Pagina 6 van 21 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SarahBaptie Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Er zit hier niets vernieuwends in ondanks al hun marketing termen.
    Is grotendeels dezelfde kritiek als vorig jaar. Denk dat ze gewoon niets fundamenteels meer kunnen vernieuwen met de huidige stand van de technologie en de beperkingen van de batterij. Bij andere smartphone producenten is dat niet anders.

Dat, of Apple heeft een tekort aan visionaire mensen en/of die mensen worden niet gehoord door Phil, dat kan ook.

De verkoop van iPhone is in dalende lijn en de modellen van vandaag gaan daar zeker geen kentering in brengen, integendeel. Het feit dat Tim meer en meer op Services inzet - Apple TV+ was precies zelfs de headliner vandaag - zegt eigenlijk al genoeg over waar hun prioriteiten liggen nu.
    Laatst gewijzigd door CCatalyst; 10 september 2019 om 21:25

Urboembake's schermafbeelding
    iTrader
    52 (96%)
    Ben hier nu,toch aan het twijfelen tussen de iPhone 11 pro of de pro Max.
    Groene kleur is wel mooi dus waarschijnlijk zal het groen worden ofwel space grey.

Moest ik de gewone pro nemen kan ik misschien de watch series 4 verkopen en de series 5 kopen.....

Zoveel twijfels

Vandaag nog eens gaan voelen in de mediamarkt wat me best ligt qua formaat maar blijf twijfelen.
    De gewone de ligt super in de hand maar het grote scherm van de Max heeft ook zijn voordelen natuurlijk

JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mijne series 5 watch besteld
    .

Tibokio's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyricoMC Bekijk bericht
    Mijne series 5 watch besteld
    Ik krijg steeds een foutmelding als ik naar de order pagina ga
    ...

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Die Europese prijzen zijn toch pure afzetterij...
    PSN: Shaddix-be

iTrader
    52 (96%)
    Ik krijg ook steeds foutmelding.

Nog aant twijfelen: wat zou ik nog krijgen van series 4 gekocht in januari

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    136 (99%)
    Als iemand de series 4 goedkoper ziet, laat het weten.

Ik hou oa Coolblue in de gaten
    PSN: Jonas89

iTrader
    52 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Als iemand de series 4 goedkoper ziet, laat het weten.

Ik hou oa Coolblue in de gaten
    Moest ge ne 2dehands willen ,doe gerust een bod
    31/01 gekocht bij Coolblue .

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaddix Bekijk bericht
    Is omdat de Europeanen dat betalen. De EU moet toch een van de grotere pure wingewesten zijn, temeer daar ze hier heel wat uitgaven niet maken die ze in de US wel doen, zoals massa's tewerkstelling of advertentie-uitgaven. Dan ook nog eens heel wat US-only features die ze hier simpelweg niet beschikbaar stellen en waarvoor ze dus geen support moeten leveren; de nieuwe Apple Research app bv die ze vandaag aangekondigd hebben is alweer US-only. En als Trump hun Europese winst dan ook nog eens belastingsvrij laat repatrieren...

Dat gezegd zijnde zie je al de eerste tekenen van gestes die Apple al in andere markten heeft moeten toepassen, bv trade-in programma's etc. Prijzen verlagen tussen release cycles in doen ze (bijna) nooit, maar als de verkoop slecht gaat gooien ze wel met promoties.

darkslave's schermafbeelding
    iTrader
    22 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Urboembake Bekijk bericht
    Moest ge ne 2dehands willen ,doe gerust een bod
    31/01 gekocht bij Coolblue .
    Zeg even wat je er voor wilt liever . Zoek een 4 serietje
    Desktop: AMD Phenom II X4 940, 4GB Geil, 640HD, Radeon HD 4850X2
    Laptop: Macbook Pro 2010
    Console: Playstation 3 40GB, PSN: Fraeye
    GSM: Iphone 4

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
    1000 dollar is toch echt geen 1200?

Uiteindelijk gewoon weer ‘meer vant zelfde’ he , maarja. Wel krachtig die A13 precies.
    In mijn ogen kan 1000 dollar zeer zeker 1200 euro zijn bij Apple een iPhone XR was ook 749 in de US maar 859 hier, is al aan de gang sinds de iPhone 7 ofzo, dus waarom zou 1000 dan geen 1199 kunnen zijn

En tja elk jaar weer die power talk over die CPU, allemaal heel leuk maar heb ik weinig verhaal aan met een A12, sommige zullen elk jaar beweren dat hun apps sneller starten dan op hun toestel van het jaar ervoor maar dat is toch maar placebo talk, zolang je geen failproof manier hebt om dat effectief te vergelijken en testen is het allemaal maar perceptie.
    Ga je nu natuurlijk van een A10 naar een A13 kan je al eens iets merken maarja ook logisch na 3 jaar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CCatalyst Bekijk bericht
    Is grotendeels dezelfde kritiek als vorig jaar. Denk dat ze gewoon niets fundamenteels meer kunnen vernieuwen met de huidige stand van de technologie en de beperkingen van de batterij. Bij andere smartphone producenten is dat niet anders.

