Pagina 15 van 15 Eerste ... 51112131415

Discussie: iPhone event 2018

RaZoR be's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Is er een kans dat switch vandaag zijn leveringen ontvangt van de apple watch?
    Die zullen vandaag of morgenvroeg de leveringen iPhones & watches wel aankrijgen ja, maar ik betwijfel of ze die vandaag ook al verkopen. Als officiele Apple Premium Reseller denk ik dat ze de "launch" date van 21/09 wel zullen respecteren
    PSN: RaZoR_be Live Gamertag: Vampslayer beSwitch FC: SW-0043-9004-9251 (Yogi)

iTrader
    1 (100%)
    Wat is de status van jullie bestellingen? Mijne staat nog steeds op "verzending wordt voorbereid" maar staat wel scheduled voor morgen 21/9.

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    90 (100%)
    Ik ga mijn watch in de US kopen denk ik, scheelt hem toch €100. Enkel wel een jaar minder garantie natuurlijk.

Den_John's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DamianV Bekijk bericht
    Wat is de status van jullie bestellingen? Mijne staat nog steeds op "verzending wordt voorbereid" maar staat wel scheduled voor morgen 21/9.
    Net SMS gekregen van DHL dat ik een levering heb morgen...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaZoR be Bekijk bericht
    Die zullen vandaag of morgenvroeg de leveringen iPhones & watches wel aankrijgen ja, maar ik betwijfel of ze die vandaag ook al verkopen. Als officiele Apple Premium Reseller denk ik dat ze de "launch" date van 21/09 wel zullen respecteren
    Verkopen gaan ze sowieso nog niet doen vandaag.
    Of er Watches gaan geleverd worden vrees ik ten zeerste in het verleden is het al meermaals gebeurd dat er geen leveringen waren van de Apple Watch op de launch dag. Apple levert eerst de eigen Apple Online Store klanten en Apple Store klanten.

Het wordt zelfs nog vreemder met de iPhone Xs. Vorig jaar was er bij Coolblue een voorraad voorzien op de dag van de lancering van de iPhone X. Dit jaar voorziet Coolblue op dit moment nog niets en dat terwijl het "amper" een week max 2 weken wachten is bij bestelling in de Apple Online Store.

Op mackopen.be volgen ze elk jaar, bij de lancering van de nieuwe iPhone, de voorraad op van de verschillende webshops. Zo heb ik vorig jaar vrij snel een iPhone X op de kop kunnen tikken. Ik ga dit jaar hetzelfde doen voor mijn iPhone Xs Max. Dit jaar doen ze dat ook voor de Apple Watch trouwens.

MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boxerke Bekijk bericht
    Verkopen gaan ze sowieso nog niet doen vandaag.
    Of er Watches gaan geleverd worden vrees ik ten zeerste in het verleden is het al meermaals gebeurd dat er geen leveringen waren van de Apple Watch op de launch dag. Apple levert eerst de eigen Apple Online Store klanten en Apple Store klanten.

Het wordt zelfs nog vreemder met de iPhone Xs. Vorig jaar was er bij Coolblue een voorraad voorzien op de dag van de lancering van de iPhone X. Dit jaar voorziet Coolblue op dit moment nog niets en dat terwijl het "amper" een week max 2 weken wachten is bij bestelling in de Apple Online Store.

Op mackopen.be volgen ze elk jaar, bij de lancering van de nieuwe iPhone, de voorraad op van de verschillende webshops. Zo heb ik vorig jaar vrij snel een iPhone X op de kop kunnen tikken. Ik ga dit jaar hetzelfde doen voor mijn iPhone Xs Max. Dit jaar doen ze dat ook voor de Apple Watch trouwens.
    Idd. Als je zeker wilt zijn van jouw levering op de launchdate, moet je bestellen op de officiele Apple site.
    Fractal Design R6 -- Intel Core i7 8700k @ 5.0Ghz -- Asus Hero X -- Corsair Vengeance 16GB -- Asus Strix GTX 1080 @ 2125/11100mhz -- Corsair RM850x (2018) -- Custom water loop
    Samsung 970 EVO 500GB -- Samsung 850 EVO 500GB -- Seagate Barracuda ST500DM002 -- Acer XB271HU (165hz 1440p IPS)
    Corsair K70 -- Zowie FK2 -- Steelseries QcK heavy -- Sennheiser HD598 + Modmic 4.0

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MorGo7h Bekijk bericht
    Idd. Als je zeker wilt zijn van jouw levering op de launchdate, moet je bestellen op de officiele Apple site.
    Mja ik zou niet thuis geweest zijn voor levering morgen.
    Maakt in princiepe niet uit, volgens de switch store waar ik heb gereserveerd kregen ze altijd op launch een aanzienlijke lading. Behalve bij launch van de 1ste serie.
    En dan nog in het achterhoofd houden dat een aantal mensen hun watch gaan halen in FR en DE wegens de SS versie. En er is maar 1 apple store in BE. Ik denk dat er een goede kans is dat er morgen toch al een lading bij switch gaat toe komen.
    En als het niet zo is dan is het een week later hé.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Den_John Bekijk bericht
    Net SMS gekregen van DHL dat ik een levering heb morgen...

Mijn Xs is ook net na mijn post veranderd naar verzonden. Ben benieuwd Prijs blijft wel belachelijk maar goed

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    128 (99%)
    Normaal post ik hier geen haatberichten, dus aan u de keuze Johnny als je deze laat staan:

Maar UnboxTherapy heeft nu eens VOLLEDIG gelijk omtrent dit

PSN: Jonas89

iTrader
    1 (100%)
    Is gewoon belachelijk voor de prijs die ze ervoor vragen, "budget" maar ongeveer even duur als de 8 Plus in Benelux? Maarja als de 7's en 8's verwdijnen heb je weinig keuze tenzij je 1k wilt neerleggen voor een gsm.

Franneke's schermafbeelding
    iTrader
    62 (100%)
    verzonden!
    INTEL Core i7-6700 3.4-3.9Ghz | MSI Z270 GAMING PRO DDR4 SOCKET 1151 INTEL® Z270 | 16Gb Pc10666 RAM Patriot | ASUS ROG STRIX-GTX1070-8G-GAMING | LG 27UD58-B | Windows 10 64bit Ultimate Edition | PS4 Pro | PS3 | PSVita | 3DS

j3T's schermafbeelding
    iTrader
    76 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Normaal post ik hier geen haatberichten, dus aan u de keuze Johnny als je deze laat staan:

Maar UnboxTherapy heeft nu eens VOLLEDIG gelijk omtrent dit
    Is helemaal geen haatbericht imo, is simpelweg de waarheid. Single camera en 720p lcd-schermen in een telefoon van 859 euro... Dat is amper te verdedigen.

Mijn Nike series 4 staat nog altijd op 5 oktober
    All those moments will be lost in time, like tears in rain.

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Ik heb uiteindelijk mijn Watch bij de Switch online besteld. Laten die dat op voorhand weten wanneer je kan afhalen of kan die status morgen nog veranderen?
    PSN: Shaddix-be

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaddix Bekijk bericht
    Ik heb uiteindelijk mijn Watch bij de Switch online besteld. Laten die dat op voorhand weten wanneer je kan afhalen of kan die status morgen nog veranderen?
    Je krijgt een mail wanneer die binnen is bij hen.
    Kreeg ik vorige week te horen toen ik de mijne bestelde.

iTrader
    3 (100%)
    “Je bestelling wordt klaargemaakt” bij Orange... hopelijk morgen delivery

Sent from my iPhone using Tapatalk

Pagina 15 van 15 Eerste ... 51112131415

Regels voor berichten