Pagina 6 van 307 Eerste ... 23456789101656106 ... Laatste
    gyoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik sluit mij ook aan bij het feit dat het gevecht ofwel onderbroken wordt ofwel loopt sasuke gewoon weg. 'gevangen nemen' gaan ze nooit doen, iedereen wil hem dood behalve naruto. raikage is zeker sterk want killerbee zei dat niemand zijn aanval nog had ontweken sinds zijn broer (nuja dat zegt eigelijk enkel iets over zijn snelheid).
    maar zoals hierboven vermeld is raikage veel meer vatbaar voor genjutsu in tegenstelling tot killerbee (die de 8tails heeft) en erg intelligent ziet er hij nu ook niet uit (wat ook helpt tegen genjutsu). dat kan sasuke dus een enorm voordeel opleveren.
    maar niemand schijnt te herinneren dat sasuke er niet is in geslaagd om killerbee te vangen. het kan altijd zijn dat sasuke dit zegt aan de raikage.. of dat iemand van het team falcon dit zegt aan de raikage waardoor ze erin slagen om weg te komen
    Ole Gunnar Solskjær - The Baby-faced Assassin
    -Manchester United-

-Dallas Mavericks-
    no votes  

freakykiller's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Naruto 460 page 15 | One Manga
    Middelste panel linksboven. 'Raikage that's...' Wat bedoelt hij hiermee ?
    HHHNNNNGGG
    no votes  

Kepa's schermafbeelding
    iTrader
    48 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freakykiller Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Naruto 460 page 15 | One Manga
    Middelste panel linksboven. 'Raikage that's...' Wat bedoelt hij hiermee ?
    zij, da zijn duidelijk karin haar spraakbubbels, ze zegt "raikage, that's serious".
    ex-9lives crew
    now full-time procrastinator
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kepa Bekijk bericht
    zij, da zijn duidelijk karin haar spraakbubbels, ze zegt "raikage, that's serious".
    Aja woops, foutje van mij
    HHHNNNNGGG
    no votes  

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het belangrijkste is hier eigenlijk een beetje verloren gegaan. What the fuck was die 9tails-achtige figuur bij Sasuke?
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Zijnen andere chakrah eh :O !
    HHHNNNNGGG
    no votes  

iTrader
    0
    als madara achter de 9tails aanval van toen zat, misschien is zijn plan om een tweede nine tails los te laten via sasuke, daarom dat die zo een sinistere chakra toonde?
    no votes  

Jaegger159753's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Spoilers zijn uit.

Spoiler:
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Het enige jammer vind ik dat de manga zo begint uit te draaien op Sasuke/Naruto als sterkste ninjas, terwijl vb Neji,Lee en al die andere op de achtergrond blijven Nogtans waren zij ook sterk, maar lijkt het alsof ze al aan hun limiet zijn

Waar ik ook nu aan denk, Madara had een plan (tot zover Zetsu die Sasuke verraadt) maar stel nu dat er meer is, dat statue met al die Bijuu's in. Zou Madara daar niets mee gedaan hebben, al die donkere chakra in Sasuke (een Bijuu ofzo iets) ? De chakra moet toch van ergens komen en zou nog niet mis zijn, een boost voor Sasuke wat mss er zou voor zorgen dat hij meer Kages kan dooddoen (win win voor Madara want Sasuke kan ook nog eens ferm verzwakt worden zo)
    Laatst gewijzigd door freakykiller; 25 augustus 2009 om 21:20
    HHHNNNNGGG
    no votes  

gyoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik vind het heel veel waarschijnlijker dat die zwarte zetsu er iets mee te maken heeft. kijk naar de vorm =)
    Ole Gunnar Solskjær - The Baby-faced Assassin
    -Manchester United-

-Dallas Mavericks-
    no votes  

Razyr's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het enige jammer vind ik dat de manga zo begint uit te draaien op Sasuke/Naruto als sterkste ninjas, terwijl vb Neji,Lee en al die andere op de achtergrond blijven Nogtans waren zij ook sterk, maar lijkt het alsof ze al aan hun limiet zijn
    Typisch voorbeeld van "Can't Catch Up"
    Gebeurt in veel anime =/
    no votes  

Shyheim's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Na de laatste aflevering van de anime die uit was eens begonnen aan de manga omdat ik mij ergerde aan fillers en het trage tempo... Oorspronkelijk dacht ik dat de manga mij niet zou kunnen boeien, aangezien het muziekgebruik in de anime aanstekelijk is, en alles goed wel in scène wordt gezet (emoties bvb).

