Pagina 2 van 7 Eerste 123456 ... Laatste
    JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Ach, gewoon de download in iTunes starten en ondertussen een back-up trekken en een film of serie kijken.
    .

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Allejupla, de downloads zijn gestart. Zal een kwartiertje duren (2,9GB aan 3 MB/s).

(Ik download ze via https://ipsw.me/ - dan hoef ik ze niet opnieuw te downloaden mocht ik de boel verpesten tijdens het uitproberen en opnieuw een fresh install willen doen.)
    PS4 / PS2 / PSX / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    iMac 27" (2017) / HP ProBook 650 G1 / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: mijnscore & frequency trainer

Lt. ZweedVoet's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Was bij mij ook zoiets, via OTA dan.
    Czech here dé mascotte van Off-Topic, De Palettenkop!

iLLuSion_xGen's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Dat meten werkt echt wel goed, was het eerste dat ik heb getest.

Zowel op de iPad 2017 als de iPhone X ging de installatie redelijk snel
    Royal Antwerp F.C.
    PSN: iLLuSion_xGen http://psnprofiles.com/iLLuSion_xGen
    Bnet: xGen#2933
    Overwatch - Mercy

Urboembake's schermafbeelding
    iTrader
    50 (96%)
    Waze CarPlay beta vanaf nu ook online.
    Net eens getest en ziet er goed uit.
    Alles is duidelijk te kiezen,
    Prachtige Waze-stem
    Bestemmingen zijn makkelijk in te voeren...

Nu de komende dagen zien of alles wat stabiel loopt of wat er verbeterd kan worden

MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Urboembake Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Prachtige Waze-stem

Nu de komende dagen zien of alles wat stabiel loopt of wat er verbeterd kan worden
    Nice. Heb em zonet ook geinstalleerd. Kben benieuwd om het morgenochtend te testen :-)
    Fractal Design R6 -- Intel Core i7 8700k @ 5.0Ghz -- Asus Hero X -- Corsair Vengeance 16GB -- MSI Gaming X 1080 TI @ 2040Mhz/1000mV-- Corsair RM850x (2018) -- Custom water loop
    Samsung 970 EVO 500GB -- Samsung 850 EVO 500GB -- Seagate Barracuda ST500DM002 -- Acer XB271HU (165hz 1440p IPS)
    Corsair K70 -- Zowie FK2 -- Steelseries QcK heavy -- Sennheiser HD598 + Modmic 4.0

gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Wat zijn de voornaamste features?

TheCeet's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    Wat zijn de voornaamste features?
    PS Vita - 320GB Fat PS3 - 2TB PS4 Pro
    Trophies
    Next game(s): GRID - Need For Speed 2019 - Wreckfest - The Last of Us 2
    Macbook Pro Retina 15" (late 2013) ~ Windows 10 Desktop ~ Iphone 7 Plus

BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Wat mij is opgevallen is dat de informatie in 2 delen is opgesplitst, dus we krijgen buiten Notchphones ook Notchpads in de toekomst.
    Omhoog vegen om je instellingen te zien is er ook uit, nu moet ge dat rechts vanboven naar onder swipen, wat ne zever weer.
    De hoofdfunctie van iOS 12 heb ik nu al direct uitgezet, die malware van apple genaamd Screentime/Schermtijd. Een waakhond dat je iOS device ligt te spioneren wat je met je toestel doet, en dan in eens werken die apps op je telefoon of tablet niet meer, wat is Apple geworden het nieuwe Google ?
    Wat ne nest is me dat geworden zeg, ik denk dat ik op de rest van mijn devices op iOS 11 blijf ze.
    Mijn 6 plus is een tik sneller, ja oke maar voor de rest ?

Die iOS 12 is totaal waardeloos op mijn iPad pro, omdat ik dat ding hier thuis als tv gebruik, dat gaat iedere keer uitvallen met die nest. Jammer maar ja dan zoek ik wel iets anders dan een Apple, dan zal t ook de laatste iPhone en iPad worden in de toekomst, dit soort rotzooi wil ik niet hebben. Te veel naar zuckerburg gekeken Cook ? Ik weet niet wat erger is nu iOS of Android.

Wat is de volgende bazaar wat ze je door je strot gaan rammen ? Nee ik ben echt niet te spreken over die versie 12, sorry jongens.
    Laatst gewijzigd door BraveHeart; 18 september 2018 om 09:08

kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Komaan zeg

iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht
    Wat mij is opgevallen is dat de informatie in 2 delen is opgesplitst, dus we krijgen buiten Notchphones ook Notchpads in de toekomst.
    Omhoog vegen om je instellingen te zien is er ook uit, nu moet ge dat rechts vanboven naar onder swipen, wat ne zever weer.
    De hoofdfunctie van iOS 12 heb ik nu al direct uitgezet, die malware van apple genaamd Screentime/Schermtijd. Een waakhond dat je iOS device ligt te spioneren wat je met je toestel doet, en dan in eens werken die apps op je telefoon of tablet niet meer, wat is Apple geworden het nieuwe Google ?
    Wat ne nest is me dat geworden zeg, ik denk dat ik op de rest van mijn devices op iOS 11 blijf ze.
    Mijn 6 plus is een tik sneller, ja oke maar voor de rest ?

