Pagina 6 van 31 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

Discussie: Bleach manga

Aggr0's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dus toch iets met de king... Tenzij het koning is van iets anders...
    no votes  

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ja de king of plotholes , kubo heeft zichzelf in de manga gestopt om te trollen.
    no votes  

Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    166 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aggr0 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dus toch iets met de king... Tenzij het koning is van iets anders...
    Denk wel ni dat het de king van Soul Society is.
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Negatief doen is altijd gemakkelijk.
    Je weet nooit of Bleach niet weer optrekt en weer dezelfde glansserie wordt die ze was.
    In het Nederlands zijn we trouwens nog lang niet aan de zwakke delen toe, dus nu al rondbazuinen dat Bleach zwak is, zou wel eens de Nederlandse lezers kunnen afschrikken. En dat vind ik pas echt dom.
    Dus, meehuilen met de wolven in het bos?
    Vergeet het, daar doe ik niet aan mee.
    Ik geniet nog altijd van Bleach, en ik spring nog altijd van het ene deeltje direct naar het andere. Dus ik hoop dat Kana er nog veel zal uitbrengen. En ik hoop in elk geval dat dat negatieve gedoe er niet toe zal leiden dat de reeks in het Nederlands te vroeg wordt afgebroken.
    Afgebroken reeksen kunnen we niet hebben. Het is al eens gebeurd met DC, en dat was ook niet prettig.
    Het is vooral heel slecht voor manga in het Nederlands.
    Als er vaak reeksen wordt afgebroken, zie ik het publiek massaal afhaken, en dan moeten we het weer doen met import in het Engels of - nog erger! - in het Frans.
    Dan krijgen we zo van die wangedrochtelijke zinsconstructies, zoals "un chevalier de jedi" met de SW comics. Kunnen we nog lachen.
    Gek op: Nana, Bleach, Shaman King, Detective Conan en nu ook IKIGAMI (contrast moeten we hebben!)
    no votes  

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ge weet toch dat de grootste gedrochten van allemaal de nederlandse manga zijn? dat ze bleach maar droppen en deftige shounen zoals hxh, en one piece vertalen . want het enige dat je nu kan kopen in nederlandse manga is overhypede rommel zoals bleach en dbz .

er zijn zoveel redenen om nooit nederlandse manga te kopen:

- vertaling van een vertaling
    - formaat gewijzigd (het surprise effect van een pagina om te draaien is soms volledig weg omdat het op de pagina links staat oa. en nog veel andere onlogische zever )
    - color pages die er niet inzitten
    -title pages die er niet inzitten
    - slechte papier kwaliteit
    - covers die anders zijn
    -NOG duurder dan import (bookdepository 4-6 euro voor een volume en ze brengen het gratis tot aan uw deur, random manga winkel 7-10 euro +benzine en tijd die je verspilt er om te gaan. om nog maar te zwijgen van de staat waarin sommige verkocht worden. zijn vaak al half versleten of vergeelt omdat niemand ze koopt
    Laatst gewijzigd door zaj; 11 maart 2012 om 00:35
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Alles wat je aan negatiefs opsomt is nu toevallig niét geldig voor Bleach, behalve die kleurenpagina's dan. (Tussen haakjes: Nederlands voor "color pages" is "kleurenpagina's"; Nederlands voor "title pages" is "titelpagina's")
    En: vergelijken met The Bookdepository vind ik niet helemaal eerlijk. Dat is geen winkel. Dat is een dumpster.
    En dat jouw smaak One Piece wilt, betekent niet dat iedereen One Piece wilt. De tekeningen stootten mij direct af.
    En dan dé amateurredenering: dat iets verkoopt doordat het gehypt wordt.
    Sorry hoor, maar het werkt doorgaans net andersom: als iets blijkt aan te slaan, dan wordt het gehypt.
    Gek op: Nana, Bleach, Shaman King, Detective Conan en nu ook IKIGAMI (contrast moeten we hebben!)
    no votes  

LifeAspect's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bookdepository is en blijft een winkel of het nu een onlineshop is of niet. Ik kan men games bv. ook hier kopen in de Game Mania voor 65€, waarom zou ik niet voor een goedkoper en beter alternatief zoeken? Dat en Nederlandse vertalingen zijn meestal slecht en veel is het een vertaling van de Franse volumes of de Engelse.

Om over de populariteit van bleach te beginnen...Tjah, de serie WAS vroeger goed bij de soul society arc, maar net zoals Kubo zen andere manga dat gecancelled werd zie je dat Kubo niet in staat is om een goede manga te maken in the long run en zie je het niveau van Bleach erop achteruit gaan bij elke nieuwe arc.

Ook al ziet One Piece er anders uit en zal de artstyle veel mensen afschrikken, het verhaal van deze reeks blijft echter wel altijd vooruit gaan en zit tenminste niet vol met al die plotholes wat van Bleach atm de slechste serie maakt van de "big 3". Waarom Bleach nog bij de big 3 behoord is me trouwens een raadsel want let's face it, de serie komt niet in de buurt van One Piece (en zelfs Naruto) these days.
    Laatst gewijzigd door LifeAspect; 11 maart 2012 om 12:31
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nou ja, je kunt altijd voor goedkoop zoeken, en zelfs voor gratis. Maar je weet op de duur niet meer of het legaal of illegaal is. Dat heb ik ook met dvd's en cd's van J-pop. Die worden me dikwijls uit China geleverd, maar ik heb geen enkele manier om zeker te zijn of ze legaal zijn.

