iTrader
    0

Losse iPhone buttons

Hallo!

Ik had hier een paar weken geleden een thread gemaakt dat ik opzoek was naar een backcase in het zwart/goud.
    Ik heb deze gevonden en heb alles perfect kunnen overzetten van mijn iPhone in mijn nieuwe case.
    Maar nu heb ik zo'n klein mankementje dat mij irriteert eigenlijk

namelijk de sound buttons en de lock button zijn nogal wiggly en zitten redelijk los... Als je met de iphone wat zachtjes schud hoor je de buttons gewoon bewegen.
    Heeft er iemand hier ervaring mee en wat de oplossing kan zijn?

Groetjes,

iReactionz

JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Leg je vingers eens op die knoppen en schakelaar en schud dan eens. Hoor je nog hetzelfde gerammel? Afhankelijk van welk model je hebt is dat dan wellicht de trilmotor of de stabilisator van je camera.
    .

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Bij de iPhone 5s was dit bv schering en inslag, veel modellen hadden een rammelende power button, op mijn ipad mini 2 bv kan ik ook zo de volume up en down buttons alle kanten op bewegen en dit was al zo op dag 1 en nooit gevallen.
    Bij de 5s was dit volgens Apple zodat de power button niet ''sticky'' ging zijn na een tijd, een probleem op bv de iPhone 4 en 4S, maar als je naar de winkel ging hadden sommige 5s toestellen het wel en andere niet.

Moet wel zeggen op mijn XR zitten ze allemaal netjes vast en een duidelijke klik, enige wat ik tegenwoordig nog een beetje ''zwak'' vind op een iPhone is die mute toggle aan de zijkant, voelt een beetje alsof die het begeeft na een jaar als je die elke dag 10x gebruikt.

LouGarou's schermafbeelding
    iTrader
    263 (100%)
    Ik heb een iPhone 3G als festival toestelletje, waar echt elke knop (buiten home button) is afgevallen :')
    Bij twijfels, eet een snoepje.

Regels voor berichten