iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Universitaire of hogeschool studenten die van anime houden?

Ik zweer het lijkt wel of ik de enige liefhebber van manga en anime ben op mijn campus.....

Somebody there? :o
    no votes  

:unsure:'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrus Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik zweer het lijkt wel of ik de enige liefhebber van manga en anime ben op mijn campus.....

Somebody there? :o
    er zijn er meer dan je denkt hoor, maar wij praten daar gewoon nooit echt over.

Vooral in Informatica etc vind je die terug. Japanologie ook, maar die zijn gesloten qua groep
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door :unsure: Bekijk bericht
    er zijn er meer dan je denkt hoor, maar wij praten daar gewoon nooit echt over.

Vooral in Informatica etc vind je die terug. Japanologie ook, maar die zijn gesloten qua groep
    Van Japonologie verbaast het mij nie, ma da zijn echt groepjes waar je nie snel mee in contact komt :/ en da van informatica wist ik nie, ik zit in fysica dus ik kom wel is af en toe in contact met die richting, ma da merk ik toch nooit op. :o
    Ik snap echt nie wat er zo erg aan anime kijken is....
    Zit gij ook op de kuleuven?
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Van Japonologie verbaast het mij nie, ma da zijn echt groepjes waar je nie snel mee in contact komt :/ en da van informatica wist ik nie, ik zit in fysica dus ik kom wel is af en toe in contact met die richting, ma da merk ik toch nooit op. :o
    Ik snap echt nie wat er zo erg aan anime kijken is....
    Zit gij ook op de kuleuven?
    jep ik zit op de KUL.
    Probeer eens woensdagavond naar de winabar te gaan, gegarandeerd dat daar volk is die er naar kijkt, maar dat is voor velen gewoon een bezigheid en daarom praten ze er niet echt over.

Sommige mensen willen er ook gewoon niet over praten omdat er nogal een taboe rond hangt (en terecht als je bv loli-/haremshit kijkt)
    no votes  

Tweek's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bij mij is het anime kijken/manga lezen pas begonnen op hogeschool (toch tijd teveel toen).
    Ik denk ook wel dat er veel meer mensen er naar kijken dan ze zo zouden toegeven. Heb ook medestudenten gehad waarvan ik het totaal niet wist totdat ik ze dan tegen hun vrienden erover hoorde praten.
    Imo zullen de meeste er niet met te koop lopen omdat er vaak nogal scheef heen gekeken wordt: "het is getekend dus het is voor kinderen" mening bvb. Wat vaak dan ook maar uit onwetendheid voortkomt..
    Het is in ieder geval wel populairder geworden de laatste jaren, allez ik merk precies toch een stijging van mensen die ernaar kijken. Dus het zou nogal vreemd zijn moest jij echt de enige zijn op je campus
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door :unsure: Bekijk bericht
    jep ik zit op de KUL.
    Probeer eens woensdagavond naar de winabar te gaan, gegarandeerd dat daar volk is die er naar kijkt, maar dat is voor velen gewoon een bezigheid en daarom praten ze er niet echt over.

Sommige mensen willen er ook gewoon niet over praten omdat er nogal een taboe rond hangt (en terecht als je bv loli-/haremshit kijkt)
    Ik kom nogal vaak naar de winabar en blijkbaar volgens een maat bij mij op de gang, kan het zijn dat ze dit jaar een asianbar doen, want da hadden ze vorig jaar ook gedaan en dan zie je blijkbaar veel liefhebbers tevoorschijn komen.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tweek Bekijk bericht
    Bij mij is het anime kijken/manga lezen pas begonnen op hogeschool (toch tijd teveel toen).
    Ik denk ook wel dat er veel meer mensen er naar kijken dan ze zo zouden toegeven. Heb ook medestudenten gehad waarvan ik het totaal niet wist totdat ik ze dan tegen hun vrienden erover hoorde praten.
    Imo zullen de meeste er niet met te koop lopen omdat er vaak nogal scheef heen gekeken wordt: "het is getekend dus het is voor kinderen" mening bvb. Wat vaak dan ook maar uit onwetendheid voortkomt..
    Het is in ieder geval wel populairder geworden de laatste jaren, allez ik merk precies toch een stijging van mensen die ernaar kijken. Dus het zou nogal vreemd zijn moest jij echt de enige zijn op je campus
    Da gevoel heb ik echt, want ik durf daar nogal voor uit te komen. Nie in de zin van cosplay, maar mensen zullen me snel zien met een mangaboek in handen Ik hoop echt da da met leeftijd vordert, het er voor uitkomen :/
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik kom nogal vaak naar de winabar en blijkbaar volgens een maat bij mij op de gang, kan het zijn dat ze dit jaar een asianbar doen, want da hadden ze vorig jaar ook gedaan en dan zie je blijkbaar veel liefhebbers tevoorschijn komen.
    Die Asian bar is nogal marginaal tho, wel tof natuurlijk Enige 'asian' was de kroepoek en de namen voor cocktails (boku no pico). Ook sake te drinken maar dat is erger dan pis

Da gevoel heb ik echt, want ik durf daar nogal voor uit te komen. Nie in de zin van cosplay, maar mensen zullen me snel zien met een mangaboek in handen Ik hoop echt da da met leeftijd vordert, het er voor uitkomen :/
    ja ik was ook eens een manga op de bus aan het lezen en kwamen er 2 meisjes spreken erover. Verder niets uit voortgekomen ofzo. Als ik iemand zoiets zie lezen zou ik die eigenlijk alleen aanspreken als die manga mij aanstaat/ik die ken. Bv iemand die naruto leest zou ik niet mee praten
    no votes  

EvySayuu's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik vind het jammer dat er zo weinig mensen er voor uitkomen :/ Het komende schooljaar wordt mijn eerste jaar in de hoge school en ik hoop mijn "anime-vriendenkring" wat uit te breiden, maar aangezien er vooral closet otaku's zijn s dit makkelijker gezegt dan gedaan Iemand tips?
    no votes  

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EvySayuu Bekijk bericht
    Ik vind het jammer dat er zo weinig mensen er voor uitkomen :/ Het komende schooljaar wordt mijn eerste jaar in de hoge school en ik hoop mijn "anime-vriendenkring" wat uit te breiden, maar aangezien er vooral closet otaku's zijn s dit makkelijker gezegt dan gedaan Iemand tips?
    rare vrienden heb jij, precies of anime is iets om je te schamen meeste vrienden en vriendinnen van mij kijken anime en dat zijn zeer uitbundige kerels die elk weekend uitgaan enz enz (mensen waarvan je op het eerste zicht denkt dat ze hun daar niet mee bezighouden).

gohja ik heb dat nooit gesnapt eigenlijk zelfde met WoW eig, zelf de stoere marginale kindjes uit mijn klas jaren geleden in het middelbaar kwamen er voor uit dat ze wow speelden en naruto lazen.

hentai en al die andere stuff ja... dat is ook gewoon zielig.
    no votes  

EvySayuu's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaj Bekijk bericht
    rare vrienden heb jij, precies of anime is iets om je te schamen meeste vrienden en vriendinnen van mij kijken anime en dat zijn zeer uitbundige kerels die elk weekend uitgaan enz enz (mensen waarvan je op het eerste zicht denkt dat ze hun daar niet mee bezighouden).

gohja ik heb dat nooit gesnapt eigenlijk zelfde met WoW eig, zelf de stoere marginale kindjes uit mijn klas jaren geleden in het middelbaar kwamen er voor uit dat ze wow speelden en naruto lazen.

hentai en al die andere stuff ja... dat is ook gewoon zielig.
    Ik vind persoonlijk ook niet dat anime iets is om je voor te schamen hoor Ik zelf kom er zeer openlijk voor uit, ik ken gewoon niet veel mensen die dezelfde interesse delen of toch niet dat ik weet
    E.T.
    no votes  

CoxM's schermafbeelding
    iTrader
    57 (94%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik vind het wel zalig dat de beweringen volledig kloppen.

Ik volgde een lerarenopleiding met als keuzevakken Engels en informatica. De informatici waren grote fans en bij Engels zaten enkele ex-Japanologiestudenten die het ook constant over anime hadden.
    no votes  

Tags for this Thread

Regels voor berichten