Pagina 3 van 80 Eerste 12345671353 ... Laatste
    M0rdresh's schermafbeelding
    iTrader
    75 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jimkendim Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Geen 1 merk is top want elk merk gebruikt goedkope onderdelen, ik kijk altijd naar prijs kwaliteit en daar is het gewoon een feit dat Appele 40 % duurder is dan wat het eigenlijk waard is qua materiaal, toestel dat ik echt top vond, de s6 en je betaalde nog niet eens de hoofdprijs.
    Wacht even, hoe kan je nu een merk in z'n totaliteit de middelmoot noemen en dan tegelijk beweren dat er in die referentieschaal geen merk in dat producten segment bovenaan staat
    En betreft dat 40% cijfer, we spreken hier toch niet over een pak molenmeel voor brood. Dat Apple een hoge premium rekent op de verkoop, dat weten we allemaal, maar inzake kost zijn er een pak meer factoren dan de "bill of materials".
    .....

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Het enige waar ik tegenop kijk voor de iPhone X is toch ook wel face ID...

Het is toch zeer makkelijk om gewoon ff uw vinger er op te leggen om het een en andere te checken. Nu moet je er effectief deftig naar kijken en dan nog eens upswipen ook.
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe

iTrader
    0
    Qua kwaliteit staat Apple niet bovenaan simpel en al zeker niet kijkend naar de prijs kwaliteit verhouding, al is iOS gewoon wel top, ma hoe sommige daar zo over doen amai die doen precies dat het smartphones van goud zijn...het is maar een smartphone he je leven hangt daar niet vanaf.

Je spreekt hier over een smartphone die qua materiaal rond de $400 kost, zijn verkoopprijs is 3x zoveel maar daarmee gaat de kwaliteit van de gebruikte materialen niet mee omhoog.
    Laatst gewijzigd door jimkendim; 1 november 2017 om 11:47

iTrader
    75 (100%)
    Qua kwaliteit staat Apple niet bovenaan simpel en al zeker niet kijkend naar de prijs kwaliteit verhouding, al is iOS gewoon wel top, ma hoe sommige daar zo over doen amai die doen precies dat het smartphones van goud zijn...het is maar een smartphone he je leven hangt daar niet vanaf
    Wat heeft de bewering dat een mens z'n leven er zou vanaf hangen te maken met het vragen om meer duiding wanneer je beweert dat Apple gewoon een middenmoot is qua kwaliteit?
    Dus ik vraag je nogmaals, als Apple de middelmoot is, bewijs dan uw stelling met de vermelding van andere merken in de schaal. Of geef louter toe dat je maar wat uit je aars aan het schrijven bent.

Je haalde de s6 aan, als je dan zo gefixeerd bent op materiaal, als eens de vergelijking gedaan ?

SmartphoneProduction CostRetail PriceProfit margin
    Apple iPhone X (64GB)$581 $99941.8%
    Samsung Galaxy S6 (32GB)$275.50$699.9960.6%
    (Notice that we don’t take into account other costs like marketing, research and development, distribution, staff or packaging, so the manufacturers wouldn’t earn that much profit from their products)

https://www.techwalls.com/production...of-smartphones

Waar sta je dan met je "toestel dat ik echt top vond, de s6 en je betaalde nog niet eens de hoofdprijs" ?
    Neen, mijn leven hangt er niet van af, ik toets hier enkel maar al te graag uitspraken die schijnbaar lullen uit de nek lijken te zijn.
    .....

iTrader
    0
    Heb men s6 nieuw maar 420 betaald (die heeft hier ook nooit aan $699 in de winkel gelegen)...nu je moet je daar niet zo druk in maken nogmaals het zijn maar smartphones geen pacemakers...

En ja kijkend naar alle problemen die er zijn geweest bij de 5/6/7 en dan nu een 8 met een lol scherm dan moet ik toch goed lachen met beweringen dat het het absolute top merk is qua smartphones.

Het zijn goede toestellen op het niveau van Samsung maar ook niet meer dan dat, al schat ik persoonlijk Samsung iets hoger in qua materiaal.
    Laatst gewijzigd door jimkendim; 1 november 2017 om 12:19

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Het zijn goede toestellen op het niveau van Samsung maar ook niet meer dan dat, al schat ik persoonlijk Samsung iets hoger in qua materiaal.
    Lol.

Samsung is betere materialen beginnen gebruiken vanaf de S7.
    Ervoor was het allemaal plastieke behuizing.
    Daarnaast trok hun bloatware op geen zak op hun phones en ook daar is het vanop de S7 verbeterd.

Daarnaast volgt samsung min of meer de prijzen van apple, niet zo even duur maar de S7 toen die uitkwam was ook 700-800 euro.
    De S8 ook al kon je die goedkoper via amazon krijgen.
    De S8 note 999 euro...

Hardwarematig zijn die telefoons bijna hetzelfde ze worden beide in China gemaakt dus kwaliteit zal ongeveer hetzelfde zijn.

iTrader
    0
    De s7 was er voor de 7, de s8 was er voor de 8, de note was er voor de X...hoezo Samsung volgt de prijzen van Apple?
    Nu maakt allemaal niet uit hoop enkel maar dat de X het top toestel is zoals vele laten uitschijnen.