Die iOS 12 is totaal waardeloos op mijn iPad pro, omdat ik dat ding hier thuis als tv gebruik, dat gaat iedere keer uitvallen met die nest. Jammer maar ja dan zoek ik wel iets anders dan een Apple, dan zal t ook de laatste iPhone en iPad worden in de toekomst, dit soort rotzooi wil ik niet hebben. Te veel naar zuckerburg gekeken Cook ? Ik weer niet wat erger is nu iOS of Android.

Wat is de volgende bazaar wat ze je door je strot gaan rammen ? Nee ik ben echt niet te spreken over die versie 12, sorry jongens.
    Lol wtf. Die swipe up gaat al niet meer sinds de iPhone X op iOS 11 omdat dat nu de home button is. In iOS 11 was er ook al onderscheid tussen links en rechts swipen.
    Screentime hoef je niet te gebruiken he. Dat is vooral als ge u zelf limieten wilt opleggen of uw kinderen bv. Maar als ge dat niet gebruikt, dan zal uw iPad niet zomaar stoppen met TV spelen he.

Dit gewoon klagen om te kunnen klagen. Precies de comment op een HLN artikel.

In het OS zelf zitten niet zoveel nieuwe features, maar hun API voor developer is serieus uitgebreid waardoor je betere apps mag verwachten in de nabije toekomst. Bv Waze op carplay e.d.
    Fractal Design R6 -- Intel Core i7 8700k @ 5.0Ghz -- Asus Hero X -- Corsair Vengeance 16GB -- MSI Gaming X 1080 TI @ 2040Mhz/1000mV-- Corsair RM850x (2018) -- Custom water loop
    Samsung 970 EVO 500GB -- Samsung 850 EVO 500GB -- Seagate Barracuda ST500DM002 -- Acer XB271HU (165hz 1440p IPS)
    Corsair K70 -- Zowie FK2 -- Steelseries QcK heavy -- Sennheiser HD598 + Modmic 4.0
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MorGo7h Bekijk bericht
    Lol wtf. Die swipe up gaat al niet meer sinds de iPhone X op iOS 11 omdat dat nu de home button is. In iOS 11 was er ook al onderscheid tussen links en rechts swipen.
    Screentime hoef je niet te gebruiken he. Dat is vooral als ge u zelf limieten wilt opleggen of uw kinderen bv. Maar als ge dat niet gebruikt, dan zal uw iPad niet zomaar stoppen met TV spelen he.

Dit gewoon klagen om te kunnen klagen. Precies de comment op een HLN artikel.

In het OS zelf zitten niet zoveel nieuwe features, maar hun API voor developer is serieus uitgebreid waardoor je betere apps mag verwachten in de nabije toekomst. Bv Waze op carplay e.d.
    Nee dat is t gewoon moeilijk maken dat je er op laatste er niet meer aan uit kunt iedere tablet en smartphone in huis heeft een homeknop.
    Ik heb die X eens vast gehad, ik vind t een echte prul voor t geen wat dat ding kost, totaal geen verbetering op geen enkel vlak.
    Ze weten daar bij apple van hout geen pijlen maken, tis ieder jaar iets bij hun. dan is t zo dan ist zo dan is t zus en wat schieten wij daar mee op, niks.
    Android had een hoge learningcurve, nu is het iOS dat het heeft, tis erger dan Android, Android is nog eenvoudiger dan iOS, ze maken daar serieus een soep van daar.
    Sinds die Cook CEO is breekt hij alles af wat Steve jobs gemaakt heeft bij Apple, iOS en OSX is pure nest geworden. Volgegooid met bazaar, Het enige wat die willen dat gij ieder jaar nen nieuwe koopt om die rommel van hun te draaien. 99% van de gewone gebruikers gebruikt die nest niet eens, we hebben er totaal geen behoefte aan. Man wat was Windows Phone zo eenvoudig, tis jammer dat t niet meer bestaat. Neem daar eens een voorbeeld aan. Nee nu moet je een computer nerd zijn om er nog uit wijs te kunnen, en dan denk ik zo van, wtf who cares met die features, ik wil dat mijn device simpel werkt, en dat kan ik bij een apple in de toekomst al niet meer zeggen met een soep wat ze daar gemaakt hebben. Nee ik begin die oude dingen van vroeger hard te missen, wat was t beter toen.

iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht
    Nee dat is t gewoon moeilijk maken dat je er op laatste er niet meer aan uit kunt iedere tablet en smartphone in huis heeft een homeknop.
    Ik heb die X eens vast gehad, ik vind t een echte prul voor t geen wat dat ding kost, totaal geen verbetering op geen enkel vlak.
    Ze weten daar bij apple van hout geen pijlen maken, tis ieder jaar iets bij hun. dan is t zo dan ist zo dan is t zus en wat schieten wij daar mee op, niks.
    Android had een hoge learningcurve, nu is het iOS dat het heeft, tis erger dan Android, Android is nog eenvoudiger dan iOS, ze maken daar serieus een soep van daar.
    Sinds die Cook CEO is breekt hij alles af wat Steve jobs gemaakt heeft bij Apple, iOS en OSX is pure nest geworden. Volgegooid met bazaar, Het enige wat die willen dat gij ieder jaar nen nieuwe koopt om die rommel van hun te draaien. 99% van de gewone gebruikers gebruikt die nest niet eens, we hebben er totaal geen behoefte aan. Man wat was Windows Phone zo eenvoudig, tis jammer dat t niet meer bestaat. Neem daar eens een voorbeeld aan. Nee nu moet je een computer nerd zijn om er nog uit wijs te kunnen, en dan denk ik zo van, wtf who cares met die features, ik wil dat mijn device simpel werkt, en dat kan ik bij een apple in de toekomst al niet meer zeggen met een soep wat ze daar gemaakt hebben. Nee ik begin die oude dingen van vroeger hard te missen, wat was t beter toen.
    Je zegt zelf dat jouw 6S nu sneller met de iOS12 update. Dus uw argument dat ge elk jaar een nieuwe device moet kopen klopt al niet.
    Screen time gebruik ik zelf niet, maar ik kan me voorstellen dat er heel wat ouders tevreden zijn hiermee. Moest ik kinderen hebben, zou ik dit ook configureren op hun iPad. En als je out of time bent, dan kan je gewoon een code ingeven en verder werken.
    En al die andere "bazaar" kunt ge er gewoon af gooien als u da niet aanstaat. Dat doe ik ook met de app die ik niet gebruik.

Koopt eens nen HTC of Samsung, daar zit nog veel meer bazaar op. En na 2 jaar krijg je geen updates meer. Soms ist zelfs na 1 jaar al gedaan.
    Dan zijde wel verplicht om een nieuw device te kopen als je de laatste security patches wil.
    Enige wat deftig is, is OnePlus, maar die geven ook maar 2 jaar updates en 1 jaar security patches.
    En nen Android is na 2 jaar geen zak meer waard.

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MorGo7h Bekijk bericht
    Je zegt zelf dat jouw 6S nu sneller met de iOS12 update. Dus uw argument dat ge elk jaar een nieuwe device moet kopen klopt al niet.
    Screen time gebruik ik zelf niet, maar ik kan me voorstellen dat er heel wat ouders tevreden zijn hiermee. Moest ik kinderen hebben, zou ik dit ook configureren op hun iPad. En als je out of time bent, dan kan je gewoon een code ingeven en verder werken.
    En al die andere "bazaar" kunt ge er gewoon af gooien als u da niet aanstaat. Dat doe ik ook met de app die ik niet gebruik.

Koopt eens nen HTC of Samsung, daar zit nog veel meer bazaar op. En na 2 jaar krijg je geen updates meer. Soms ist zelfs na 1 jaar al gedaan.
    Dan zijde wel verplicht om een nieuw device te kopen als je de laatste security patches wil.
    Enige wat deftig is, is OnePlus, maar die geven ook maar 2 jaar updates en 1 jaar security patches.
    En nen Android is na 2 jaar geen zak meer waard.
    Ja lach maar met Android, ik kan je een ding zeggen. Ik heb hier een prul van 200 euro liggen, een Huawei G6. Die steekt die 6 plus gewoon voorbij op android versie 4.4.2.
    Op android hoef je totaal niks te kloten of te updaten,veilgigheid heb je nergens zolang je internet hebt. Het eerste virus of hack moet ik op android nog binnen krijgen.
    Ik heb 4 ipods versie 3.1, 9 en 12, weet je wat, ze presteren allemaal als een slome bak. 300 euro per device voor door apple te laten bricken. Een Pentium 3 van mijn grootouders op windows 95 om mp3s af te spelen is nog sneller en dat is een fijt. iOS is alleen maar voor de vuilbak. Dat is hun spelletje. Ik heb hier nog een oude sony tab s liggen met android honeycomb. werkt nog gelijk ik m gekocht had. Die IPad !st gen van 500 euro duurder ligt al lang op t stort. daar heb ik 1 jaar plezier van gehad, dank u apple.
    En waarom MOETEN WIJ het NIEUWSTE OS hebben op een device. Het voegt niets toe buiten dat je je toestel weer naar de ruk kunt updaten. 4 ipods die ik niet meer kan gebruiken, 300 euro t stuk voor een brick. Nooit meer. Ik moet het laatste OS hebben om safe te zitten is zo n bullshit argument wat fabrikanten jou door je strot willen rammen wat niet meer is dan geplande veroudering doorvoeren. Apple is daar heer en meester in. Ik heb zoveel op Andorid, dat bolt allemaal nog sneller dan die 6 plus die ik heb en nu jij. Dat je de laatste versie van android niet hebt is geen schande, wat je devices BLIJVEN werken wat je van iOS niet kunt zeggen. En dat zijn de feiten.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    135 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Urboembake Bekijk bericht
    Prachtige Waze-stem

ik kijk precies meer uit naar Google Maps
    PSN: Jonas89

Pagina 2 van 7 Eerste 123456 ... Laatste

Regels voor berichten