Pagina 1 van 9 12345 ... Laatste
    boy1308's schermafbeelding
    iTrader
    214 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

iPhone XS (Max) - Gebruikerservaringen en discussie

Vandaag Is deze beschikbaar bij ons. Wie heeft welke gekocht? En hoe zijn jullie eerste ervaringen.

Ikzelf moet om 15u mijne iPhone XS max gold gaan afhalen in Brussel. Ben benieuwd en blij dak van mijne Samsung s9+ af ben
    Our nation is Liverpool; our language is football!!!
    our religion is Liverpool; our church is Anfield

YNWA

MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb de XS Max Space Grey besteld. Mijn 2 collega's zijn deze ochtend al geleverd door DHL, maar ik moet nog vol ongeduld wachten tot UPS langs komt

EDIT: Zonet mijn iPhone in ontvangst mogen nemen :-)
    Laatst gewijzigd door MorGo7h; 21 september 2018 om 15:49
    Fractal Design R6 -- Intel Core i7 8700k @ 5.0Ghz -- Asus Hero X -- Corsair Vengeance 16GB -- MSI Gaming X 1080 TI @ 2040Mhz/1000mV-- Corsair RM850x (2018) -- Custom water loop
    Samsung 970 EVO 500GB -- Samsung 850 EVO 500GB -- Seagate Barracuda ST500DM002 -- Acer XB271HU (165hz 1440p IPS)
    Corsair K70 -- Zowie FK2 -- Steelseries QcK heavy -- Sennheiser HD598 + Modmic 4.0

StalkeR's schermafbeelding
    iTrader
    8 (75%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    En ?
    Upgrade waard komende van een X ?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Join Hattrick!!!Het meest verslavende online voetbalmanagerspel!

Reservoir_Dog's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hier een xs max gold 256 gig. Niets ge pre-ordered, gewoon vandaag de switch binnen gestapt en met het toestel buitengegaan met een apple lederen hoesje
    Vind het tot hiertoe een toptoestel! Wel nog de face id etc gewoon worden, vorige had nog touchID.
    Denk dat de verkoop minder is dan andere jaren, alhoewel er een rijtje stond. Ofwel hadden ze keiveel in stock, dat kan ook natuurlijk.

pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    een iPhone XS besteld. Toch wat getwijfeld om een 2dehands iPhone X te nemen of een nieuwe XS...
    We live in a mess-age, because the medium is the message - Marshall McLuhan (1911-1980)

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StalkeR Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    En ?
    Upgrade waard komende van een X ?
    Nee, zet iOS12 op een iPhone X en je hebt hetzelfde, enige reden dat dit de upgrade waard is A ) je wilt de iets betere camera en dat is voor jou weer het extra geld waard of B) je kan er absoluut niet tegen dat iedereen een nieuwe iPhone koopt terwijl je met je X moet blijven zitten.

Feit dat er nergens massive queues stonden en dat dit topic nog steeds niet van pagina 1 af is zegt ook al veel, ik weet nog vroeger toen het iPhone launch day was dat een ervaringen topic al lang op pagina 5 of 6 zat tegen 21u s'avonds.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik vind sommige Apps precies wel groot lijken qua lettertype op de Max. Is dat door de app zelf die nog een update moet ondergaan om compatibel te zijn?

Sent from my iPhone using Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hier de 6 vervangen door een XS. Dit is uiteraard een groot verschil, maar kan me inbeelden dat ik een X zeker niet zou vervangen voor de XS.

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
    Hier een xs max gold 256 gig. Niets ge pre-ordered, gewoon vandaag de switch binnen gestapt en met het toestel buitengegaan met een apple lederen hoesje
    Vind het tot hiertoe een toptoestel! Wel nog de face id etc gewoon worden, vorige had nog touchID.
    Denk dat de verkoop minder is dan andere jaren, alhoewel er een rijtje stond. Ofwel hadden ze keiveel in stock, dat kan ook natuurlijk.
    Waarschijnlijk omdat de mensen liever een Xs verkiezen dan de max versie want die is wel HUGE vind ik.

iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Prophet Bekijk bericht
    Ik vind sommige Apps precies wel groot lijken qua lettertype op de Max. Is dat door de app zelf die nog een update moet ondergaan om compatibel te zijn?

