Pagina 12 van 21 Eerste ... 28910111213141516 ... Laatste
    Urboembake's schermafbeelding
    iTrader
    52 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fruitsla2800 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb met de klantendienst contact opgenomen voor ik bestelde. Mij werd gezegd als ik vandaag bestel dat ik hem 21 september in de bus mag verwachten.
    Misschien dat de status van voorraad word aangepast als de toestellen in de winkel liggen ?
    welke versie besteld?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Urboembake Bekijk bericht
    welke versie besteld?
    Ik heb de iphone 11 pro max 64gb genomen in midnight green.

rafbanaan's schermafbeelding
    iTrader
    173 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fruitsla2800 Bekijk bericht
    Je hoeft geen abo te nemen . Klant zijn bij telenet voor één of meerdere diensten is voldoende. ( Internet , tv en/of telefoon ) .
    Korting gaat er meteen af als je inlogt met je telenet gegevens. Je kan vijf toestellen per jaar bestellen met zo’n korting blijkbaar.
    Ok, bedankt voor de info!

Zit hier met een Wigo abo
    PSN ID/STEAM ID/ORIGIN: Tha_soh
    La música del futuro.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rafbanaan Bekijk bericht
    Ok, bedankt voor de info!

Zit hier met een Wigo abo
    Graag gedaan!

Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Volgens mij ga je heel lang mogen wachten op je telefoon via Telenet.

Ze weten nu nog niet wat ze in voorraad zullen krijgen en wss hebben ze een gigantische boel pre-orders al binnen.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik weet in de tijd toen de 5s uitkwam was die al bij Telenet shops int stad te krijgen op dag 1, ale enige shop in stock toen, switch-mm-etc sold out maar ik was toen nog om 17u binnen gewandeld voor een space grey 5s.
    Geloof toen bij de 6 en 6s ook, dus kan nog eens beter meevallen dan je denkt, nadien niet meer echt er op gelet.

iTrader
    4 (100%)

Apple Event 'By Innovation Only' - 10 sept 19u

Van de 5S geloof ik er niet veel van.

Dat was een hell release. Er was nergens voorraad, zelfs niet in de apple stores in frankrijk en duitsland.

Ik had hele nacht gecampeerd in duitsland en iedereen mocht de volgende ochtend al weer vertrekken met lege handen. Er waren slechts enkele toestellen beschikbaar.

En er zal sowieso wel voorraad zijn hoor. Maar hoeveel weten ze zelf nog niet, en dat zal zeker wel beperkt zijn.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Toen had je nog andere release days geloof ik voor Belgie/Nederland en de rest rond ons ( geen idee wanneer dat precies gestopt is ) maar Dag 1 van de BE release ben ik gewoon rond 17u de Telenet shop in St-Truiden buiten gewandeld met een 5s, was gewoon mijn ervaring van toen.

Ik weet dat nog omdat er nergens stock was in St-Truiden of Hasselt of Tongeren buiten TN shops, daarmee dat ik ze toen een dikke pluim gaf voor availability
    Natuurlijk weet ik niet hoe dat tegenwoordig bij hun zit en overal is het beperkt buiten bij Apple zelf ( en dan nog ) bij Bol staat ook al een disclaimer dat ze gewoon uitgereikt worden aan de hand van pre order datum en moment dus daar gaan ze ook gewoon de lijst af tot de stock op is.

svenenglenn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vrijdag besteld 14:00 via apple shop.
    Achteraf mail gehad dat betaling met visa mislukt is. Krijg 7 dagen de tijd anders word bestelling geannuleerd.

Mijn limiet van visa is vergroot maar kan nog tot woensdag duren tot dit in orde is.
    Als ze woensdag het geld hebben zou ik nog vrijdag levering krijgen of ben ik opggeschoven ?

iTrader
    4 (100%)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Toen had je nog andere release days geloof ik voor Belgie/Nederland en de rest rond ons ( geen idee wanneer dat precies gestopt is ) maar Dag 1 van de BE release ben ik gewoon rond 17u de Telenet shop in St-Truiden buiten gewandeld met een 5s, was gewoon mijn ervaring van toen.

