Maar wel duurder
    Ik heb mij gisteren de Series 3 aangeschaft. Morgen zou hij er zijn. Ook getwijfeld tussen de 3 en de 4 maar het prijsverschil is te groot voor het geen ik hem wil gebruiken. Hoofdzakelijk voor te sporten en ook niet voor al de rest. €259 is een koopje. Mijn vriendin had al een 3 en die is zeker nog snel genoeg. Ze raadde mij die waarschijnlijk ook deels wel aan om haar niet jaloers te maken met een nieuwer model .

PSN: Brutha
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Bij de reservatie vanmiddag kan je ook kiezen voor thuislevering toch he? Ik ga dat wss voor de eerste keer laten doen.. normaal zijn ze altijd stipt op tijd als ik het goed heb.

iTrader
    4 (100%)
    Ik heb dezelfde vraag, als ik online bestel via Apple heb ik hem dan effectief 20/09?

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Wil een 11pro voor m'n vriendin kopen. Als ik nu gewoon 20 september na m'n werk naar de switch (Apple store) ga, is daar dan alles uitverkocht? Of zijn dat niet zo'n stormlopen meer zoals vroeger?
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    136 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brutha Bekijk bericht
    Ik heb mij gisteren de Series 3 aangeschaft. Morgen zou hij er zijn. Ook getwijfeld tussen de 3 en de 4 maar het prijsverschil is te groot voor het geen ik hem wil gebruiken. Hoofdzakelijk voor te sporten en ook niet voor al de rest. €259 is een koopje. Mijn vriendin had al een 3 en die is zeker nog snel genoeg. Ze raadde mij die waarschijnlijk ook deels wel aan om haar niet jaloers te maken met een nieuwer model .

de vraag is eerder als er lag op de watch ga zitten met watchOS6 en latere versie, ook al zien hoelang ze het gaan ondersteunen ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Wil een 11pro voor m'n vriendin kopen. Als ik nu gewoon 20 september na m'n werk naar de switch (Apple store) ga, is daar dan alles uitverkocht? Of zijn dat niet zo'n stormlopen meer zoals vroeger?
    zou je nog durven kopen bij Swtich? géén slecht woord over hun, maar lijkt me wat riskant ?

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Ik zou dan toch zeker een model reserveren in de switch. Dan heb je er zeker 1 op de 20ste.
    Vorig jaar hetzelfde gedaan voor de watch 4.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)

zou je nog durven kopen bij Swtich? géén slecht woord over hun, maar lijkt me wat riskant ?
    Waarom niet? Ik volg het wereldje dus totaal niet
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

Pagina 8 van 21 Eerste ... 45678910111218 ... Laatste

Regels voor berichten