Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste
    j3T's schermafbeelding
    iTrader
    77 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik zou er maar niet op hopen.
    Apple zet nog altijd fors in op lightning.
    En USB-C is hier zuiver voor de productiviteit en voor de hogere laadstromen.
    Want vergis je niet, deze iPad pro gaat door zijn batterij vliegen eenmaal je goed werk erop verricht (2% van de aankopers waarschijnlijk).

Dat is dan ook mijn kritiek. Voor wie is deze iPad nu? Voor te consumeren is een iPad 2018 meer dan voldoende. En voor casual wat werk te verrichten ook. Als je het volledige pakket koopt dan zit je al aan de prijs van een MacBook pro, dan koop je beter dat in mijn ogen.
    Apple heeft nooit "fors" willen inzetten op Lightning. Lightning is er enkel gekomen omdat USB-C nog niet klaar was en ze dringend van de 30-pins af moesten (en is ook deels op USB-C gebasseerd).

En altijd dat gedoe van "voor wie is dit? Voor wie is dat?" Voor wie hem koopt em gebruikt zeker? Je moet daar geen filosofisch gebral rond verzinnen. Vergelijking met een Macbook is idioot, die heeft geen touchscreen of pencil en een andere formfactor. Batterij is trouwens een van de beste in welk toestel dan ook. iPad Pro gaat dagen mee met gemiddeld gebruik. Dat zal bij deze niet anders zijn.
    I'm a man with a fork in a world of soup.

iTrader
    0
    Zo jammer dat je geen muis kunt aansluiten op de Ipad. Anders kon het voor mij een laptop vervangen. Veel draagbaarder dan een laptop.
    If sex doesn't scare the cat, you're not doing it right

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3T Bekijk bericht
    Apple heeft nooit "fors" willen inzetten op Lightning. Lightning is er enkel gekomen omdat USB-C nog niet klaar was en ze dringend van de 30-pins af moesten (en is ook deels op USB-C gebasseerd).

En altijd dat gedoe van "voor wie is dit? Voor wie is dat?" Voor wie hem koopt em gebruikt zeker? Je moet daar geen filosofisch gebral rond verzinnen. Vergelijking met een Macbook is idioot, die heeft geen touchscreen of pencil en een andere formfactor. Batterij is trouwens een van de beste in welk toestel dan ook. iPad Pro gaat dagen mee met gemiddeld gebruik. Dat zal bij deze niet anders zijn.
    Je moet nu toch toegeven dat 1119€ gewoon fors geld is. Om daar dan maar wat casual mee op het internet te zitten, spreadsheets aan te passen en Netflix te kijken is dat overkill tot de max.

Dat is het probleem bij Apple een beetje. Ze richten zich op dat topsegment met topprijzen. En wat je dan krijgt zijn mensen die veel te veel uitgeven voor hetgeen ze er maar mee doen. Reden daarachter is simpel, Apple spendeert enkel maar aandacht aan dit topsegment, en al de rest laten ze achterwege. En dat kan je zeggen over heel hun gamma, als ze nu eens met een laptop komen die 900€ kost. Dan positioneer je u nog hoog op de markt, 900€ is allesbehalve goedkoop. Die iPad mini die ze nu nog in hun gamma hebben is ook werkelijk een aanfluiting, dat ding is zo verouderd als maar kan zijn.

De tax die je betaald om in Apple hun ecosysteem te zitten was al hoog, maar wordt steeds maar hoger en hoger. Want vergeet niet, een beetje in hun ecosysteem zitten kost u momenteel 2208 in de basis. Daarvoor heb je een MBA, watch en Xr. Als geld geen rol speelt dan lijkt mij dit geen probleem, maar voor de normale consument is dit gewoon fors geld.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iLLuSion_xGen's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Je moet nu toch toegeven dat 1119€ gewoon fors geld is. Om daar dan maar wat casual mee op het internet te zitten, spreadsheets aan te passen en Netflix te kijken is dat overkill tot de max.

