Pagina 3 van 3 Eerste 123

iTrader
    0
    Anime is awesome, maar niks verplicht je om je in een hokje te steken.

Ben zowel anime fan, Star Wars geek, voetbalsupporter/speler, bioloog, gamer, en nog zo veel meer.

iTrader
    0

Ken dat gevoel

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dectoru Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Lijkt mij interessant om er een te maken als er geen zijn. Ik zou graag met mensen willen praten die zelfde interesses hebben. Want bij mijn vrienden moet ik zeker niet over anime beginnen wil ik nog levend naar huis komen

Tjah, maar dat is toch zoiets als een meet / point. Wij kunnen bijvoorbeeld is op mooie zonnige dag iets organiseren en met elkaar kennismaken
    Ik ben zo iemand die graag mensen via internet leert kennen om die dan in real life tegen te komen...(valt soms tegen, maar hey het leven is niet zonder gevaar)

iTrader
    0

Begrijp maar al te goed

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dectoru Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Lijkt mij interessant om er een te maken als er geen zijn. Ik zou graag met mensen willen praten die zelfde interesses hebben. Want bij mijn vrienden moet ik zeker niet over anime beginnen wil ik nog levend naar huis komen

Tjah, maar dat is toch zoiets als een meet / point. Wij kunnen bijvoorbeeld is op mooie zonnige dag iets organiseren en met elkaar kennismaken
    Ik ben zo iemand die graag mensen via internet leert kennen om die dan in real life tegen te komen...(valt soms tegen, maar hey het leven is niet zonder gevaar)

iTrader
    0
    Hier iemand te vinden die u hobby begrijpen doet is moeilijk te vinden daarom ben veel alleen met anime en Manga bezig meeste mensen begrijpen het gewoon verkeerd als ge er over begint ben nu al een lang tijd er mee bezig en this moeilijk iemand te vinden om er over te praten met iemand die er niks van kennis heeft of geen begrip voor heeft dat zo een hobby heb

-I-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Er zijn echt talloze anime&manga fans. Ik ben zeker dat er veel mensen op je werk of tussen je vrienden die dezelfde hobby hebben. Spreek er zelf over. Je hoeft je daar heus niet voor te schamen. Wat mij betreft is er geen verschil tussen manga en een boek. Voor beiden heb je allerlei soorten en dus kan het interessant zijn voor een heleboel mensen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

TriCore9's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ook eens naar de Facts gaan. Je kan er nog van verschieten hoe extreem veel volk er naar een conventie over Anime, Manga, Japan, stripboeken, en science-fiction gaan. Ik ben daar in 2013 geweest, en dat was daar zo druk dat je schouder tegen schouder stond, en amper vooruit kon.

Pagina 3 van 3 Eerste 123

Regels voor berichten