Pagina 20 van 20 Eerste ... 101617181920
    Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    136 (99%)
    Had je niet beter collect in winkel gedaan?
    PSN: Jonas89

Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)

Apple Event 'By Innovation Only' - 10 sept 19u

Tis idd zeer spijtig dat het document getekend is.

En dat is helemaal nie uw schuld he! Mensen niet vergeten dat theceet effectief wel slachtoffer is hier.

Of ge nu wel of nie iets getekend hebt, deze man is bestolen. Hoe of wat zijn acties zijn, al dan niet juiste beslissingen, in ‘hindsight’ is het altijd makkelijk gezegd.

Hopelijk komt het goed. Dat moeten ze toch makkelijk kunnen uitvissen wie op die nacht de post verwerkt heeft in dat kantoor enzovoort...
    Mits ze wat goede wil tonen..

palatinus's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ondertekend voor ontvangst of niet, dat lijkt me niet belangrijk eigenlijk. Dat wil niet zeggen dat je bevestigd dat er effectief in zit wat je verwacht hebt. Lijkt me dus ook geen extra moeilijkheden te veroorzaken.

Ik heb ondertekend voor mijn pakketje van PostNL, maar kon best bij openmaken een kartonnen doos zijn met een steen in. Het is niet omdat je tekent dat je geen clailm meer kan maken.

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheCeet Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Idd hierboven.

Toegekomen papiertje van dag ervoor afgegeven. Ze scande dit in.
    Ze vroeg om dit te ondertekenen en ondertussen ging ze het halen.
    Ik vermoed ook iemand van bpost dat dit gestolen heeft.

In het postpunt van delhaize konden ze mij niet verder helpen. Enkel kaartje gekregen met nummer op.
    Les geleerd voor in de toekomst dus, eerst ontvangen en controleren en daarna pas ondertekenen.

Maandag bellen naar vdb en zien wat er nu juist gaat gebeuren.
    Zal jullie hier op de hoogte houden.
    Ahzo ja ik onderteken pas als de bediende het pakket heeft gehaald en ik zie dat het niet beschadigd is.
    Nuja hoop toch dat het in orde komt voor jou. Ik had toch wel direct terug naar de bediende gestapt en uitgelegd dat het pakket leeg is. Want nu heb je in princiepe niet echt een poot om op te staan je hebt afgetekend, ik hoop dat je toch direct na ontvangst melding hebt gedaan bij de bediende dat je pakket leeg is.

Probeer je verhaal ook te doen via social media (twitter en facebook van bpost)

Urboembake's schermafbeelding
    iTrader
    50 (96%)
    Ik heb dikke miserie.

Iphone is gestolen, kreeg opengescheurde zak + verpakking mee in het Bpost punt
    IMEI nummer ga ik toch laten blokkeren al, dat die vuile dief er niets mee kan aanvangen.
    Ge zijt zo te zien niet alleen

https://forums.macrumors.com/threads...m-ups.2200107/

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

iTrader
    0
    Ik heb dikke miserie.

Iphone is gestolen, kreeg opengescheurde zak + verpakking mee in het Bpost punt
    IMEI nummer ga ik toch laten blokkeren al, dat die vuile dief er niets mee kan aanvangen.
    Waarom hebt ge dat aangenomen? Ge tekent toch niet af voor een opengescheurde zak?

Edit OK ja les geleerd zeker. Trouwens die loketbediende zou ook nooit iemand een opengescheurde zak moeten laten aftekenen.. Dat is al verdachte no1

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door palatinus Bekijk bericht
    Ondertekend voor ontvangst of niet, dat lijkt me niet belangrijk eigenlijk. Dat wil niet zeggen dat je bevestigd dat er effectief in zit wat je verwacht hebt. Lijkt me dus ook geen extra moeilijkheden te veroorzaken.

Ik heb ondertekend voor mijn pakketje van PostNL, maar kon best bij openmaken een kartonnen doos zijn met een steen in. Het is niet omdat je tekent dat je geen clailm meer kan maken.
    Alleen is de kans op succes bij weigering pakket 100%, terwijl kans op succes nadat het pakket geaccepteerd is kleiner is en veel meer miseri brengt. Als je geen Paypal of kredietkaart betaling gedaan hebt, dan moet je u al richten naar Apple, en hoeveel idioten zullen tegen Apple niet zeggen dat ze zogezegd een steen ontvangen hebben? Die bestaan ook. Waarom zou men u geloven en een ander niet? Gaat Apple moeite doen? Dan een rechtszaak tegen Apple starten om u geld terug te krijgen. Niet leuk.

Indien met kredietkaart of Paypal betaald: direct claim indienen bij die maatschappij of Paypal.

En ook klacht indienen bij de politie kan je proberen. Ook bij alle andere instanties ophaalpunten, Bpost enz. Al zijn die allemaal niet verplicht iets te doen want uw contract is met Apple.
    Laatst gewijzigd door Dieter85; Gisteren om 23:39
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you’re still retarded.

Pagina 20 van 20 Eerste ... 101617181920

Regels voor berichten