Dat, of Apple heeft een tekort aan visionaire mensen en/of die mensen worden niet gehoord door Phil, dat kan ook.

De verkoop van iPhone is in dalende lijn en de modellen van vandaag gaan daar zeker geen kentering in brengen, integendeel. Het feit dat Tim meer en meer op Services inzet - Apple TV+ was precies zelfs de headliner vandaag - zegt eigenlijk al genoeg over waar hun prioriteiten liggen nu.
    Denk dat er niet meer echt visionaire mensen zijn bij Apple of design guru's, die triple camera setup/layout vind ik gewoon lelijk, zeker vergeleken met bv de triple setup op de Galaxy S10 qua looks, ziet er gewoon veel cleaner uit en niet alsof je gewoon 3 lenzen probeert te doen passen in een vierkantje, no way dat dit soort camera design zou goedgekeurd zijn bij Apple 9 jaar geleden.

Maarja jaar na jaar doen ze toch weer een hoop mensen hun huidige phone verkopen die ze nog geen 12 maanden hebben voor een incremental upgrade, en ook al genoeg mensen die opeens niet snel genoeg van hun watch 4 afkunnen voor een watch 5 te bestellen, nuja ieder zijn geld/interesse maar elk jaar maar ''upgraden'' is maar redelijk dom, oa ook al 100x gezegd door bv JerryRigEverything.

To be fair er was een tijd toen deed ik het ook, maar toen had Apple ook elk jaar wel iets vernieuwend of een andere design touch ,dan zag je dat je ''het nieuwste had'' nu zou ik van een afstand niet zien of iemand een watch 4 of 5 om heeft of als zijn iPhone XR met de voorkant naar boven ligt zou ik niet weten of het een XR is of een XR 2019.

Dan ook weer die termen vanavond zoals '' strongest glass in a phone ever '' ja zoals je ''sapphire'' camera lenzen zeker + dat gaat niet sterker zijn dan Gorilla Glass 6, zoals JerryRigEverything gaat zeggen als hij de nieuwe iPhone test '' scratches at lvl 6 with deeper grooves at lvl 7 '' net zoals elke telefoon de laatste 2 jaar.

water en dust resistant dat is het nu ook al, maar wacht nu maar liefst 4m diep ipv 1m, voor het geval dat je eens 4m diep valt met je telefoon

spatial audio - je bedoelt zoals de stereo speakers die er al op zitten sinds de 7 ?

brighter true tone flash , ahja er zijn echt wel momenten dat ik denk op mijn XR ''shit die flash gaat nie hard genoeg ''

Fast charging, heb ik nu ook op mijn XR, je verplicht me enkel een usb-c to lightning cable te kopen een fast charge blokje

Als je de huidige XR hebt bv en je zit deze slide : https://tweakers.net/i/61AYAuuXM__V4...f=imagegallery
    Daar staat nu toch eens echt niets op dat je zegt van '' shit nu wil ik echt wel de opvolger van de XR '', anders zijde toch wel ne serieuze sucker, no offence.

But wait, new textured matte finishes ? take my money Apple.

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tibokio Bekijk bericht
    Ik krijg steeds een foutmelding als ik naar de order pagina ga
    Lukte gewoon via de app.
    .

Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Van de X zie ik het nog de moeite om te upgraden, van een Xs totaal niet eigenlijk..

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaddix Bekijk bericht
    Europese prijzen zijn BTW-incluis. Amerikaanse prijzen zijn nog zonder de "sales tax" er bij gerekend.

Doch, als we dan even doorrekenen:
    699 USD voor een unlocked sim-free 64 gig iPhone 11, da's op het moment van schrijven 632,77 euro.
    Inclusief BTW wordt dat 765,65 euro. Terwijl hij hier voor 809 euro zal gaan.

Da's een verschil van 43,35 euro. Da's inderdaad nog aanzienlijk wat, maar ik vermoed dat er nog bijkomende rotzooitaksen zijn die daar ook voor iets tussen zitten. Denk maar aan die fucking auvibel. En al die invoerrechten die de politici heden toevoegen om toch maar die oranje dwaas daar in de States van repliek te dienen.
    .

iTrader
    52 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door darkslave Bekijk bericht
    Zeg even wat je er voor wilt liever . Zoek een 4 serietje
    Hmz via pm?

Pagina 6 van 21 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

Regels voor berichten