Pagina 3 van 21 Eerste 123456713 ... Laatste
    Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    138 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ook niet maar heb dan ook nooit een iPhone gehad die het had heb er wel de voorstelling van gezien toen het uitkwam etc maar voor het de functies die ik gebruik is de current ''long press'' op de XR genoeg, ik gebruik dat om bv mijn flash zachter of harder te zetten of hoelang DND moet aanstaan in het quick settings menu en zelfs dan nog misschien 5x op een maand.

Anyway mijn XR batterij is nog steeds 100% en heb hem sinds begin Januari, dus nog minder reden om te upgraden dit jaar, van deze XR naar de nieuwe is in mijn ogen ook maar een ''sidegrade'' en geen upgrade, 2de camera heb ik geen behoefte aan want neem misschien 20 foto's op een jaar, 1gb extra ram zal je nauwelijks merken ( met bv de 5s naar de 6 ofzo wel want toen ging je van 1gb naar 2gb maar nu heeft de huidige XR ook al 3gb ) en tenzij ik een chronometer langs de A12 en A13 chip ga leggen zal ik als average joe wss geen verschil in snelheid zien.

Nu je XR weg doen die je nog geen 12 maanden hebt voor de ''nieuwe'' XR is Consumerism op zijn piek, je krijgt nog niet eens een nieuw design of echte mind-blowing feature ervoor terug.
    Ja dat is ieder zijn gebruik he. Ik neem 500 foto's op een jaar ofzo. Maar de XS camera is best goed, uitstekend zelf.
    zie voor mij persoonlijk géén reden om een nieuwe iPhone 11 te kopen

Maar ik fixeer me teveel op de batterij-conditie %, want is eigenlijk een vergiftigd geschenk dat ze erin hebben gestoken vind ik merk er eigenlijk niks van dat 7% minder batterij opslag heb

Ik kijk meer uit naar iOS 13, macOS (beide niet zo speciaal maar soit).
    Ik hoop nog het meest op een prijsdaling op de Watch 4, omdat er wss nieuwe komen en de huidige iets goedkoper gaan zijn (momenteel 419).
    En mijn vader gaat een nieuwe MBP kopen (zijn hudige Air is 8 jaar oud), de goedkoopste versie, hij twijfel wat nu of volgende week na keynote. Maar die hebben toch een update gehad in juli dusja
    PSN: Jonas89

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Ik ga ook niet echt switchen als er geen noemenswaardige veranderingen zijn. Mijn X macheert nog heel goed en 1300 euro blijft een smak geld voor een nieuwe iphone.

gilly's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    zullen er nieuwe airpods aangekondigd worden ook?
    Ben van plan er nu te kopen maar iemand zei me dat ik beter nog ff wacht.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Ja dat is ieder zijn gebruik he. Ik neem 500 foto's op een jaar ofzo. Maar de XS camera is best goed, uitstekend zelf.
    zie voor mij persoonlijk géén reden om een nieuwe iPhone 11 te kopen

Maar ik fixeer me teveel op de batterij-conditie %, want is eigenlijk een vergiftigd geschenk dat ze erin hebben gestoken vind ik merk er eigenlijk niks van dat 7% minder batterij opslag heb

Ik kijk meer uit naar iOS 13, macOS (beide niet zo speciaal maar soit).
    Ik hoop nog het meest op een prijsdaling op de Watch 4, omdat er wss nieuwe komen en de huidige iets goedkoper gaan zijn (momenteel 419).
    En mijn vader gaat een nieuwe MBP kopen (zijn hudige Air is 8 jaar oud), de goedkoopste versie, hij twijfel wat nu of volgende week na keynote. Maar die hebben toch een update gehad in juli dusja
    Ik wil eindelijk gewoon dark mode, dus iOS13 is ook mijn grootste interesse punt.
    Anyway over foto's heb ik me misschien verkeerd uitgedrukt, ik ben zeer tevreden met de foto kwaliteit van mijn XR en ik mis die 2de diepte sensor niet dus daarmee dat een dual camera setup voor mij weinig toevoegd.
    En die battery health functie is idd een toxic item in iOS, ik heb onlangs eens gekeken voor de 1ste keer in 6 maanden uit interesse, maar als mijn batterij bijna frut is merk ik dat wel vanzelf als ik namiddag al onder 40% zit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gilly Bekijk bericht
    Toch niets over geleaked dus je enige kans is dat het een hidden announcement is maar ik verwacht van niet want hun airpods 1.5 zijn nog niet zo lang geleden uitgekomen.

JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gilly Bekijk bericht
    Lijkt me wat vroeg; ze hebben dit jaar nog nieuwe gelanceerd (en een wireless charging case)
    .

iTrader
    138 (99%)
    Veel kans dat er een MBP 16 inch komt (met dunnere bezel)

iTrader
    138 (99%)
    Livestream op YT (eerste keer ooit voor Apple)

https://www.macrumors.com/2019/09/06...e-live-stream/

Laatst gewijzigd door Jonas89; 7 september 2019 om 14:31

Vile's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hoe zit dat nu eigenlijk met het design? Zijn die foto’s echt? Zal de iPhone 11 er terug uitzien als de XR? Huidige iPhones zijn mi verschrikkelijk qua design.

iTrader
    138 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vile Bekijk bericht
    Hoe zit dat nu eigenlijk met het design? Zijn die foto’s echt? Zal de iPhone 11 er terug uitzien als de XR? Huidige iPhones zijn mi verschrikkelijk qua design.
    Een compleet nieuw design zou voor 2020 zijn...
    Blijft afwachten

Vile's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik blijf toch stiekem hopen van niet én ze moeten met iets komen waar ze nog eens het verschil kunnen maken. De huidige iPhones zien er echt gedateerd en door die grote notch goedkoop uit. Heb nu toch het gevoel dat Apple niet meer het verschil kan maken. Onze iMac op ons bureau hebben we na jaren trouwe dienst onlangs ook vervangen door een zelf in elkaar gestoken Windows based desktop met een zuinige i7 cpu. Apple is altijd duurder geweest, maar de hogere prijs is niet meer te rechtvaardigen omdat de concurrentie toch serieuze stappen heeft gezet. Het Windows platform moet al even niet meer onderdoen of is zelfs beter. Maar we wachten af ..

Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Er komt dit jaar geen redesign dusja, da ligt echt wel vast.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Op Aliexpress kan je al dummy modellen kopen van de iPhone 2019 voor display doeleinden dus ja design ligt redelijk vast, ook met de renders van de afgelopen weken , die kloppen jaar na jaar en zo dichtbij de reveal kloppen ze zeker.

Ik vind het de laatste jaren ook wat lui bij Apple, de 6/6s/7/8 zagen er stuk voor stuk hetzelfde uit qua design buiten de camera bump en een verschil in zichtbare antenne lijnen achteraan maar de voorkant was ook 4 jaar hetzelfde, nuja eig met de 4/4s/5s ook dezelfde kaas buiten de front cam die opschoof op de 5s en een kleine design touch achteraan.

De notch vind ik niet perse outdated, als je weet welke tech erin steekt voor face ID heb je die ruimte nodig of ze moeten terug naar fingerprint of gewone iris scanner zoals de Galaxy, om al die sensors onder het scherm te krijgen zullen ze nog niet klaar voor zijn, sure het lijkt nieuwer bij andere zoals de cutout bij de S10 of waterdruppel bij Oneplus maar die hebben ook allemaal geen face ID op het niveau van Apple.

Waar Apple het verschil maakt de laatste 2 jaar is met hun SoC, de A11 en A12 waren en zijn beasts in, vooral, gpu toepassingen en beter dan zowat alles op Qualcomm of Samsung ( Exynos ) hun lijst, zelfs nu nog terwijl de A12 al bijna een jaar uit is.

Maar 2020 zou ik ook wel graag nog eens een full redesign zien, zonder notch en met USB-C, en alle versies met OLED, no offence maar als Samsung hun hele A lijn kan vol duwen met AMOLED voor 60% de kost van een XR dan heeft Apple niet echt een excuus, pas op qua LCD wel 1 van de beste die ik ooit heb gezien in de XR maar we zijn nu wel stillaan voorbij het <900p tijdperk voor de ''goedkoopste'' iPhone na bijna 5 jaar.

iTrader
    0
    Heb mijn X ondertussen al verkocht (les van vorige jaren - verkoop voor het evenement ipv erna voor de meeste winst) en zit nu op mijn iPhone 8+ die ik dit jaar in de VS gekocht heb
    - specifiek om een model met Qualcomm-chip te hebben - en moet zeggen die is duidelijker sneller op 4G dan mijn X en die heeft ook niet de problemen met spraak die soms even wegvalt tijdens telefoongesprekken. Heb daar vroeger nog over gepost.

Ik ga nooit weten wat de echte oorzaak was maar der was toch iets antennagate-achtig mis met die X (of toch zeker met de mijne) en ik ga het altijd op die Intel-chip blijven steken.

Ook voor de iPhone X was er nog een Qualcomm-variant, maar sinds de Xs niet meer. Ik veronderstel dan ook dat de problemen sinds de Xs opgelost zijn daar ook de Amerikaanse markt op Intel zit nu, en de Intel chip daarin ook al weer flink geëvolueerd is, dus ik maak me nu minder zorgen om hier de nieuwe iPhone met Intel chip te kopen.

Tenzij ze weer afkomen met verschillende chip-varianten natuurlijk waarvan de betere variant voor de Amerikaanse markt voorbehouden is, deze ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. Wie weet steken ze er weer Qualcomm in gezien ze hun akkefietje "gesettled" hebben enkele maanden geleden. Specs afwachten is voor mij iig de hoofdreden om niet meer op launch day te bestellen.

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    De mensen die iets van Mac vewachten dit event, hebben die ooit al eens naar het iPhone event gekeken?
    PSN: Shaddix-be

j3T's schermafbeelding
    iTrader
    77 (100%)
    Reverse wireless charging zou ook geschrapt zijn volgens een analist. Weer een mager beestje dit jaar. Als ze enkel extra camera’s en een snellere CPU aanbieden, tjah...
    I'm a man with a fork in a world of soup.

Pagina 3 van 21 Eerste 123456713 ... Laatste

Regels voor berichten