Pagina 2 van 3 Eerste 123 Laatste
    Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Tis allemaal maar op een ding gebaseerd, geld.
    wat bied die 2018 versie nu meer buiten een touch id scannerke en een a10 chip, tis dezelfde rommel als een jaar terug. oh je kan een pen pairen.
    zoals het toetsenbord en de pencil moet je die er ook nog los bij kopen.

je koopt een iPad 2018
    32 gb basis model, waar je niks aan hebt, je gaat wiezo voor die 128gb, kassa.
    Wil je mobiel internet nog keer kasssa.

Zo ver zijn we niets veranderd.

Je wil ook nog een keyboard cover, ook nog eens 120 tot 180 euro erbij, weer kassa.
    DIe pen wil je ook, nog eens 100 euro, weer kassa.

Maak maar eens de factuur, zo goedkoop is die instap iPad ook niet, alles wat je wilt is een optie.

Ben je nog 700 euro kwijt, om de apps volgegooid met in app aankopen maar te zwijgen waar apple voor gekend is, nog meer kassa.

Waar ik niet in mee ga, de iPad air 2 keer mooi herkouwd, zelfde met die iPhone se, ook niks meer dan een 5s is.

Van de ouwe onderdelen verdienen ze ook nog een hoop geld op, en ze zijn van de ouwe nest af bij apple.
    En dat scherm is niet gelamineerd, om de prijs te drukken, als daar een gelamineerd scherm zou inzitten kocht niemand nog die overpriced pro.

Ne truc gelijk nen andere, ne lada met ne Mercedes binnenwerk, dat is die nieuwe iPad,
    Ik wil eens zien wat je tekent op zo n slecht scherm dat gedacht alleen al.
    Jij bent toch een gefrustreerd manneke volgens mij

Pana's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Jij bent toch een gefrustreerd manneke volgens mij
    Of iemand die terecht boos is dat Apple vaak met teleurstellende announcements komt nadat hij zich ingekocht heeft in hun ecosysteem.

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Apple koop je voor het besturingssysteem (en de looks), niet voor de hardware specs

(Ik begrijp de meeste comments hier wel, zelf doe ik redelijk lang met m'n gerief en zit dus niet uit te kijken naar 't nieuwste van 't nieuwste, dus mij kan 't niet zoveel schelen dat er niets spannends tussen zit)
    PS4 / PS2 / PSX / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    iMac 27" (2017) / HP ProBook 650 G1 / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: mijnscore & frequency trainer

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht
    Ben je nog 700 euro kwijt, om de apps volgegooid met in app aankopen maar te zwijgen waar apple voor gekend is, nog meer kassa.
    Wa hebben in-app-purchases specifiek me apple te maken? Als ik een app maak voor android ga ik daar even goed in-app-purchases in steken hoor. Das een keuze van de developer, ni van apple.

iTrader
    4 (100%)
    Het was toch aangekondigd dat dit event speciaal voor studenten/scholen ging zijn? Obviously wilt Apple meer iPads zien in scholen, wat alleen maar een goed idee kan zijn ipv al die boeken. Sommigen hier willen elk semester een nieuwe iPhone zien ofzo? Om dan toch maar te zagen over de prijs ervan

Sent from my iPhone using Tapatalk

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Prophet Bekijk bericht
    Het was toch aangekondigd dat dit event speciaal voor studenten/scholen ging zijn? Obviously wilt Apple meer iPads zien in scholen, wat alleen maar een goed idee kan zijn ipv al die boeken. Sommigen hier willen elk semester een nieuwe iPhone zien ofzo? Om dan toch maar te zagen over de prijs ervan
    Sent from my iPhone using Tapatalk
    gelijk een school hier in de buurt jaren geleden
    kopen een 30tal iPads mo toen was er geen geld meer voor apps

een jaar later waren ze alle 30 door leerkrachten, directie, kuisploegen, leerlingen,... gepikt
    apple wil iPads verkopen , de rest laat hen koud maar onderwijs is een mooi verhaal voor de reclame.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Apple koop je voor het besturingssysteem (en de looks), niet voor de hardware specs

(Ik begrijp de meeste comments hier wel, zelf doe ik redelijk lang met m'n gerief en zit dus niet uit te kijken naar 't nieuwste van 't nieuwste, dus mij kan 't niet zoveel schelen dat er niets spannends tussen zit)
    Alleen is het OS ook niet meer wat het ooit was. De kwaliteit van Snow Leopard hebben ze nooit meer kunnen evenaren.
    Piss off the easily pissed off.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    134 (99%)
    PSN: Jonas89

JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Den allerduurste samenstelling komt op pakweg 7000 usd. Allo kroket. Als ge dergelijke specs nodig hebt, dan koopt ge toch een gewone macbook en bouwt ge een krachtige desktop of server voor het zware werk?
    .

Sovereign's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyricoMC Bekijk bericht
    Den allerduurste samenstelling komt op pakweg 7000 usd. Allo kroket. Als ge dergelijke specs nodig hebt, dan koopt ge toch een gewone macbook en bouwt ge een krachtige desktop of server voor het zware werk?
    Das gewoon omdat die SSD van 4TB alleen al bijna 4000 kost he.

Keek al lang uit naar een upgrade, was blij vandaag dat ze'm eindelijk hebben aangekondigd. Morgen eentje bestellen!

BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ach zo slecht is die mid 2018 mbp nu ook weer niet.
    Ik heb 9 jaar met een Macbook Pro Mid 2009 rondgelopen, in vergelijking met die macbook pro s van nu is dat wel een grote sprong.
    Quadcore i series intel processors, dubbel tot 3 dubbel t gehuegen, dubbel zoveel opslag en ssd geheugen.
    Een grote trackpad, een verbeterd butterfly toetsenbord gen 3, ik ga toch een bt keyboard gebruiken. Dat dng blijft nieuw.
    Die ouwe is totaal opgebruikt, tijd voor een nieuwe.
    Vroeger had ik een 15 inch voor 1800 euro, 2800 euro ga ik niet uitgeven, 13 inch is de nieuwe 15 inch, tis gewoon zo,
    Of je nu een intel hd graphics iris kaart hebt of zo n radeon, die kaart heeft totaal geen meerwaarde en tis gewoon te duur voor t geen wat je krijgt.
    Ik ga lekker voor een 13 inch touchbar met 512gb SSD. Daar komt gene windows nest meer op, opslag heb ik meer dan genoeg voor nog 8 jaar verder, of ik steek wel even een usb c schijfje van 4tb.

Die nieuwe macbook pro s zijn nu wel meer bang for the buck geworden, gedaan met die macbook air specs voor pro prijzen.

Natuurlijk kan je ook voor een prikje een 8000 euro model kopen, hopen dat je ooit de lotto wint
    Eigenlijk vind ik die 15 inch ook nog betaalbaar, net zo duur als die iMac 5k die ik hier heb staan, valt nog mee eigenlijk,
    We moeten er gewoon bij neerleggen dat je onder de 2000 euro niks dan rommel koopt, tis gewoon zo. Die trend zie je ook bij pc laptops zoals die dell xps 13/15.
    Even wat doorsparen, 400 euro extra is ook de kop niet af.
    Ik ben erg blij met deze update. Hoe lang houdt die gouwe ouwe t nog uit. van die air die ik heb daar wordt ik ook niet gelukkig van. (het scherm).

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    134 (99%)
    ze vergeten wel de NIET touchbar 13 inch MBP te updaten
    PSN: Jonas89

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    ze vergeten wel de NIET touchbar 13 inch MBP te updaten
    Ja het zou zonde zijn als jij 2000 euro uitgeeft aan een 7th gen intel dual core i5.
    Of weet gij iets wat apple ons niet wilt vertellen dat die gewone non touchbar MBPs ook een 8th gen chip krijgen ?
    Ik wil wel het hele menu hebben, als touchbar de trend van apple wordt, zal dat binnen 5 jaar gewoon de standaard zijn.
    Eigenlijk vind ik dat totaal niet storend, mijn Yogabook van Lenovo het toetsenbord is totaal touch based, ik ben daar al gewoon aan geraakt.
    Dat functietoetsen klavier bovenaan vind ik wel top als ik die filmpjes op YouTube bekijk met final cut pro x en logic pro x en photoshop cc.
    Lekker wat met code prutsen in swift wat ik nu ook al doe met mijn iPad pro.
    Ik ben aan t zoeken naar een nieuwe hobby, ik game al 3 jaar niet meer. Mij maakt dat totaal de rekening niet meer of ik nu nog een pc of een mac heb.
    Apple geniet mijn voorkeur, die MBPs komen nu wel echt gelegen. Of even prutsen met arch Linux in een VM, zalig
    Dit gaat nog leuk worden ook
    Ik vraag me af wat ze met de AIr gaan doen, ook een refresh, zou mooi zijn voor de minder zwaar behoevende computer gebruikers.

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Ik heb nog een macbook pro van 2017, 13inch met touchbar.
    Vind da toch wel leuk zo’n touch bar. Toch meer functionaliteit dan ik had gedacht, van gewoon surfen tot YT video’s bekijken.

iTrader
    2 (100%)
    Begin eens te coden, dat is leuk, als ik alleen moet surfen en youtuben, koop ik wel een Chromebook.
    Dat is net of jij de apps van de appstore ook niet gebruikt of aanschaft.
    2200 euro voor wat te prutsen in een web browser
    Ben je zeker dat ge u niet van laptop vergist hebt. Ge waart beter af geweest met ne Surface Laptop op windows 10s. 15 uur batterijduur
    Touchbar moet echt vet zijn met mijnen logic pro x en mijnen photoshop cc/Lightroom abo van adobe.
    Ik ben stapel verliefd op die mid 20018, ik heb iets met mid xxxx macbook pros zo blijkt.

Installeer eens een VM, smijt daar ne Linux op en compile een paar regels tekst en maak je eigen software of kernel. Of probeer eens swift.

Linux is totaal gratis, en daar hoeft ge uwe laptop of desktop niet voor overhoop gooien voor iets nieuws uit te proberen.

Het goede nieuws is, het blijkt zo dat ze dat toetsenbord gefixt hebben nu, iedere toets heeft nu een coating zodat er geen troep in je toetsenbord kruipt zodat de boel blokkeert.
    Dat is stukken goedkoper dan iedere keer een nieuwe frontplate van je laptop te vervangen als er een toets blijft hangen of niet meer in te drukken is zoals de meest gevreesde spatiebalk van die MBPs.

Toch maar met zorg ontzien als ge nog zo n oud model hebt met butterfly switches 1st en 2nd gen.

Pagina 2 van 3 Eerste 123 Laatste

Regels voor berichten