Dat is het probleem bij Apple een beetje. Ze richten zich op dat topsegment met topprijzen. En wat je dan krijgt zijn mensen die veel te veel uitgeven voor hetgeen ze er maar mee doen. Reden daarachter is simpel, Apple spendeert enkel maar aandacht aan dit topsegment, en al de rest laten ze achterwege. En dat kan je zeggen over heel hun gamma, als ze nu eens met een laptop komen die 900€ kost. Dan positioneer je u nog hoog op de markt, 900€ is allesbehalve goedkoop. Die iPad mini die ze nu nog in hun gamma hebben is ook werkelijk een aanfluiting, dat ding is zo verouderd als maar kan zijn.

De tax die je betaald om in Apple hun ecosysteem te zitten was al hoog, maar wordt steeds maar hoger en hoger. Want vergeet niet, een beetje in hun ecosysteem zitten kost u momenteel 2208 in de basis. Daarvoor heb je een MBA, watch en Xr. Als geld geen rol speelt dan lijkt mij dit geen probleem, maar voor de normale consument is dit gewoon fors geld.

Je moet nu toch toegeven dat 1119€ gewoon fors geld is. Om daar dan maar wat casual mee op het internet te zitten, spreadsheets aan te passen en Netflix te kijken is dat overkill tot de max
    Een iPad Pro is niet gemaakt om enkel maar wat te mailen/surfen/Netflix'en, daar heb je de gewone iPad voor.

Dat is het probleem bij Apple een beetje. Ze richten zich op dat topsegment met topprijzen. En wat je dan krijgt zijn mensen die veel te veel uitgeven voor hetgeen ze er maar mee doen.
    Tja, als je geen research doet naar wat je nodig hebt en dan maar zo maar het duurste koopt dan ligt dit niet aan Apple maar aan de koper.

Reden daarachter is simpel, Apple spendeert enkel maar aandacht aan dit topsegment, en al de rest laten ze achterwege.
    Dat topsegment is ook hetgene waar je nog aan kan werken. Of je nu Netflix kijkt op een Ipad 2017,2018 of Pro, het verschil miniem tot onzichtbaar. Als je begint te werken met iPad Pro's ga je wel een verschil merken tussen de vorige editie(s) en deze nieuwe Pro. Bijvoorbeeld met Adobe producten, het renderen is sneller, toestel is krachtiger etc...

Die iPad mini die ze nu nog in hun gamma hebben is ook werkelijk een aanfluiting, dat ding is zo verouderd als maar kan zijn.
    Maar is zeker nog oke, mits een retina scherm, om te surfen of Netflix te kijken. Ik gebruik de mijne nog dagelijks en ik heb ernaast een iPad 2017 omdat deze iets prettiger kijkt in de slaapkamer.
    Royal Antwerp F.C.
    PSN: iLLuSion_xGen http://psnprofiles.com/iLLuSion_xGen
    Bnet: xGen#2933
    Overwatch - Mercy

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Ik snap de pricing van de iPad Pro ook nog wel, zeker als je ziet hoe die aan het evolueren is om toch echt wel de "Pro" te verdienen.
    Het enige dat ik echt hallucinant vind als de geruchten waar zijn is dat enkel het 1TB model 6GB RAM zou hebben en de rest op 4 blijft steken. Met de komst van Autocad en Photoshop zou je toch verwachten dat ze een stevige sprong in RAM nemen...
    PSN: Shaddix-be

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Snap nog altijd niet het nut van de ipad pro en de mac pro.
    Als de ipad pro 1200, kan je toch beter voor de macbook pro gaan?
    De goedkoopste model is hoeveel? 1400?
    Het scherm is wrs hetzelfde mss zelfs beter bij de mac?
    Betere batterij wrs, krachtiger? En tis nie dat dat ding loodzwaar is.

iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Snap nog altijd niet het nut van de ipad pro en de mac pro.
    Als de ipad pro 1200, kan je toch beter voor de macbook pro gaan?
    De goedkoopste model is hoeveel? 1400?
    Het scherm is wrs hetzelfde mss zelfs beter bij de mac?
    Betere batterij wrs, krachtiger? En tis nie dat dat ding loodzwaar is.
    Je hebt gelijk behalve voor een paar beroepen. Ik denk dan vooral aan mensen die veel op een Wacom werken momenteel.
    Of mensen met genoeg geld die iets anders willen voor onderweg.

iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaddix Bekijk bericht
    Je hebt gelijk behalve voor een paar beroepen. Ik denk dan vooral aan mensen die veel op een Wacom werken momenteel.
    Of mensen met genoeg geld die iets anders willen voor onderweg.
    Inderdaad, de Pencil laat de iPad pro verkopen, al de rest is beter op een Macbook Pro
    Royal Antwerp F.C.
    Overwatch - Mercy

iTrader
    0
    Macbook Pro = 1,37kg
    11 inch Ipad Pro = 468gr
    12,9 inch Ipad Pro = 631gr

Als je daar een hele dag mee moet rondlopen toch een serieus verschil. Kun je het eigenlijk niet beter vergelijken met de nieuwe Macbook Air?

iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door F.A. Bekijk bericht
    Macbook Pro = 1,37kg
    11 inch Ipad Pro = 468gr
    12,9 inch Ipad Pro = 631gr

Als je daar een hele dag mee moet rondlopen toch een serieus verschil. Kun je het eigenlijk niet beter vergelijken met de nieuwe Macbook Air?
    Ik denk dat hij het meer heeft over de prijs/prestatieverhouding dan over gewichtsverhouding
    Royal Antwerp F.C.
    Overwatch - Mercy

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    133 (99%)
    Eerlijk: ik zou mijn iPad niet meer kunnen missen. Ik gebruik het zelf meer dan mijn MBP denk ik

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Eerlijk: ik zou mijn iPad niet meer kunnen missen. Ik gebruik het zelf meer dan mijn MBP denk ik
    Altijd een Windows PC gehad en Android phone. Nooit voorstander geweest van Apple. Sinds ik de Ipad Air2 heb gebruik ik mijn pc nog enkel als ik veel tekst moet schrijven. Mijn 1 jaar oude Note 4 heb ik toen een half jaar later aan mijn zoon gegeven en mij zelf een Iphone SE gekocht. GSM gebruik ik nu nog alleen om te bellen, meestal met Whatsapp en heel zelden nog eens een sms. Kan niet meer zonder mijn Ipad. Indien ik een muis kon aansluiting op de Ipad Pro kocht ik het meteen. Keyboard kan al. Dan zou mijn pc niet meer gebruikt worden.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    133 (99%)

iTrader
    11 (100%)
    Niemand die een Mac Mini heeft besteld?

Ben echt wel eens benieuwd naar de i3 base model benchmarks. Op verschillende fora toch al gelezen dat deze best wel een beest is aangezien de i3 een 8th-gen quad-core is en deze op synthetische benchmarks praktisch gelijk scoort met een 7th generation 3.4 GHz i5-7500 van de 27" iMac base model.

Als de teardown en benchmarks wat meevallen zie ik hier wel een plaatsje voor als Plex server voor 4K te streamen.
    Royal Antwerp F.C.
    Overwatch - Mercy

iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iLLuSion_xGen Bekijk bericht
    Niemand die een Mac Mini heeft besteld?

Ben echt wel eens benieuwd naar de i3 base model benchmarks. Op verschillende fora toch al gelezen dat deze best wel een beest is aangezien de i3 een 8th-gen quad-core is en deze op synthetische benchmarks praktisch gelijk scoort met een 7th generation 3.4 GHz i5-7500 van de 27" iMac base model.

Als de teardown en benchmarks wat meevallen zie ik hier wel een plaatsje voor als Plex server voor 4K te streamen.
    Ik ga hem hoogst waarschijnlijk in december bestellen voor mijn freelance werk (webdev). Ik denk wel dat ik meteen de hoogste CPU ga nemen, RAM zelf upgraden.
    Het enige waar ik over twijfel is 256GB SSD en daarna een externe thunderbolt 3 SSD, sommige sites zeggen dat dat bijna even snel zou zijn als een interne...
    Ben ook benieuwd naar de reviews maar denk niet dat die mijn gedacht nog gaan veranderen.

Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste

Regels voor berichten