Pagina 3 van 4 Eerste 1234 Laatste
    _ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    102 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ja ik stond ook eerst op het punt zo eentje van 20-25 euro mee te pakken voor op de dag zelf maar kon me er niet toe zetten want ik wist dat een 3 pack op amazon <10 Euro is
    En omdat ik niet handig ben ermee zonder zo een ''fitting frame'' over je telefoon te leggen
    Nu in het licht zie ik dat er een minihaartje onder zit, wat dus wel storend is. 20 eur in de vuilbak m.a.w. . Dan maar even diezelfde op amazon gekocht (proefabbo prime genomen dus die zijn uiteindelijk ook morgen binnen..).

Trouwens ook al aangenaam verrast van face ID, nog geen enkele keer gehad dat het niet heeft gewerkt.

MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Als die XR effectief beter is in batterijduur dan de X of Xs dan is dat het bewijs dat de display van de X en Xs meer batterij zuipt dan de XR want dat is eigenlijk het grootste verschil tussen de phones.
    Dat is ook zo. OLED verbruikt ongeveer 2/3 meer als LCD in de iPhones.
    Laatst gewijzigd door MorGo7h; 6 februari 2019 om 17:25
    Fractal Design R6 -- Intel Core i7 8700k @ 5.0Ghz -- Asus Hero X -- Corsair Vengeance 16GB -- MSI Gaming X 1080 TI @ 2040Mhz/1000mV-- Corsair RM850x (2018) -- Custom water loop
    Samsung 970 EVO 500GB -- Samsung 850 EVO 500GB -- Seagate Barracuda ST500DM002 -- Acer XB271HU (165hz 1440p IPS)
    Corsair K70 -- Zowie FK2 -- Steelseries QcK heavy -- Sennheiser HD598 + Modmic 4.0

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _ns_ Bekijk bericht
    Trouwens ook al aangenaam verrast van face ID, nog geen enkele keer gehad dat het niet heeft gewerkt.
    Ja hier ook niet, tenzij je vanuit een heel scherpe hoek kijkt naar het scherm of je ligt plat met je hoofd op een kussen, dan merk ik dat het niet werkt maar dat is ook logisch omdat dan de helft van je face niet scanned.

En die batterijduur zal idd wel het display zijn, je hebt dezelfde A12 bionic chip maar die moet maar 858p ofzo aansturen ipv 1080p, ook is geloof ik de batterij in de XR iets groter op papier dan in de XS, was dat niet 29xxmAh vs 26xx mAh ? de XS Max heeft 31xxmAh maar de XR scoort iets beter in batterij door wss wederom de lagere resolutie.
    Maar tenzij ik niks buitensporig doe zoals een halve dag navigatie of dergelijke doe ik idd vlot 2 dagen op 1 lading en dan kan ik nog zonder zorgen wat pokemon go en spotify streaming etc erin duwen zonder dat ik moet nadenken over mijn batterij.

iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Ja hier ook niet, tenzij je vanuit een heel scherpe hoek kijkt naar het scherm of je ligt plat met je hoofd op een kussen, dan merk ik dat het niet werkt maar dat is ook logisch omdat dan de helft van je face niet scanned.

En die batterijduur zal idd wel het display zijn, je hebt dezelfde A12 bionic chip maar die moet maar 858p ofzo aansturen ipv 1080p, ook is geloof ik de batterij in de XR iets groter op papier dan in de XS, was dat niet 29xxmAh vs 26xx mAh ? de XS Max heeft 31xxmAh maar de XR scoort iets beter in batterij door wss wederom de lagere resolutie.
    Maar tenzij ik niks buitensporig doe zoals een halve dag navigatie of dergelijke doe ik idd vlot 2 dagen op 1 lading en dan kan ik nog zonder zorgen wat pokemon go en spotify streaming etc erin duwen zonder dat ik moet nadenken over mijn batterij.
    Tis niet persee de lagere resolutie die het hem doet, maar de schermtechnologie zelf. OLED is gewoon minder zuinig dan LCD. Zelfs een OLED dat zwart weergeeft verbruikt evenveel of meer als een LCD scherm. Zodra het OLED kleuren of wit tinten moet weergeven, schiet het verbruik de hoogte in.
    Fractal Design R6 -- Intel Core i7 8700k @ 5.0Ghz -- Asus Hero X -- Corsair Vengeance 16GB -- MSI Gaming X 1080 TI @ 2040Mhz/1000mV-- Corsair RM850x (2018) -- Custom water loop
    Samsung 970 EVO 500GB -- Samsung 850 EVO 500GB -- Seagate Barracuda ST500DM002 -- Acer XB271HU (165hz 1440p IPS)
    Corsair K70 -- Zowie FK2 -- Steelseries QcK heavy -- Sennheiser HD598 + Modmic 4.0

