Pagina 4 van 4 Eerste 1234
    MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mijn 6 plus is dood. tijd voor een nieuwe.

256gb iPhone xr white ben ik nu rijker.
    Ik doe zo lang mogelijk met een telefoon tot het ios support ervan vervalt.
    256gb lijkt gek veel maar je weet nooit wat de toekomst brengt met nieuwe ios versies en media.
    Deze is echt een road warrior, Ik kan niet wachten tot ios 13 uitkomt met dark mode. Kan je de batterij nog meer sparen.

Een hoesje heb ik ook zo gevonden, geen bumper maar zon gesloten book case. Blijft alles netjes en proper.

https://www.smartphonehoesjes.nl/?gc...E&gclsrc=aw.ds

Heb je m stevig in je handen dan zon bumper die zo uit je handen glipt. Hoeveel heb ik daar voor betaald, nog geen 15 euro.
    Kan je als stand gebruiken, kan je je bank en creditcards daar ook in op bergen.

Nee ik ben echt tevreden. Het werd tijd om dat oude design wat mij een 4 jaar gediend heeft gedag te zeggen, ios 13 zal niet meer op een 6 reeks iPhone te updaten zijn. Einde verhaal dus.

Een iPhone xs of xs max vond ik met de haar getrokken, was niet echt nodig wat ik met een telefoon doe. Waarom heeft apple dit nu niet eerder gedaan.
    De XR heeft een IPS scherm, dus die haalt geen voordeel uit een darkmode. Enkel OLED schermen.
    Maar de XR zal sowieso beter blijven scoren in battery life dan een Xs met darkmode.
    Fractal Design R6 -- Intel Core i7 8700k @ 5.0Ghz -- Asus Hero X -- Corsair Vengeance 16GB -- MSI Gaming X 1080 TI @ 2040Mhz/1000mV-- Corsair RM850x (2018) -- Custom water loop
    Samsung 970 EVO 500GB -- Samsung 850 EVO 500GB -- Seagate Barracuda ST500DM002 -- Acer XB271HU (165hz 1440p IPS)
    Corsair K70 -- Zowie FK2 -- Steelseries QcK heavy -- Sennheiser HD598 + Modmic 4.0

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yones Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Had jij geen ongelofelijke afkeer van alles wat van Apple was?
    Als ik mij herinner ook van dure telefoons en flagships want hij zat altijd pagina's te schrijven over hoe je evenveel kunt met een basic smartphone, precies dan toch verkeerd gelezen

256gb is eerder gericht op extreem media consumptie of dergelijke, iOS versies worden niet echt groter met updates of nieuwe versies en idem met apps, want je telefoon replaced gewoon de oude app met de nieuwe dus de filesize blijft hetzelfde als ervoor.
    Ik heb 25 apps installed op mijn 64gb XR en zit nog steeds boven de 50gb free, en er zitten er toch een paar ''dikke'' tussen. pokemon 475mb, aliexpress 387, facebook bijna 300.
    foto's gaan meteen naar icloud of delete als het gewoon memes zijn die we doorsturen naar elkaar.

Of ja als je misschien 20+ games speelt op je iPhone is 128 of 256 ook nog handig, hoewel niet elke game 500mb ofzo is.
    Maarja uiteindelijk is dat eigen keuze naar eigen gebruik, er zijn ook mensen die 25gb mobiele data nodig hebben per maand of niet toekomen, ik krijg vaak nog geen 50% van mijn 12gb opgebruikt.
    Laatst gewijzigd door Noscoped420; 6 april 2019 om 03:24

Thaiko's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als jullie een foto nemen van bv. vuur of mensen in de verte die in de zon staan, hebben jullie dan ook het probleem dat het precies overbelicht is?
    What if money didn't matter? - Alan Watts.

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Sinds september van een iPhone 6s naar een iPhone Xr gegaan. In het donker neemt de camera van de Xr opeens een veel langere sluitertijd dan de 6s, waardoor m'n foto's vaak wat wazig zijn (omdat hetgeen ik fotografeer en/of de iPhone bewegen).

Iemand enig idee wat er aan de hand is of hoe ik dit kan verhelpen?
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: frequency trainer

Pagina 4 van 4 Eerste 1234

Regels voor berichten