Pagina 3 van 8 Eerste 1234567 ... Laatste
    Urboembake's schermafbeelding
    iTrader
    50 (96%)

iPhone XS (Max) - Gebruikerservaringen en discussie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Sorry kon het niet laten

Soms moet ge eens zotte dingen doen in uw leven e...

Urboembake's schermafbeelding
    iTrader
    50 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MorGo7h Bekijk bericht

Ik heb de mijne nu een goeie week en ben er zeer tevreden over. Zo’n groot scherm is echt heerlijk om op te lezen en typen. Heb opt vliegtuig zelfs een paar films gekeken en het beeld is bijna evengroot als op m’n iPad mini aangezien die sowieso blackbars heeft bij 21:9 content.
    Zoals ik al zei was ik supercontent over de IPhone X.

Maar de zoon heeft mijne iPad een beetje ingepalmd waardoor ikzelf dus meer en meer op iPhone zit, dan is het grotere scherm inderdaad mooi meegenomen.

pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    zeer interessante en diepgaande review: https://arstechnica.com/gadgets/2018...big-prices/#h3

vooral camera vind ik een grote upgrade en voor mensen die de camera minder belangrijk vinden, is een xs overbodig, maar wie toch belang hecht aan de camera, zoals ik, is de camera een serieuze upgrade. Vooral op plaatsen met veel overbelichting is de xs magnifiek. Ik ben er zelfs zeker van dat het een kwestie van tijd is dat computational fotografie de bovenhand zal nemen op traditionele. De theorie dat grote lenzen betere foto's zullen trekken is al enige tijd aan het verdwijnen en met de smartphones gaan ze nog een stap verder.
    We live in a mess-age, because the medium is the message - Marshall McLuhan (1911-1980)

iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pina Bekijk bericht
    De theorie dat grote lenzen betere foto's zullen trekken is al enige tijd aan het verdwijnen en met de smartphones gaan ze nog een stap verder.
    Dat betwijfel ik toch. Zelf wacht ik op de dag dat smartphones voldoende goed zijn voor (grote) prints, maar dat is helaas nog absoluut niet het geval. Het verschil met zelfs een Micro Four Thirds camera (met relatief kleine lenzen) is immens, laat staan APS-C en FF. Kleine sensor = kleine lens = gevoeliger voor imperfecties. De foto's die je haalt uit een hedendaags toptoestel zijn knap, maar niet te vergelijken met 'echte' camera's. Ik mis bv nog scherpte, dynamisch bereik, native RAW en de optie om met heel lange sluitertijden te kunnen werken (>30s).

boy1308's schermafbeelding
    iTrader
    213 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door potloodslijper1 Bekijk bericht
    Dat betwijfel ik toch. Zelf wacht ik op de dag dat smartphones voldoende goed zijn voor (grote) prints, maar dat is helaas nog absoluut niet het geval. Het verschil met zelfs een Micro Four Thirds camera (met relatief kleine lenzen) is immens, laat staan APS-C en FF. Kleine sensor = kleine lens = gevoeliger voor imperfecties. De foto's die je haalt uit een hedendaags toptoestel zijn knap, maar niet te vergelijken met 'echte' camera's. Ik mis bv nog scherpte, dynamisch bereik, native RAW en de optie om met heel lange sluitertijden te kunnen werken (>30s).
    2!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Our nation is Liverpool; our language is football!!!
    our religion is Liverpool; our church is Anfield

YNWA

ObtimusBrime's schermafbeelding
    iTrader
    50 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door potloodslijper1 Bekijk bericht
    3rd.

Als die tijd komt mogen ze zelfs 2000 euro vragen voor een iphone. Zalig om dan zo'n camera in uw broekzak te hebben. Daar heb ik wel wat voor over ipv een stand alone camera mee te zeulen overal.

MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Ik had mijn XS Max nog net binnen voor onze reis en heb de afgelopen 10 dagen redelijk wat foto’s gemaakt. Bij veel foto’s ben ik verbaasd van het resultaat. ‘t is natuurlijk niet zo goed als bij een echte camera, maar voor een telefoon vind ik het knap. Het verschil met m’n vriendin haar iPhone 7 is groot. Zeker bij felle omstandigheden en low light situaties.
    Fractal Design R6 -- Intel Core i7 8700k @ 5.0Ghz -- Asus Hero X -- Corsair Vengeance 16GB -- MSI Gaming X 1080 TI @ 2040Mhz/1000mV-- Corsair RM850x (2018) -- Custom water loop
    Samsung 970 EVO 500GB -- Samsung 850 EVO 500GB -- Seagate Barracuda ST500DM002 -- Acer XB271HU (165hz 1440p IPS)
    Corsair K70 -- Zowie FK2 -- Steelseries QcK heavy -- Sennheiser HD598 + Modmic 4.0

Tibokio's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik had mijn XS Max nog net binnen voor onze reis en heb de afgelopen 10 dagen redelijk wat foto’s gemaakt. Bij veel foto’s ben ik verbaasd van het resultaat. ‘t is natuurlijk niet zo goed als bij een echte camera, maar voor een telefoon vind ik het knap. Het verschil met m’n vriendin haar iPhone 7 is groot. Zeker bij felle omstandigheden en low light situaties.
    Zin om enkele te posten?

Ik heb atm een 7+ en daar ben ik al heel tevreden van. De camera zou mijn grootste overtuigingspunt zijn als ik voor de Xs Max zou gaan
    ...

iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tibokio Bekijk bericht
    Zin om enkele te posten?

Ik heb atm een 7+ en daar ben ik al heel tevreden van. De camera zou mijn grootste overtuigingspunt zijn als ik voor de Xs Max zou gaan
    Geen probleem. We gaan vandaag naar huis, dus zal er vanavond of morgen een paar uploaden.
    Fractal Design R6 -- Intel Core i7 8700k @ 5.0Ghz -- Asus Hero X -- Corsair Vengeance 16GB -- MSI Gaming X 1080 TI @ 2040Mhz/1000mV-- Corsair RM850x (2018) -- Custom water loop
    Samsung 970 EVO 500GB -- Samsung 850 EVO 500GB -- Seagate Barracuda ST500DM002 -- Acer XB271HU (165hz 1440p IPS)
    Corsair K70 -- Zowie FK2 -- Steelseries QcK heavy -- Sennheiser HD598 + Modmic 4.0

iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tibokio Bekijk bericht
    Zin om enkele te posten?

Kheb er een paar hier gezet, maar ik zie dat imgur compressie uitvoert op de foto's. Als je een goede site kent om ze zonder compressie te hosten, doe maar een suggestie :-)
    Hier alvast een linkje naar de foto's met compressie: https://imgur.com/a/QStuLer

Allemaal geschoten op de XS Max met de standaard camera app. Zonder filters, bewerking, ...

Tibokio's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Kheb er een paar hier gezet, maar ik zie dat imgur compressie uitvoert op de foto's. Als je een goede site kent om ze zonder compressie te hosten, doe maar een suggestie :-)
    Hier alvast een linkje naar de foto's met compressie: https://imgur.com/a/QStuLer

Allemaal geschoten op de XS Max met de standaard camera app. Zonder filters, bewerking, ...
    Zelfs met compressie zijn dat echt mooie foto's. Ik zie nu wel degelijk een verschil met mijn 7+. Toffe vakantie precies ook!
    ...

Sanneke's schermafbeelding
    iTrader
    222 (100%)
    Iemand dat weet hoe het komt iPhone gaat als er iemand belt 1x luid Af en daarna stiller ???

carpe diem

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)

iPhone XS (Max) - Gebruikerservaringen en discussie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanneke Bekijk bericht
    Iemand dat weet hoe het komt iPhone gaat als er iemand belt 1x luid Af en daarna stiller ???

Iphone x of nieuwer?
    Is dat niet omdat de notch vanboven detecteert dat je naar het scherm kijkt en dus ziet dat er iemand aan het bellen is?

Sanneke's schermafbeelding
    iTrader
    222 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Iphone x of nieuwer?
    Is dat niet omdat de notch vanboven detecteert dat je naar het scherm kijkt en dus ziet dat er iemand aan het bellen is?
    IPhone xs

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    carpe diem

nh2505's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanneke Bekijk bericht
    IPhone xs

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Als je telefoon rinkelt en je kijkt naar het scherm (faceID detecteert dit) weet de iPhone dat hij je aandacht heeft en rinkelt hij stiller. Er is ongetwijfeld een meer technische uitleg, maar ik denk dat het op die manier duidelijker overkomt.

 iPhone 6+ 64 GB space grey onderweg
     iPad Air 32 GB spacegrey

Pagina 3 van 8 Eerste 1234567 ... Laatste

Regels voor berichten