iTrader
    10 (92%)

Probleem: enkele nummers kwijt

Deze morgen stond ik op, en merk ik dat ik sommige nummers kwijt ben. Ik heb bij contacten echt nog héél véél nummers staan. Maar ik krijg sommige sms'en binnen en dan zie ik dat ik die persoon zijn nummer niet meer heb. Iemand al meegemaakt?

Lt. ZweedVoet's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Deze morgen stond ik op, en merk ik dat ik sommige nummers kwijt ben. Ik heb bij contacten echt nog héél véél nummers staan. Maar ik krijg sommige sms'en binnen en dan zie ik dat ik die persoon zijn nummer niet meer heb. Iemand al meegemaakt?
    als ge inlogt op icloud.com en uw contacten bekijkt, staan ze er daar dan nog tussen? Anders uw contacten is opnieuw syncen misschien.
    Czech here dé mascotte van Off-Topic, De Palettenkop!

iTrader
    10 (92%)
    Goede vraag. Helaas, ik heb iemand gezocht en niet gevonden. Ik snap het niet. Ik heb alle oude contacten nog van de laatste 5 jaar. Het zijn precies (dénk ik) alleen die van het laatste jaar die weg zijn. Ik heb nog 85% van mijn contacten als ik moet gokken.

Lt. ZweedVoet's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ja, dan heb ik ook geen idee meer.

Die van het laatste jaar die weg zijn, hebt ge die ingegeven op ne nieuwe iPhone (indien ge er ne nieuwe gekocht moest hebben), en dan al dan ni per ongeluk contact sync uitgeschakeld hierop?
    En dan om de 1 of andere reden is er misschien nen back-up teruggezet van uw contacten die het laatst gesyncd waren met de cloud van uw vorige iPhone.

Zal het wss ook ni zijn, maarja.
    Czech here dé mascotte van Off-Topic, De Palettenkop!

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt vanochtend: telefoon gekregen, zag enkel het gsm-nummer (zonder naam). Was iemand die er normaal gezien wel in stond. Na het gesprek kijk ik in de oproepgeschiedenis en daar stond z'n naam er wel.

Wss een bug?
    PS4 / PS2 / PSX / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    iMac 27" (2017) / HP ProBook 650 G1 / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: mijnscore & frequency trainer

iTrader
    10 (92%)
    Ik heb het probleem gevonden. Het zijn blijkbaar de contacten die ook een iphone hebben, en waarmee ik dus niet gewoon sms maar via iphone sms. Dus niet in het groen, maar in het blauw bij berichten. Die zijn dus allemaal weg...

Regels voor berichten