Dat vind ik ook. Ik kom van een 8 plus en op de max lijkt het artwork van apps en lettertype gewoon super groot.

Kan me nu niet herinneren als dit bij de gewone 8 en 8 plus ook zo was? Of hadden die een beter scaling mechanisme?
    Fractal Design R6 -- Intel Core i7 8700k @ 5.0Ghz -- Asus Hero X -- Corsair Vengeance 16GB -- MSI Gaming X 1080 TI @ 2040Mhz/1000mV-- Corsair RM850x (2018) -- Custom water loop
    Samsung 970 EVO 500GB -- Samsung 850 EVO 500GB -- Seagate Barracuda ST500DM002 -- Acer XB271HU (165hz 1440p IPS)
    Corsair K70 -- Zowie FK2 -- Steelseries QcK heavy -- Sennheiser HD598 + Modmic 4.0

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MorGo7h Bekijk bericht
    Dat vind ik ook. Ik kom van een 8 plus en op de max lijkt het artwork van apps en lettertype gewoon super groot.

Kan me nu niet herinneren als dit bij de gewone 8 en 8 plus ook zo was? Of hadden die een beter scaling mechanisme?
    Maar als je dan bv kijkt in Settings lijkt alles normaal. Dus ik denk dat het gewoon aan de app ligt?

iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Prophet Bekijk bericht
    Maar als je dan bv kijkt in Settings lijkt alles normaal. Dus ik denk dat het gewoon aan de app ligt?

Ja idd. Denk dat je gelijk hebt. In Messages en settings ziet het er goed uit.

Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Apps moeten geupdate worden he.. was bij de gewone X ook zo vorig jaar.
    Kan wel ff duren

En ja minder interesse, niet abnormaal he. Vroeger waren de veranderingen veel groter. Nu zijn het telkens kleine subtiele wijzigingen waardoor om de 2-3 jaar upgraden nog de moeite is, maar jaarlijks eigenlijk niet meer.

Thorazer's schermafbeelding
    iTrader
    942 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hier ook de Xs in huis om mijne 8 te vervangen wat een toestel

Voor mij toch een groot verschil t.o.v de 8 en de face id ben ik al gewoon.
    PSN Milathis
    Live Milathis
    Royal Sporting Club Anderlecht
    Brandweer Edegem

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Nee, zet iOS12 op een iPhone X en je hebt hetzelfde, enige reden dat dit de upgrade waard is A ) je wilt de iets betere camera en dat is voor jou weer het extra geld waard of B) je kan er absoluut niet tegen dat iedereen een nieuwe iPhone koopt terwijl je met je X moet blijven zitten.

Feit dat er nergens massive queues stonden en dat dit topic nog steeds niet van pagina 1 af is zegt ook al veel, ik weet nog vroeger toen het iPhone launch day was dat een ervaringen topic al lang op pagina 5 of 6 zat tegen 21u s'avonds.
    Wat waren dat leuke tijden. Of de “wachtrij”-topic waar iedereen postte waar er nog iphones beschikbaar waren. Heb wel heimwee naar die tijden. Naar Oberhausen rijden in de hoop dat er daar waren. Daar te horen krijgen dat ze niet weten wnr er binnenkomen maar dat dat elk moment kon zijn. En dan nog een paar uur wachten met tal van lotgenoten die elkaar zaten op te jutten omdat er blijkbaar een UPS-busje gezien was achteraan. Heerlijke tijden .

Pagina 1 van 9 12345 ... Laatste

Regels voor berichten