Pagina 2 van 2 Eerste 12

Discussie: Powerbeats Pro 2019

iTrader
    0
    Is er eigenlijk een verschil of je deze oortjes op amazon.co.uk of op amazon.de besteld (buiten de omzetting van pond naar euro)?

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    137 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A45AMG Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Is er eigenlijk een verschil of je deze oortjes op amazon.co.uk of op amazon.de besteld (buiten de omzetting van pond naar euro)?
    bij co.uk altijd verzendingskosten, bij .de niet
    PSN: Jonas89

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Zoals aangehaald bij .de is verzending boven 29 euro gratis naar Belgie, bij UK altijd minstens een kleine 4 GBP shipping.
    Verder gewoon zien aan welke prijs ze staan op beide en dan zien hoe de pond tov de euro staat, maar zoals altijd zal .co.uk altijd lichtjes duurder uitvallen normaal gezien.

Verder kan je bij amazon geen lijn erop trekken, kan zijn dat je die op Amazon.de besteld maar nog altijd vanuit de UK komen omdat ze daar in een warehouse op stock liggen en bij Duitsland niet.
    Dat het bij .de op stock staat betekend niet altijd dat het vanuit DE gaat komen, ik heb al gsm hoesjes gehad vanuit Frankrijk maar op amazon.de besteld, idem met screen protectors en een paar andere dingen.

Nuja gebeurd niet altijd maar soms wel, anyway maakt voor jou niet uit want je koopt op amazon.de dus de shipping is free boven 29, vanwaar ze moeten shippen is hun probleem

iTrader
    137 (99%)
    Ben toch voor de Galaxy Buds gegaan; waarom?

-goedkoper en toch uitstekende kwaliteit, zelf beter geluid dan de Airpods (niet veel, maar toch)
    -werken perfect op de iPhone
    -blijven perfect zitten in je oren (ipv de airpods ) dankzij in-ear en hook systeem in je oorschelp
    -case (en oortjes) kan je ook draadloos opladen
    -als je wilt opladen met kabel -> USB-C

Denk dat ik na lang zoeken mijn bluetooth oortjes heb gevonden, AirPods waren niet voor mij (vielen letterlijk uit mijn oren, bij een kleine beweging zelf ).
    Powerbeats Pro zijn té Pro voor mij, en duur. En de hook rond je oor hield me wat tegen (ook omdat ik een bril draag). Lompe case ook niet leuk.
    Jabra Elite 65t kwam in de buurt dan, maar vreemd design en iets duurder.
    Bose SoundSport Free wireless kwam ook op mijn radar, maar evenals vreemd design. Shrek achtige dingen

Na mijn Galaxy Watch Active mijn 2e Samsung product waar ik zeer tevreden over ben

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    En filteren die het geluid van je buitenomgeving een beetje weg? Bv. op de metro/bus/tram?

iTrader
    137 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _ns_ Bekijk bericht
    En filteren die het geluid van je buitenomgeving een beetje weg? Bv. op de metro/bus/tram?
    Yep, het zijn natuurlijk geen noise-canceling oortjed zoals een echte koptelefoon. Maar toch een stuk beter dan de Airpods.

Natuurlijk zullen de Powerbeats stuk beter zijn dan deze. Wat normaal is 120€ meer. Hebben mij 137€ gekost.

En nu stop ik met hijacken vd topic

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Ben toch voor de Galaxy Buds gegaan; waarom?

-goedkoper en toch uitstekende kwaliteit, zelf beter geluid dan de Airpods (niet veel, maar toch)
    -werken perfect op de iPhone
    -blijven perfect zitten in je oren (ipv de airpods ) dankzij in-ear en hook systeem in je oorschelp
    -case (en oortjes) kan je ook draadloos opladen
    -als je wilt opladen met kabel -> USB-C