En Bleach? Het is NU niet slecht. Dat is het hele punt. En al dat gejakker over dat wat in Japan loopt slecht is, zal de verkoop hier ook doen ineenstorten, en dan zetten ze de reeks stop.
    Ik vraag me soms af of zo'n forum als dit wel zin heeft. Er zitten er hier een boel die gewoon willen dwepen met hun Engelse of Franse manga's, en daar hebben we niets aan.
    Als er geen Nederlandse manga meer is, dan is er gewoon geen manga meer in Vlaanderen of Nederland.
    Die drie man en een paardenkop die de boel laten overkomen uit het buitenland omdat ze het hip vinden om Engelse manga te lezen, tellen niet mee.
    Als je dat wilt doen, ga je gang. Maar waarom zit je dan op een Nederlands forum? Ga toch gewoon naar een Engels forum. Of begin een Engelse draad.
    no votes  

LifeAspect's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    heel deze topic gaat over Bleach dat nu aan het lopen is in Japan, ik zie niet in waarom wij geen kritiek mogen geven op een reeks dat zo slecht is geworden na zoveel jaar....Het is niet onze fout dat jij de Nederlandse versie wilt lezen dat jaren achter zit.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Lezen jullie die Bleach dan in het Japans?
    Dat is heel sterk, dat zie ik me zelf niet zo gauw doen.
    En dat zou ook verklaren waarom je zes taalfouten hebt in je bericht.
    no votes  

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    speelt gij uw games ook int nederlands? bekijk je elke film gedubt in het nederlands?

btw wist je dat bleach nu zo fucking slecht is dat het vervangen wordt door een naruto spin off waar naruto niet eens in voorkomt ?
    no votes  

Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    166 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als je er niet tegen kan blijf dan weg, niemand verplicht u hier te blijven en dit topic te lezen. Misschien moet je u eigen raad opvolgen en hier weg blijven . Wij kunnen er niets aan doen dat jij liever Nederlandstalige bleach leest die jaren achter loopt.

En nee wij lezen niet in het japans, wij lezen scanlations. Fan groups die de manga als die uitkomt vertaald. Alsof de verkoop van Nederlandse bleach gaat stoppen omdat hier 7 man zegt dat bleach slecht is geworden (dat ook gewoon waar is).

Bleach IS SLECHT GEWORDEN. En dat is niet onze schuld. De anime stopt met airen, dat zegt genoeg over hoe slecht het wel niet is geworden. Dit is ook de laatste Arc waar ze mee bezig zijn. Het verbaast me niets dat ze met bleach stoppen.
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san
    no votes  

maartendq's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manga-vreter Bekijk bericht
    Negatief doen is altijd gemakkelijk.
    Je weet nooit of Bleach niet weer optrekt en weer dezelfde glansserie wordt die ze was.
    In het Nederlands zijn we trouwens nog lang niet aan de zwakke delen toe, dus nu al rondbazuinen dat Bleach zwak is, zou wel eens de Nederlandse lezers kunnen afschrikken. En dat vind ik pas echt dom.
    Dus, meehuilen met de wolven in het bos?
    Vergeet het, daar doe ik niet aan mee.
    Ik geniet nog altijd van Bleach, en ik spring nog altijd van het ene deeltje direct naar het andere. Dus ik hoop dat Kana er nog veel zal uitbrengen. En ik hoop in elk geval dat dat negatieve gedoe er niet toe zal leiden dat de reeks in het Nederlands te vroeg wordt afgebroken.
    Afgebroken reeksen kunnen we niet hebben. Het is al eens gebeurd met DC, en dat was ook niet prettig.
    Het is vooral heel slecht voor manga in het Nederlands.
    Als er vaak reeksen wordt afgebroken, zie ik het publiek massaal afhaken, en dan moeten we het weer doen met import in het Engels of - nog erger! - in het Frans.
    Dan krijgen we zo van die wangedrochtelijke zinsconstructies, zoals "un chevalier de jedi" met de SW comics. Kunnen we nog lachen.
    Ik heb hier Rurouni Kensin liggen in het Frans. Geen enkel probleem mee gehad, integendeel, ik zat toen in het zesde middelbaar en het hielp m'n Frans serieus vooruit. De serie was overigens niet te vinden in het Nederlands.

Neemt trouwens niet weg dan Bleach ongelofelijk slecht bezig is, en dit al enkele jaren lang.
    no votes  

Logax's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manga-vreter Bekijk bericht
    Als je dat wilt doen, ga je gang. Maar waarom zit je dan op een Nederlands forum? Ga toch gewoon naar een Engels forum. Of begin een Engelse draad.
    Jij bent hier de enigste op heel dit gedeelte van het forum dat zich hieraan stoort. Al de rest lezen de Bleach manga in het Engels op eender welke manier dat zij dat het liefste doen. Als jij het liever in het Nederlands leest dan is dat goed, maar lig er dan niet heel de tijd over te zeiken.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Niet ik begon over Bleach te zeiken. Anderen begonnen te zeiken dat het niet goed is, en dan blijken ze het over de Engelse te hebben.
    En dat verandert er niks aan: ik blijf het zinloos vinden om over een ENGELSE manga in het NEDERLANDS te schrijven.
    Als je hem in het Japans las, zou ik het nog kunnen begrijpen (ik dacht echt een moment dat je hem in het Japans las), maar in het Engels...
    no votes  

Pagina 6 van 31 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

Regels voor berichten