2 Dagen geleden een filmpje gezien kwamen er 2 bijna klaar omdat ze beestjes op een tafel waar ze hun X naar toe richten konden zien, kom dan ben je toch ver weg in mijn ogen als dit de leidraden voor de kwaliteit van toestellen zijn tegenwoordig.
    Laatst gewijzigd door jimkendim; 1 november 2017 om 13:10

iTrader
    75 (100%)
    Heb men s6 nieuw maar 420 betaald (die heeft hier ook nooit aan $699 in de winkel gelegen)...nu je moet je daar niet zo druk in maken nogmaals het zijn maar smartphones geen pacemakers...
    Dat is de reinste zever, en toont nogmaals aan hoe losjes je met gefantaseerde feiten speelt.
    De Galaxy S6 ging wel aan die prijs, dat is louter feit, en in tegenstelling tot uw gewoontes staaf ik mijn woorden:

Hier een artikel die letterlijk de prijs van van 699 euro bewijst, een Tweakers bijdrage op de prijsdaling van de Galaxy S6 met 100 euro maanden na de lancering.
    Eerste leerjaar wiskunde stipuleert dat je voor een prijsdaling van 100 euro en dus vernieuwde prijs van 599 euro, een oorspronkelijke prijs van 699 euro moet hebben.

En ja kijkend naar alle problemen die er zijn geweest bij de 5/6/7 en dan nu een 8 met een lol scherm dan moet ik toch goed lachen met beweringen dat het het absolute top merk is qua smartphones
    Je moet hier wel veel lachen blijkbaar, terwijl je jezelf enorm belachelijk maakt.
    Het gaat om jou stelling; "Apple is middelmoot qua kwaliteit". Toch een goeie poging van omgekeerde psychologie, close but no cigar

Je mag het hier nu wel proberen blussen met "het zijn maar smartphones", "leven hangt er niet van af", en "maakt allemaal niet uit".
    Oké mooi, maar dat neemt niet weg dat je hier, sorry, nogal wat los uit de pols schreef zonder staving en op onzin uitkomt.
    .....

iTrader
    0
    Bij lancering ja maar Samsung zijn prijs gaat altijd snel naar beneden, bij Apple?

Maar jij beweert dus dat een Apple vanbinnen enkel bestaat uit absolute top materialen?
    https://www.icreatemagazine.nl/nieuw...7-bladdert-af/ top he voor een merk dat als de absolute top gebombardeerd wordt...
    Laatst gewijzigd door jimkendim; 1 november 2017 om 13:20

svenenglenn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Iemand een idee tussen welke uren ze leveren vrijdag ?

SarahBaptie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Moet wel wat lachen als ik in reviews of andere kanalen de quote “best oled screen ever” zie.
    Onwetende mensen zeker die niet weten dat Apple hun schermen inkoopt bij Samsung die ze al zelf in hun eigen gsms steken....
    Dat is gelijk zeggen dat de motor in een audi a3 beter is dan die van een volkswagen golf terwijl dit 1 op 1 hetzelfde is...

iTrader
    75 (100%)
    die heeft hier ook nooit aan $699 in de winkel gelegen
    Bij lancering ja maar Samsung zijn prijs gaat altijd snel naar beneden, bij Apple?
    LOL, weet je het eigenlijk nog zelf wel? Want je wringt je in alle bochten om er toch maar recht uit te geraken.
    Eerst zeg je dat die hier nooit aan die prijs in de winkel heeft gelegen, als ik het dan bewijs dan krijg ik een "ja maar bij lancering".

Zo is het wel eenvoudig discussiëren ja, altijd maar van versie veranderen en woorden omkeren.
    Je poging tot het afwenden uw "Apple is gewoon middelmoot qua kwaliteit" naar de prijsevolutie van Samsung is genoteerd.

Maar jij beweert dus dat een Apple vanbinnen enkel bestaat uit absolute top materialen?
    Waar beweer ik dat? Jij maakt hier de beweringen, remember? Jij spreekt over middelmoot, jij zet de naald van Apple op de schaal van kwaliteit op die positie.
    Ik vraag je om die mediocriteit te staven, maar na twee thread pagina's komt het eigenlijk op niets anders neer dan aangetoonde foutieve beweringen en jou subjectiviteit die je probeert te verkopen als objectiviteit.

Jou enige uitweg hier was die "Apple = middelmoot" onzin intrekken en nuanceren naar een gezond standpunt dat er onder het marksegment van dit soort toestellen geen grote verschillen zijn inzake kwaliteit tussen de merken die ze vervaardigen. De kloof was ooit anders, maar tegenwoordig zijn die merken uiteindelijk allemaal in hetzelfde bedje ziek, elk heeft controverse gekend rond gebreken, bij elk ligt de uiteindelijk vraagprijs ver boven de bill of materials.
    .....

JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    De eerstvolgende die hier over Samsung begint te zeuren of met persoonlijke aanvallen begint krijgt een infraction aan zijn been.
    .

MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenenglenn Bekijk bericht
    Iemand een idee tussen welke uren ze leveren vrijdag ?
    Tussen 8 en 18u

MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SarahBaptie Bekijk bericht
    Moet wel wat lachen als ik in reviews of andere kanalen de quote “best oled screen ever” zie.
    Onwetende mensen zeker die niet weten dat Apple hun schermen inkoopt bij Samsung die ze al zelf in hun eigen gsms steken....
    Dat is gelijk zeggen dat de motor in een audi a3 beter is dan die van een volkswagen golf terwijl dit 1 op 1 hetzelfde is...
    Calibratie speelt ook wel nog een rol. Pakt 2 dezelfde OLED schermen en kalibreer het een ISF en het andere niet en ge gaat denken dat het 2 verschillende schermen zijn. Dat kan echt veel goedmaken. En ook hoe display driver is maakt uit.

Pagina 3 van 80 Eerste 12345671353 ... Laatste

Regels voor berichten