Ik weet dat nog omdat er nergens stock was in St-Truiden of Hasselt of Tongeren buiten TN shops, daarmee dat ik ze toen een dikke pluim gaf voor availability
    Natuurlijk weet ik niet hoe dat tegenwoordig bij hun zit en overal is het beperkt buiten bij Apple zelf ( en dan nog ) bij Bol staat ook al een disclaimer dat ze gewoon uitgereikt worden aan de hand van pre order datum en moment dus daar gaan ze ook gewoon de lijst af tot de stock op is.
    Je hebt gelijk, er waren toen meerdere release dates per land.. was dat ff vergeten

Belgie kwam toen, as usual een paar weken na duitsland/frankrijk

@hierboven: op welke stap zit je als je je order bekijkt? Bij mij staat het op preparing to ship, en het geld is ook nog niet van mijn visa hoop dat het niet faalt.

@mensen die besteld hebben online: hoeveel mails hebben jullie al gekregen? Ik gewoon eentje na plaatsen van de bestelling dat ‘alles in orde is’, sindsdien niets meer.
    Laatst gewijzigd door Affinity; 15 september 2019 om 08:25

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
    Volgens mij ga je heel lang mogen wachten op je telefoon via Telenet.

Ze weten nu nog niet wat ze in voorraad zullen krijgen en wss hebben ze een gigantische boel pre-orders al binnen.
    gigantische boel pre-orders

De releases van iphone 5 & 6 zijn al lang voorbij ze de vraag is hoeveel mensen gaan er overschakelen van hun Xs naar 11 en de hype is sinds X toch ook al lang voorbij door de prijs die ze erop plakken.

svenenglenn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Je hebt gelijk, er waren toen meerdere release dates per land.. was dat ff vergeten

Belgie kwam toen, as usual een paar weken na duitsland/frankrijk

@hierboven: op welke stap zit je als je je order bekijkt? Bij mij staat het op preparing to ship, en het geld is ook nog niet van mijn visa hoop dat het niet faalt.

@mensen die besteld hebben online: hoeveel mails hebben jullie al gekregen? Ik gewoon eentje na plaatsen van de bestelling dat ‘alles in orde is’, sindsdien niets meer.
    Geen enkele stap. Staat dat ze op betaling wachten.

iTrader
    4 (100%)

Via apple was hij ook snel uitverkocht hoor. Of althans de eerste batch... zeker met die 100 euro korting bij telenet gaan die er echt veel verkopen ze.

Ook denken da nie iedereen upgrade van een Xs he, sommigen hebben nog een 5-5S-6.... en gaan nu pas upgraden.

rafbanaan's schermafbeelding
    iTrader
    173 (100%)
    Via apple was hij ook snel uitverkocht hoor. Of althans de eerste batch... zeker met die 100 euro korting bij telenet gaan die er echt veel verkopen ze.

Ook denken da nie iedereen upgrade van een Xs he, sommigen hebben nog een 5-5S-6.... en gaan nu pas upgraden.
    Je weet ook niet wat de cijfers zijn vooraleer men 'uitverkocht' waren. Markt x zal er wel een pak meer krijgen dan markt y.

Maar wat noscoped zegt herinner ik me ook nog. Ik had toen ook gekocht via de Apple shop met meteen uitverkocht en langer wachten op release, terwijl sommige Telenet shops ze gewn in stock had en je ze zo kon oppikken.
    PSN ID/STEAM ID/ORIGIN: Tha_soh
    La música del futuro.

iTrader
    4 (100%)

Ja dat was een horror release met heel schaarse voorraad. Ik weet nog dat er wekenlang dagelijks mensen in duitsland/frankrijk waren in de hoop dat er voorraad was (was een leuk topic op iCulture forum).

Tegen de BE/NL release waren ze wss al beter te krijgen.

Pagina 12 van 21 Eerste ... 28910111213141516 ... Laatste

Regels voor berichten