Zit ondertussen aan chapter 409 (rond de 357 begonnen geloof ik), en fuck. Echt. Heb in dit topic nog niet zoveel gelezen, omdat ik zoveel mogelijk spoilers wil vermijden, maar damn, er gebeurt zoveel in zo korte tijd... Ik ben nu vooral benieuwd hoeveel afleveringen ze gaan uitrekken voor het gevecht tussen Deidara en Sasuke, Pain en Jiraiya, of Sasuke met Itachi (hard!). En vooral als Naruto leert Sage chakra gebruiken, bij de tweede keer proberen krijgt Naruto die Giant Frog al omhoog, ik kan mij voorstellen dat het in de anime wat langer zal gerekt worden, net als wanneer hij die waterval moest leren splitsen toen hij zijn Wind-chakra leerde gebruiken met Kakashi en Yamato...

edit: wel stom dat het volledig Sasuke/Naruto is, zoals wanneer Sasuke begint tegen Killer Bee en twee keer zwaar op zijn doos krijgt, blijkt dat die Karin hem kan doen herleven ofzo, en diene Jugo geeft wat vlees en chakra af. Nuja, als hij zou sterven is 't verhaal eraf omdat Naruto hem niet meer kan redden en die shizzle. :/
    Laatst gewijzigd door Shyheim; 26 augustus 2009 om 18:38
    formerly known as LessThanJake

steam
    psn
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Ik heb van de anime gewoon eens Kakuzu & Hidan gevechten bekeken. Hoe ver zitten ze nu al ? Tegenwoordig skip ik gewoon en bekijk ik de grote gevechten afleveringen, zoals Sasuke vs Itachi, dat mogen ze NIET verknoeien

imo heeft de manga een leukere stijl, vroeger vond ik anime wel leuk (gaara vs rock lee was nice, neji vs kidoumaru ook) zo echt coole gevechten maar nu dat ik weet wat er gebeurt vind ik het minder cool en ik hou wel van het zwart-wit ^^
    HHHNNNNGGG
    no votes  

Jaegger159753's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ik heb van de anime gewoon eens Kakuzu & Hidan gevechten bekeken. Hoe ver zitten ze nu al ? Tegenwoordig skip ik gewoon en bekijk ik de grote gevechten afleveringen, zoals Sasuke vs Itachi, dat mogen ze NIET verknoeien

imo heeft de manga een leukere stijl, vroeger vond ik anime wel leuk (gaara vs rock lee was nice, neji vs kidoumaru ook) zo echt coole gevechten maar nu dat ik weet wat er gebeurt vind ik het minder cool en ik hou wel van het zwart-wit ^^
    Neji vs Kidoumaru? Beeuh . Ik vond het Kimimaro-Gaara gevecht 1 van de betere in de anime.

Spoiler:
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaegger159753 Bekijk bericht
    Neji vs Kidoumaru? Beeuh . Ik vond het Kimimaro-Gaara gevecht 1 van de betere in de anime.

Spoiler:
    Alé, op het einde waar Neji Kidoumaru afmaakt lekker stoer met een spin met zijn wonde in zijn borstkas

Gaara vs Kimmimaro vond ik veel saaier, veel bluf en stoere jutsus die uiteindelijk de vijand niet echt raken. En ze laten elkaar precies raken door elkaars jutsu terwijl in andere gevechten er dingen worden ontweken enzo. Gaara gebruikt diene zandbak die hem opzuigt, Kimmimaro laat hem vangen, kimmimaro gebruikt nieuw wapen, Gaara laat hem vangen etc. van DODGE TOCH EENS JONG Waarom had Rock Lee zijn gewichten in feite niet af gedaan
    HHHNNNNGGG
    no votes  

Pagina 6 van 307 Eerste ... 23456789101656106 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten