iTrader
    0

iMac van 2017 heeft 4 microfonen?

Hallo

Ik denk dat ik 2 microfonen gevonden heb bij mij iMac 2017, maar volgens Apple (https://support.apple.com/nl-be/HT204392) zijn er 4 stuks:

"Luidsprekers en microfoons. Onderdruk ongewenste geluiden, maak uw stem duidelijker en spreek met Siri via de vier ingebouwde microfoons. De samenwerking tussen de microfoons en de stereoluidsprekers maakt het gebruik van FaceTime en deelname aan videoconferenties een stuk prettiger."

Ik vind ze niet direct terug en ik vind google wat onduidelijk. Iemand een idee?

Alvast bedankt!

JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Volgens Techradar zitten die allemaal bovenin bij de facetime camera: https://www.techradar.com/reviews/imac-pro
    .

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door optiflex Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hallo

Ik denk dat ik 2 microfonen gevonden heb bij mij iMac 2017, maar volgens Apple (https://support.apple.com/nl-be/HT204392) zijn er 4 stuks:

"Luidsprekers en microfoons. Onderdruk ongewenste geluiden, maak uw stem duidelijker en spreek met Siri via de vier ingebouwde microfoons. De samenwerking tussen de microfoons en de stereoluidsprekers maakt het gebruik van FaceTime en deelname aan videoconferenties een stuk prettiger."

Ik vind ze niet direct terug en ik vind google wat onduidelijk. Iemand een idee?

Alvast bedankt!
    De iMac Pro heeft er 4, de gewone iMac vanaf 2017 heeft er 1 (voor 2017 2)
    PS4 / PS2 / PSX / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    iMac 27" (2017) / HP ProBook 650 G1 / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: mijnscore & frequency trainer

iTrader
    0
    ik heb een iMac Pro, kan jij de 4 microfonen aanduiden aub?

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Staat toch gewoon op je linkje van Apple? Eentje links van de lichtsensor, eentje rechts van de webcam en 2 microfoons boven de webcam. Ze zijn heel erg klein, dus je kan eens proberen inzoomen op de foto's van ifixit maar je zal ze nauwelijks zien.

Je gaat ze toch niet afplakken om spionage te proberen voorkomen? Dat werkt voor een webcam maar niet voor microfoons
    PS4 / PS2 / PSX / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    iMac 27" (2017) / HP ProBook 650 G1 / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: mijnscore & frequency trainer

Shaguar's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Water overkappen dan, works every time.
    "The most dangerous poison is the feeling of achievement. The antidote is to every evening think what can be done better tomorrow"
    MTB: Canyon Spectral 7.0AL
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Regels voor berichten