Pagina 5 van 80 Eerste 1234567891555 ... Laatste
    Sovereign's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jimkendim Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zo revolutionair is de X dan precies toch niet:
    Apple's iPhone "X" is an Android copy cat

Ma hoop vrijdag wel op een leuk goed werkend toestel
    Apple is bijna nooit de eerste, maar als ze met zo'n features naar buiten komen werkt het tenminste deftig. Als Windows phone toch zo goed was, waarom is het OS dan dood? Hoop gezaag en neuterij als je het mij vraagt.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sovereign Bekijk bericht
    Apple is bijna nooit de eerste, maar als ze met zo'n features naar buiten komen werkt het tenminste deftig. .
    Grappig: https://www.youtube.com/watch?v=QjpuZAalt6k

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Dat hij de dag erna niet meer unlocked.. wat ben je met Face-ID de dag zelf als hem gestolen is want als hem gestolen is kan je er toch niet meer inkijken en ge kunt u toestel toch ook op afstand vergrendelen als hem gestolen is.

Dus dan zou het toch niet uitmaken als Face-ID maar 1x/dag nodig is
    buiten dat ze dan een volledige dag aan al uw gegevens kunnen?
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Dat kwam omdat de vorige gebruikers ermee hadden gewerkt via passcode. Omdater ook maar 1 face in kan ( wat wel stom is).
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida

iTrader
    0
    Dan nog moeten ze je toegangscode kennen of moet je die niet meer ingeven als Face-ID niet lukt?

nu die Face-ID zal wel werken zeker maar om dat nu constant nodig te hebben om erin te kunnen wordt je wel vrij snel beu denk ik, dan is het extra jammer dat touch id-id er niet meer is want de andere optie telkens je code moeten typen vind ik ook maar niks.
    Laatst gewijzigd door jimkendim; 1 november 2017 om 18:12

iTrader
    3 (100%)
    Dan nog moeten ze je toegangscode kennen of moet je die niet meer ingeven als Face-ID niet lukt?

nu die Face-ID zal wel werken zeker maar om dat nu constant nodig te hebben om erin te kunnen wordt je wel vrij snel beu denk ik, dan is het extra jammer dat touch id-id er niet meer is want de andere optie telkens je code moeten typen vind ik ook maar niks.
    Accepteer gewoon het feit dat touch ID weg is en oordeel pas als je zelf gebruik hebt gemaakt van Face ID. Denk dat velen hier verbaasder zullen zijn van die technologie dan ze er nu over nadenken.
    Kan me niet herinneren dat Apple ooit iets heeft geïmplementeerd in hun iPhones die maar half werkte.

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Apple Bekijk bericht
    Deze kerel bevestigd hetgeen ik heb gezegd al geruime tijd geleden, tja.... het zal wel na enige tijd bij velen een ergernis worden.
    Jama jij zegt zoveel en daarna delete je uw topic als de antwoorden u niet aanstaan...

En face id is misschien een ergernis op tijd ja, maar mensen schakelen over naar de oude pincode eerlijk gezegd ben ik geen voorstander dat men uw vingerafdruk even op de smartphone bewaard werden.

Kom kom eerlijk zeggen als de iphone niet zo duur was had je er 1 gekocht, een paar maanden terug was je lyrisch over de iphone nu dat het te duur wordt (gevolg van schaapgedrag van vroeger) begin je het een beetje af te kraken.

M0rdresh's schermafbeelding
    iTrader
    75 (100%)
    Ik herinner me ook doom&gloom berichten toen Touch ID voor het eerst lanceerde.
    Naysayers parasiteren nu van eerste indrukken die niet aansturen op 100% feilloos, wat mij betreft is het afwachten hoe een volledige normale dag met Face ID er uit ziet.
    .....

iTrader
    2 (100%)
    Ik ben ervan overtuigd dat die face id degelijk gaat werken. En daarbij die fingerprintscan werkte ook niet altijd feilloos, wat zweet of vuil op de vinger en dat werkt ook niet altijd 100% accuraat.

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Apple Bekijk bericht
    Gaan we terug naar af? Constant uw pincode gaan invoeren? Weet jij hoeveel keer ik per dag dat spel unlock? Je kan het niet op 5 handen tellen en dan moet het snel gaan en fingerscan is daar het beste voor.
    Ik wist dat het duurder ging zijn maar niet zo duur, ik kon hem kopen ja, maar ik doe het niet omdat ik het erover vind en ik ben op zich wel content ook dat ze dat toch gedaan hebben want die face id zal echt problemen geven zoals de man trouwens bewezen heeft in dat filmpje en velen gaan het wel na een tijdje beu zijn (als ze het al eerlijk gaan willen toegeven).Voor zoveel geld moest die fingerscan bijgezeten hebben. Ik was content ja omdat ze eindelijk, eindelijk een toestel brengen met dunnere randen maar ze hebben hun huiswerk niet goed genoeg gemaakt voor mij.
    Ik kraak weinig af; ik haal feiten aan en de prijs kraak ik wel af en dat er geene fingerscan is wat terechte opmerkingen zijn.
    Ik wist dat dat geen goed idee was om alleen te rekenen op die face id, bij de S8 moet ik het ook niet gebruiken want het werkt ook niet 100%. Fingerscan all the way en als een maat zijne vinger oplegt geraakt hem er sowieso niet in.
    Hoe heb je uw vroegere phones unlocked toen er geen touch id was....niet zeveren hé, tis gewoon een gebruiksgemak.

elke dag moet je de pin code ingeven als je iets met uw bankkaart betaalt...

En dat er geen touch id zit in de nieuwe iphone is makkelijk te verklaren, hetzelfde reden waarom op de S8 de touch id vanachter zit.
    Men heeft niet de juiste technologie om dat in de scherm zelf te steken.
    uw hele voorkant is een scherm apple had geen tijd OF de know how hoe ze dat moesten doen, touch id in de scherm inzetten.
    Men wou geen touch id vanachter dusja nu komen ze af met face ID.

En eerlijk gezegd van het moment dat er iemand komt met touch id op het scherm zelf zal apple ook wel afkomen gewoon omdat ze zoals altijd achterlopen op iedereen....

iTrader
    19 (100%)
    Iemand die een goede verzekering kan aanraden voor de X?

M0rdresh's schermafbeelding
    iTrader
    75 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sovereign Bekijk bericht
    Iemand die een goede verzekering kan aanraden voor de X?
    https://www.switch.be/warranty/switchcare-iphone

EDIT = enkel als je daar je toestel aankoopt...
    Laatst gewijzigd door M0rdresh; 1 november 2017 om 20:06
    .....

iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M0rdresh Bekijk bericht
    https://www.switch.be/warranty/switchcare-iphone

Ik weet wel niet of je verplicht bent je toestel daar te kopen.
    Helaas wel

SarahBaptie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buffel97 Bekijk bericht
    Accepteer gewoon het feit dat touch ID weg is en oordeel pas als je zelf gebruik hebt gemaakt van Face ID. Denk dat velen hier verbaasder zullen zijn van die technologie dan ze er nu over nadenken.
    Kan me niet herinneren dat Apple ooit iets heeft geïmplementeerd in hun iPhones die maar half werkte
    Apple maps toen die uitkwam. Genoeg mensen ontslaan toen. Game Center: geen kat die da gebruikt eigenlijk.
    Apple is niet feilloos => antennagate, bendgate, ... , maar het publieke beeld is vaak heel anders.
    Laatst gewijzigd door SarahBaptie; 1 november 2017 om 20:20

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SarahBaptie Bekijk bericht
    Apple maps toen die uitkwam. Genoeg mensen ontslaan toen.
    Apple is niet feilloos => antennagate, bendgate, ...
    Idd; ik had de iPhone 4 en last vd antenne gate, meer geen blokskes dan wel.
    Ook dat er soms te weinig ram inzat en vele bugs in ios maar voor de rest was alles wel oke.

Pagina 5 van 80 Eerste 1234567891555 ... Laatste

Regels voor berichten