Pagina 2 van 2 Eerste 12

Discussie: AirPods (Pro)

BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://be.hardware.info/headsets-en...o-white.555313

Jullie hebben echt iets gemist, je kon die oordoppen krijgen voor 150 euro
    Mischien is die Fnac stunt nog geldig, maar ik betwijfel het.

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3T Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Twijfel echt maar anderzijds wil ik echt geen witte oortjes... Waarom maken ze die niet in Space Gray
    Dat is toch met de lader en de laadkabel van ieder Apple hardware toch ook zo, zelfde met het doosje waar die oordoppen in passen.

Omdat de lak van die oordoppen snel zal afgaan, kijk maar naar de space grey ipad Pro met die pencil 2, daar gaat de lak ook snel af als je die pen op die ipad er op en er af legt.

Zit je daar met oordoppen met stukken lak uit, is toch ook niet mooi ? Dat blijft ook niet zitten.

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    108 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://www.nl.fnac.be/Apple-AirPods...f-9c660c45dbb7

Worden via Fnac blijkbaar nog aan 150 euro verkocht, zij het via een andere seller. Lijkt te mooi om waar te zijn? De reviews van de seller werken toch wat argwaan op.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    156 (99%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _ns_ Bekijk bericht
    https://www.nl.fnac.be/Apple-AirPods...f-9c660c45dbb7

Worden via Fnac blijkbaar nog aan 150 euro verkocht, zij het via een andere seller. Lijkt te mooi om waar te zijn? De reviews van de seller werken toch wat argwaan op.
    ik zou het toch niet 100% vertrouwen
    PSN: Jonas89

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    108 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ga het er dan ook niet op wagen.

Bij MM staan ze ook wel nog scherp geprijst aan 196€: https://www.mediamarkt.be/nl/product...E&gclsrc=aw.ds

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vertrouwen of niet, ze stonden een week geleden op de hardware info site tijdens de acties.

Een bedrag van 300 euro voor wat 4 uur muziek vind ik ook wel overdreven, een paar prullen die je in je oren steekt.

Ge kunt voor 150 euro niet gekloot zijn ipv het dubbel er aan uit te geven.

Die noice canceling en toestanden zitten ook in mijn Samsung Galaxy buds + heb ik bij bol ook voor 103 euro bij bol gekocht aan een winkel die ik ook niet ken.
    Ik heb toch maar weer wat geld uitgespaard, je zou gek zijn om t niet te doen en die pure apple tax te betalen. Ik weet t toch niet ze.

Apple vraagt bijna 300 euro, en voor wat omdat daar een apple logotje opstaat. Die buds van mij doen knal t zelfde voor 1 vierde van de prijs.
    Het is allemaal t zelfde, ook maar gewone bluetooth. Waarom apple nog rijker maken als je die pros voor 150 euro kunt bestellen.
    Ik zie het nut er niet van in maar bon.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Land van verzending: China

Dan weet ge het toch wel zeker?

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Alles komt van china alles wordt gemaakt in china, noem mij eens 1 ding wat hier in belgie gemaakt wordt, zal je vlug klaar mee zijn.

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    108 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroSniper Bekijk bericht
    Land van verzending: China

Dan weet ge het toch wel zeker?
    Ah, ik zie dat niet meteen ergens staan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht
    Alles komt van china alles wordt gemaakt in china, noem mij eens 1 ding wat hier in belgie gemaakt wordt, zal je vlug klaar mee zijn.
    150 euro betalen voor fake bol uit China, dan ben je natuurlijk wel gekloot .

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _ns_ Bekijk bericht
    Ah, ik zie dat niet meteen ergens staan.

150 euro betalen voor fake bol uit China, dan ben je natuurlijk wel gekloot .
    Dat kan je pas weten als je ze besteld hebt, Hardware.info en tweakers gaan die oordoppen niet in de prijsvergelijker zetten op dat lage bedrag als t nep is.

Oh wacht, ze kopen wel nen iphone van 1200 euro maar een case van hier kan er niet van af, die halen we bij ali express of andere rommel van wish die je 10 keer kunt terug sturen als hij niet past. ere die ere toekomt.
    Dat apple bedrijfje moet nogal heilig zijn dat je je voor zoveel geld je laat lichter maken terwijl de concurentie het zelfde product waar ik een set van heb voor 1 vierde van de prijs verkoopt die net hetzelfde doen met 13 uur batterijduur. Apple gebruikers vinden het normaal dat ze 200-300 euro om het 1,5 jaar de vuilbak inkieperen als t spul niet meer op te laden is. Waarom wil je perse de volle pot dokken voor een 1ste klasse weg werp product puur sang, het zelfde met die apple watch. Er zijn zoveel concurrenten die t veel beter doen dan apple en het zelfde aanbieden voor 1,4de van prijs met een betere batterijduur, hoe korter die batterij hoe rapper je m moet her laden hoe rapper die dingen kapot zijn. Blijkbaar is goede raad duur op 9lives. Ik weet niet welke ziekte dat dat hier is, 150 euro is een mooie deal. Wie betaalt er zoveel geld aan een weg werp product met beperkte levensduur. Tweakers en Hardware info gaat geen nep deals op hun site posten.

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    108 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik snap heel uw tweede alinea eigenlijk niet, tegen wie ben je aan praten?

Wat betreft dat nep gedeelte: uit de reviews blijkt toch dat die seller namaak verkoopt (en in dat geval is 150 euro gewoon echte een woekerprijs/scam). Ik ga de proef in elk geval niet op de som nemen.

MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht
    Dat kan je pas weten als je ze besteld hebt, Hardware.info en tweakers gaan die oordoppen niet in de prijsvergelijker zetten op dat lage bedrag als t nep is.
    Nee, die pakken de prijs die Fnac adverteert en dat was effectief 150euro. Maar als je op de pagina van Fnac gaat kijken, is dat niet 150euro in de winkel, maar was dat via een reseller uit China.
    Dus ja, je betaalt dan 150euro voor legit Airpods vermoed ik, maar je gaat daar wel een paar weken mogen op wachten en dan nog eens dik betalen als ze voorbij de douane gaan. Je zult goedkoper af zijn door ze in promo te kopen in een Belgische winkel voor 200euro.
    Fractal Design R6 -- Intel Core i7 8700k @ 5.0Ghz -- Asus Hero X -- Corsair Vengeance 16GB -- MSI Gaming X 1080 TI @ 2040Mhz/1000mV-- Corsair RM850x (2018) -- Custom water loop
    Samsung 970 EVO 500GB -- Samsung 850 EVO 500GB -- Seagate Barracuda ST500DM002 -- Acer XB271HU (165hz 1440p IPS)
    Corsair K70 -- Zowie FK2 -- Steelseries QcK heavy -- Sennheiser HD598 + Modmic 4.0

AliChemicali's schermafbeelding
    iTrader
    30 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dien spatial sound is amazing!
    StackOverflow Account
    Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever.

Regels voor berichten