Denk dat ik na lang zoeken mijn bluetooth oortjes heb gevonden, AirPods waren niet voor mij (vielen letterlijk uit mijn oren, bij een kleine beweging zelf ).
    Powerbeats Pro zijn té Pro voor mij, en duur. En de hook rond je oor hield me wat tegen (ook omdat ik een bril draag). Lompe case ook niet leuk.
    Jabra Elite 65t kwam in de buurt dan, maar vreemd design en iets duurder.
    Bose SoundSport Free wireless kwam ook op mijn radar, maar evenals vreemd design. Shrek achtige dingen

Na mijn Galaxy Watch Active mijn 2e Samsung product waar ik zeer tevreden over ben
    Nu nog een galaxy S10 en je ben volledig overgeschakeld van Apple naar samsung
    Grapje eh

iTrader
    137 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Nu nog een galaxy S10 en je ben volledig overgeschakeld van Apple naar samsung
    Grapje eh
    Haha, zat het ook al zo te denken maar nee, blijf bij de iPhone

Natuurlijk kan ik niet van alles gebruik maken met de Galaxy Buds, de speciale app is alleen op Samsung.
    Ook voor de Galaxy watch, de sport-gegevens gaan niet naar de Gezondheids app van Apple.
    Jammer dat Samsung het zo speelt maarja kan je van Apple ook zeggen...
    ——
    Aja, deze oortjes zijn gisteren gelanceerd, beetje in de prijs range van Powerbeats
    https://www.sony.be/nl/electronics/t...ess/wf-1000xm3

iTrader
    0
    Ik heb de Powerbeats nu een goede week in mijn bezit.

Pluspunten naar mijn mening:
    - De kwaliteit van de muziek is beter dan de Powerbeats 3.
    - Daar ze volledig draadloos zijn heb ik geen last meer van die vervelende draad in mijn nek.
    - ik heb ze voornamelijk gekocht om te gebruiken tijdens mijn trainingen (fietsen) en ze geven geen irritatie/pijn met mijn koersbril en koershelm. Zitten veel comfortabeler dan de Powerbeats 3.
    - Het luider en stiller zetten gaat makkelijk met de knopjes op de oortjes
    - Het pauzeren en veranderen van een nummer is heel simpel door om het grote logo te drukken van het linkeroortje

Minpunten naar mijn mening:
    - Als er iemand belt, tijdens het fietsen, klinkt deze persoon erg stil via de oortjes.
    - Heel grote opbergdoos die je niet echt kunt wegsteken (bv in mijn achterzak van mijn koerstrui of gewoon in mijn broekzak). Hier winnen de AirPods.
    Laatst gewijzigd door A45AMG; 15 juli 2019 om 13:41

iTrader
    11 (100%)
    Ik heb de Powerbeats nu een goede week in mijn bezit.

Pluspunten naar mijn mening:
    - De kwaliteit van de muziek is beter dan de Powerbeats 3.
    - Daar ze volledig draadloos zijn heb ik geen last meer van die vervelende draad in mijn nek.
    - ik heb ze voornamelijk gekocht om te gebruiken tijdens mijn trainingen (fietsen) en ze geven geen irritatie/pijn met mijn koersbril en koershelm. Zitten veel comfortabeler dan de Powerbeats 3.
    - Het luider en stiller zetten gaat makkelijk met de knopjes op de oortjes
    - Het pauzeren en veranderen van een nummer is heel simpel door om het grote logo te drukken van het linkeroortje

Minpunten naar mijn mening:
    - Als er iemand belt, tijdens het fietsen, klinkt deze persoon erg stil via de oortjes.
    - Heel grote opbergdoos die je niet echt kunt wegsteken (bv in mijn achterzak van mijn koerstrui of gewoon in mijn broekzak). Hier winnen de AirPods.
    Hoe is het met de windruis tijdens het fietsen?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Psn: Sadisje

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sadisje Bekijk bericht
    Hoe is het met de windruis tijdens het fietsen?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Wind geruis valt goed mee.
    Hangt, in mijn geval, af of ze goed in de oren zitten en welke soort helm ik draag.

iTrader
    0
    Moest het iemand over de streep kunnen halen. Ik kan bevestigen dat de oortje nog altijd perfect werken ondanks het vele zweten tijdens de warmere dagen en de ferme regen buien van de afgelopen 2 weken.

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten