iTrader
    1 (100%)
    Oregairu en Oregairu Zoku: Pijnlijk realistisch bij tijden, maar het 2e seizoen focuste naar mijn insziens iets teveel op romance buiten het centrale trio. Het werd zowaar bijna een harem. Dat het niet eindigde (eindigt op een cliffhanger) was ook wel een negatief punt voor mij, als ik dat had geweten had ik er nog wel even mee gewacht. 7/10 wegens gebrek aan degelijk einde.

Nagi no Asukrara: Fantastische animatie, romance was op zijn zachtst gezegd "friendzone the anime" einde beetje uit de hoed getoverd, ma bon. Niet slecht 8/10

Classroom Crisis: Een beetje te ambitieus voor zijn beschikbare tijd, op zich niet slecht, maar miste wat diepgang en motivatie van belangrijkste villain was van disney niveau en dus ronduit slecht. (de CEO daarintegen was veel beter gemotiveerd) overall iets boven average 6/10

Mikkel's schermafbeelding
    iTrader
    238 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chronos Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ik ben zelf episodes van SNK S 2 aan ''t opsparen omdat ik niet telkens 1 week wil wachten voor een epi niemand hier die al kijkt?
    Ook aan het opsparen, maar deels ook omdat ik vrees dat het kwalitatief minder zal zijn >_>

Dectoru's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Boruto is echt de max, doet mij denken aan de goede ouwe tijd toen ik nog studeerde en naar Naruto keek..Ah nostalgie.
    Ben daarom begonnen waar ik gestopt was, ik ga eigenlijk al die 500 episodes van Naruto TV 2 zien

500x20 minuten = 10000 minuten. Ik kan max twee uur per dag zien.
    Tegen de zomer zal ik wrs Naruto TV2 volledig uit hebben
    guess who's back

iTrader
    3 (100%)
    Vetgedrukte anime zijn mijn persoonlijke aanraders.

Sakura Quest: Meteen Shirobako vibes gekregen. Niet moeilijk, PA Works is de studio en en dit gaat anime-orginal zijn + 2-cour. Hoge verwachtingen.

Sagrada Reset: Ik weet het niet, er mankeert precies iets aan, maar wat weet ik niet. Ik ga toch verder blijven kijken. Op reddit heeft het niet veel enthousiasme gekregen.

Boruto: Ik ga het een kans geven. Eens zien hoever ik geraak vooraleer ik het drop. Ik volg de manga ook.

Fukumenkei Noise: Niet helemaal mijn ding, maar als ik tijd over heb volg ik het.

Shuumatsu blabla Desuka: Dit lijkt een tearjerker anime te worden. Episode 2 toonde al aan dat het grauw kan worden.

Rokudenashi blabla Records: Zeker niet oordelen op de eerste episode, want ep 2 & 3 zijn echt goed. Sistine a cute!

Frame Arms Girl: Idem als Fukumenkei Noise. Er zijn zat series te volgen, deze komt op de bodem van mijn lijstje.

Zero Kara blabla No Sho: White Fox lijkt een voorliefde te hebben met titles met "Zero" erin. Alleen al vanwege de studio volg ik het, maar het verhaal ziet er zeker uitstekend uit en Zero + Mercenary zijn een goed duo.

Tsugumomo: Goed als leuk tussendoortje, het is niet al te generic en neemt zichzelf ook niet te serieus.

Alice to Zouroku: Alice is ne schatje en Zouroku de ideale non-bullshit MC. Hopelijk krijgt deze anime een happy ending.

Eromanga-sensei: Van dezelfde auteur als 'My Sister Can't be this cute' en dat valt direct te merken aan de tekenstijl en de karakters. Ending van episode 2 is een streling op je hart.

Re-Creators: Personages van anime/manga in deze anime komen op een nog onverklaarbare manier tot leven. Zowel origineel als niet-origineel.

Danmachi Gaiden: Heel Danmachi opnieuw, maar dan vanuit de PoV van Aiz.

Saekano S2: Veruit een van de voornaamste must-watch, al moet je S1 wel gezien hebben en het is zeker de moeite om dat te doen.

Seikausuru Kodo: Mix van sci-fi, mystery en politiek. Kan ik zeker appreci├źren.

Hinako Note: Ik wil dit graag aanraden maar het zal de zoveelste cute-girls-doing-cute-things zijn. Niet dat het slecht is, maar het zijn nooit uitblinkers. Al is het echt wel cute!

Shingeki no Kyojin S2: Na het gigantisch goeie S1 heb ik de manga gevolgd en ik kan zeggen, S2 wordt fantastisch, misschien zelfs beter.

Clockwork Planet: Er is iets aan deze serie dat ik echt geweldig goed vindt. Het idee van een planeet die volledig bestaat uit onderdelen en metaal. In de tweede episode zag je ook die mechaniste in een soort gang te telefoneren, en het gaf het idee dat je dat eender waar kan doen. Ik kan het moeilijk omschrijven, maar gewoon het hele idee intrigeert me enorm.

Renai Boukun: Lekker absurde anime dat even ridicuul als zalig is om te volgen. Verstand op nul en genieten.

Tsuki ga Kirei: Slice of life waar we pubers zien puberen maar niet op een irritante manier. Niet zeker of dit een aanrader wordt, maar alleszins geen afrader.

Busou Shoujo Machablabla: Ik weet niet zeker wat ik ervan moet denken. Voorlopig blijf ik volgen omdat ik benieuwd ben hoe MC zal omgaan met al de problemen die op hem afkomen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mensen, kan ik fillers skippen bij naruto?
    guess who's back

TeknomanFan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    fillers kan je altijd skippen

Tweek's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Onlangs nog volgende gezien:

Youjo Senki: Was wel goed, damn you being x! hopelijk nu een tweede seizoen.

GATE S1+S2, goh S1 was toch iets beter dan 2. Zeker Sherry is irritant en hoewel het wel een opening laat naar een volgend seizoen is er eigenlijk niet echt een challenge/worthy enemy over imo.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TeknomanFan Bekijk bericht
    fillers kan je altijd skippen
    Bedankt, heb geen zin om 500 afleveringen te zien
    Laatst gewijzigd door Dectoru; 21 april 2017 om 13:56
    guess who's back

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dectoru Bekijk bericht
    Bedankt, heb geen zin om 500 afleveringen te zien
    Valt nog mee, hoor. Van seizoen 1 heb ik geen enkele geskipt enkel van Shippuuden wel maar de laatste slechte fillers juist voor het gedaan is.

Weet niet waar je juist zit, dus wil niets verklappen .
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.2 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    EVGA GTX 1070 SC ACX 3.0 8GB - Toshiba 256GB NVMe SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Silverstone Strider 1200W Gold - Hex Gear R80 Black - LG 29UM68 IPS monitor
    Corsair VOID RGB Wireless headset - Corsair Sabre RGB Optical mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Mikkel's schermafbeelding
    iTrader
    238 (100%)
    Gisteren nog eentje kunnen meepikken: Atom The Beginning ep 1

Dit ziet er wel veelbelovend uit, lijkt op een mix van One Punch Man + Hero Academia gemixed met Inventor hardships ^^
    Zal ik zeker een kans geven!

Fukumenkei Noise ep 1: mmmmmm, niet direct overtuigd...needs more Beck

Love Kome - We Love Rice ep 2 - 3: de afleveringen zelf zijn maar die gerechten op het einde lijken mij fantastisch om te maken

Pagina 319 van 319 Eerste ... 219269309315316317318319

Regels voor berichten