iTrader
    0

Update iMac met een andere Apple ID

Ik wou graag de iMac van mijn vriendin updaten aangezien deze nog gebruik gemaakt van OS X (10.8.5)

De nieuwe software (OS X High Sierra) is gedownload maar niet geïnstalleerd, hier heb ik echter het paswoord van haar Apple ID nodig.

Het probleem is nu dat ze dit even niet weet, en ik vroeg me af of het mogelijk is als ik zou inloggen met mijn Apple ID, de nieuwste software installeer

En als de nieuwste software erop staat dat zij dan opnieuw inlogt met haar Apple ID

Shaguar's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Dat gaat ja, maar zij moet die iMac uit haar iCloud account halen vooraleer jij jouw account daar aan kan koppelen.

Dus oftewel reset ze nu eigenlijk haar paswoord (vreemd dat je dat niet eerst probeert) of je kan hopen dat ze nog actief ingelogged is op hare iPhone om het zo te doen. Hoe dan ook, ze zal haar paswoord daarna terug moeten kennen voor de iMac weer onder haar eigendom te brengen.
    "The most dangerous poison is the feeling of achievement. The antidote is to every evening think what can be done better tomorrow"

Tags for this Thread

Regels voor berichten