M0rdresh's schermafbeelding
    iTrader
    75 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MorGo7h Bekijk bericht
    Tis niet persee de lagere resolutie die het hem doet, maar de schermtechnologie zelf. OLED is gewoon minder zuinig dan LCD. Zelfs een OLED dat zwart weergeeft verbruikt evenveel of meer als een LCD scherm.
    Wut? Dit is complete onzin. OLED schermen verbruiken minder dan LCD schermen, en zwart vertonen op OLED verbruikt helemaal niet 'evenveel of meer als LCD schermen', maar juist minder. Dat staat als een paal boven water, anders beweren is beetje het technologisch equivalent van beweringen dat de wereld plat is.

Er zijn op z'n best omstandigheden waar een OLED op de iPhone XS vergeleken met de XR bij het vertonen van beeld meer kan verbruiken vanwege verhoogde kwaliteitsnormen zoals resolutie en lichtsterke, maar dat is een farcry van de eigenlijke OLED technologie als minder zuinig verklaren, dat is een misinterpretatie van XR artikels rond dit onderwerp.

Lagere resolutie, verschil in batterij capaciteit (2658 mA XS, 2942 XR en vs XS Max speelt veel kleiner scherm mee!) en in ondergeschiktheid details zoals minder krachtige LTE tech en geen 3D touch; veel verder moet je het niet zoeken om de 12% langere autonomie in bepaalde gevallen te verklaren.
    Laatst gewijzigd door M0rdresh; 7 februari 2019 om 19:41
    .....

iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M0rdresh Bekijk bericht
    Wut? Dit is complete onzin. OLED schermen verbruiken minder dan LCD schermen, en zwart vertonen op OLED verbruikt helemaal niet 'evenveel of meer als LCD schermen', maar juist minder. Dat staat als een paal boven water, anders beweren is beetje het technologisch equivalent van beweringen dat de wereld plat is. Lagere resolutie, verschil in batterij capaciteit (2658 mA XS, 2942 XR en vs XS Max speelt veel kleiner scherm mee!) en in ondergeschiktheid details zoals minder krachtige LTE tech en geen 3D touch; veel verder moet je het niet zoeken om de 12% langere autonomie in bepaalde gevallen te verklaren.
    Kijk zelf maar naar de onderstaande link. Anandtech heeft het allemaal netjes gemeten. Daar zie je dat de OLED's in de iPhones echt niet zuinig zijn.
    https://www.anandtech.com/show/13392...icon-secrets/8

En let ook goed op dit stukje tekst:
    One thing to also very much to take into account is the base power consumption of the phones. The iPhone X, XS and XS Max all fluctuate around 480-500 mW when on a black screen, which is around 150mW more than the iPhone 8 LCD models. This might not sound much, but’s it’s an absolutely huge figure when taking into account that it’s an unavoidable power consumption of the phone whenever the screen is on. I do hope Samsung and Apple alike would be able to focus more on optimising this, as like we’re about to see, it will have an impact on battery life.
    De review is geschreven voordat de XR uitgekomen is, maar die heeft basically dezelfde schermtechnology als de iPhone 8. Enkel het scherm is iets groter.
    Als de tabel ziet waarbij ze het verbruik meten op 200cd/m², dan scoren de LCD telefoons (eerste 3) een pak lager kwa verbruik dan de telefoons met OLED.

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    102 (100%)
    Batterijduur is alleszins de max, ik denk dat ik hem nog maar 1 keer fatsoenlijk heb opgeladen .

