Pagina 81 van 81 Eerste ... 31717778798081
    Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3T Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Daar is geen logische reden voor maar zelf heb ik gewoon graag het laatste model. Nu in het geval van de Xs was het verschil zo belachelijk klein dat het de moeite niet waard was en ik denk dat de modellen van komende September ook geen vernieuwing gaan brengen buiten camera-upgrades. De geruchten gaan dat we in 2020 een iPhone gaan zien met vingerafdruk onder het scherm, dat zie ik wel zitten
    Na zoveel ophef over hun face ID, ik denk niet dat ze dat zomaar gaan weg doen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    ik upgrade pas als iPhones USB-C krijgen EN mijn XR is helemaal frut ( nieuwe iOS functies te zwaar voor de cpu of batterij zo goed als frut, als in down to 50% tegen 14u smiddags ) voor de rest zie ik ook geen reden om mijn XR op te geven voor minstens eind 2020, is pas in Januari aangekocht en met het nieuwste moeten rondlopen is geen trend wat me op smartphone gebied boeit.

Zal er dit jaar of volgend jaar wel van komen, de rumours over het einde van Lightning worden alleen maar groter en imo is het ook tijd, mijn iPhone en oude iPad is de enige reden dat ik altijd moet zien dat ik die lightning cable close heb, zelfs mijn huidige Bluetooth oortjes en speaker hebben een USB-C poort.

Shaguar's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Na zoveel ophef over hun face ID, ik denk niet dat ze dat zomaar gaan weg doen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik zie ook niet in waarom, ik mis touch-ID echt niet met face-ID. Sinds de laatste iOS updates is het rete snel geworden, als ge nekeer wat zweetpollen hebt werkt touch-ID al niet meer goed.
    "The most dangerous poison is the feeling of achievement. The antidote is to every evening think what can be done better tomorrow"
    MTB: Canyon Spectral 7.0AL

Pagina 81 van 81 Eerste ... 31717778798081

Regels voor berichten