Daarnaast ook al wat gespeeld met de camera en die is gewoonweg top, maar dat was te verwachten uiteraard.

iTrader
    5 (100%)
    Vooral licht gebruik vind ik de max, heb nu sinds gisteren avond bv tegen de 4u SOT maar nog 60% over, maar was ook wel maar licht gebruik zoals WhatsApp, safari en spotify streaming over de ingebouwde speakers maar was wel bijna de hele tijd met actually on screen tijd ( ook bij spotify bv songs browsen terwijl hij afspeelt en WhatsApp ook op de voorgrond met chat window open )

Al verbruikt pokemon go open laten op de voorgrond ook veel minder dan mn oud toestel dus zelfs intensief gebruik is top, in de week eens zien als ik vrij ben hoeveel 1u pokego op de voorgrond me kost van batterij, maar kan nu al zeggen dat dat 10x minder is dan op mn vorig toestel, dat haalde zelfs de volle 3u tijdens een community day niet maar denk dat ik dat nu kan doen met zeker nog 50% over erna

iTrader
    87 (98%)
    Vandaag Xr gekregen van werk. Zoek een zo dun mogelijke case, die wel gebruikt kan worden op magnetische houder in auto. Tips?.

Gaming Rig: Intel Core™ i7-9700K, MSI RTX2080, Alienware UW3418DW
    Console gaming: PS4 PRO | Xbox One X | LG OLED 65C7 | Sony HW40ES FullHD projector | 102" Beamax screen

iTrader
    5 (100%)
    https://www.amazon.de/WATACHE-Weiche...ateway&sr=8-14

of als je een clear case zoekt : https://www.amazon.de/dp/B07HKHFBML/..._t3_B07J2DLQBC

Persoonlijk geen ervaring mee want ik heb geen magnetic case nodig maar ze zien er toch deftig uit.
    Zowiezo zou ik op Amazon of zo zien want ergens anders vragen ze al snel een arm en een been voor een simpel telefoonhoesje.

Of als er weinig haast bij zit op Aliexpress, meestal rond de 15 dagen in huis met 1 van hun goedkope verzendmethodes zoals aliexpress standard shipping, daar is het toch een stuk goedkoper dan op Amazon maar je ''betaald'' het dan weer terug in levertijd.

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    102 (100%)
    Ik ga er eens enkele bestellen op ali. Zit nu met een doorzichtige van Spygen, niet 100% tevreden van: komt een massa vuiligheid onder te zitten (en dat kan voor 'putjes' in de achterkant zorgen op termijn).

iTrader
    5 (100%)
    Heb ook een doorzichtige ( TORRAS tpu case van op Amazon ) en er komt al eens wat stof ofzo in de randen vooraan omdat de rand 1mm hoger is dan het scherm voor protection maar dat het tot heel achter raakt in de cover heb ik niet echt.
    Vind helaas alle hoesjes wat bulky, ook die wat ultra thin beweren te zijn zijn al snel 1.5mm dik en op een telefoon van in de 7mm telt dat toch al.

Toestel voelt zoveel beter naked in de hand maar durf er zo niet mee rond te lopen, 1 verloren zandkorrel of iets dergelijk in je zak is al genoeg voor krassen op de achterzijde.

BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mijn 6 plus is dood. tijd voor een nieuwe.

256gb iPhone xr white ben ik nu rijker.
    Ik doe zo lang mogelijk met een telefoon tot het ios support ervan vervalt.
    256gb lijkt gek veel maar je weet nooit wat de toekomst brengt met nieuwe ios versies en media.
    Deze is echt een road warrior, Ik kan niet wachten tot ios 13 uitkomt met dark mode. Kan je de batterij nog meer sparen.

Een hoesje heb ik ook zo gevonden, geen bumper maar zon gesloten book case. Blijft alles netjes en proper.

https://www.smartphonehoesjes.nl/?gc...E&gclsrc=aw.ds

Heb je m stevig in je handen dan zon bumper die zo uit je handen glipt. Hoeveel heb ik daar voor betaald, nog geen 15 euro.
    Kan je als stand gebruiken, kan je je bank en creditcards daar ook in op bergen.

Nee ik ben echt tevreden. Het werd tijd om dat oude design wat mij een 4 jaar gediend heeft gedag te zeggen, ios 13 zal niet meer op een 6 reeks iPhone te updaten zijn. Einde verhaal dus.

Een iPhone xs of xs max vond ik met de haar getrokken, was niet echt nodig wat ik met een telefoon doe. Waarom heeft apple dit nu niet eerder gedaan.

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    144 (98%)
    Had jij geen ongelofelijke afkeer van alles wat van Apple was?
    Xbox Live: kTs Yones

BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yones Bekijk bericht
    Had jij geen ongelofelijke afkeer van alles wat van Apple was?
    Its the man that runs it. not the brand.

Pagina 3 van 4 Eerste 1234 Laatste

Regels voor berichten