Pagina 34 van 36 Eerste ... 2430313233343536 Laatste
    Wimpie's schermafbeelding
    iTrader
    11 (92%)
    Is er hier interesse voor goodies van JUMP FESTA '15? Heb deze meegenomen toen ik in Tokio was vorige maand. Het gaat om een LE mangastrip die er uitgedeeld werd, en wat Japanse boekjes van one piece enzovoort. Ook kerstkaarten van Final Fantasy zitten erbij. Als er interesse is dan zal ik duidelijke pics pakken.

Foto: https://app.box.com/s/r1o7jnhh1di8nmkxksu6
    PSN ID: Almighty_one| PS4
    - Playing: GTA V (Next Gen) -
    -When you do things right, people won't be sure you've done anything at all-

PaxtonBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Iemand die weet waar ik deze anime/manga zou kunnen kopen?

https://www.youtube.com/watch?v=zNw53pBa970

Mopster's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shadowman Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Iemand die weet waar ik deze anime/manga zou kunnen kopen?

https://www.youtube.com/watch?v=zNw53pBa970
    Ook wel gekend als Tekkaman Blade als ik het goed heb. Serie staat op youtube : https://www.youtube.com/watch?v=gL-8...GSQOs8QkTUs6WX

Geen idee waar je die nog kan kopen is vrij oud

Emperor_Blade's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Blijft mijn lievelingsanime nog maar enkele weken geleden terug begonnen met kijken
    In 2007 is daar een nieuwe dvd-collectie van uitgebracht (Tekkaman Blade (Japanse versie) en Teknoman (Engelse versie)). Natuurlijk wel VS Regio 1, maar deze collectie zou zeker nog te vinden moeten zijn zou ik denken.

De mijne verkoop ik wel niet
    Laatst gewijzigd door Emperor_Blade; 7 februari 2015 om 23:36
    mvg

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mopster Bekijk bericht
    Ook wel gekend als Tekkaman Blade als ik het goed heb. Serie staat op youtube : https://www.youtube.com/watch?v=gL-8...GSQOs8QkTUs6WX

Geen idee waar je die nog kan kopen is vrij oud
    Dat ie op youtube staat weet ik, heb het ook al in favorieten gezet. maar het mooie is als je de serie zelf hebt natuurlijk zoals Emperor_Blade hieronder.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emperor_Blade Bekijk bericht
    Blijft mijn lievelingsanime nog maar enkele weken geleden terug begonnen met kijken
    In 2007 is daar een nieuwe dvd-collectie van uitgebracht (Tekkaman Blade (Japanse versie) en Teknoman (Engelse versie)). Natuurlijk wel VS Regio 1, maar deze collectie zou zeker nog te vinden moeten zijn zou ik denken.

De mijne verkoop ik wel niet
    Mooie collectie man! waren die english dub's gloednieuw of tweedehands? want amazon.co.uk heeft deze ook maar die zijn used en betrouw het niet zo goed.

iTrader
    18 (100%)
    Ik kocht ze namate ze uitkwamen op dvdpacific (toen dit nog een zalige goedkope site was). Want een jaar laten kwamen ze gebundeld uit, en dan had ik die wel gekocht. Zelfde met de japanse, want ik weet nog dat die 3e van Tekkaman Blade had enorm lang geduurd tot hij uitkwam ivm 1 en 2.
    Mensen die zo een oude serie speciaal kopen, zijn ook meestal geen mensen die het later gaan verkopen, dus ik betwijfel dat je die vaak 2e hands gaat vinden.
    Je kan ook kopen op Amazon.com, daar hebben ze nog gloednieuwe als je die used niet vertrouwt.
    mvg

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emperor_Blade Bekijk bericht
    Ik kocht ze namate ze uitkwamen op dvdpacific (toen dit nog een zalige goedkope site was). Want een jaar laten kwamen ze gebundeld uit, en dan had ik die wel gekocht. Zelfde met de japanse, want ik weet nog dat die 3e van Tekkaman Blade had enorm lang geduurd tot hij uitkwam ivm 1 en 2.
    Mensen die zo een oude serie speciaal kopen, zijn ook meestal geen mensen die het later gaan verkopen, dus ik betwijfel dat je die vaak 2e hands gaat vinden.
    Je kan ook kopen op Amazon.com, daar hebben ze nog gloednieuwe als je die used niet vertrouwt.
    Is bv deze buiten die italian subtitles dan een goede versie?

iTrader
    18 (100%)
    Kwee niet, zo andere talen vertrouw ik persoonlijk niet zo snel, altijd vrees voor bootleg

iTrader
    0
    bootleg?

iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shadowman Bekijk bericht
    bootleg?
    "Buiten de muziekindustrie wordt de term 'bootleg' gebruikt om goederen aan te duiden die zonder officiële licentie zijn vervaardigd en die kopieën zijn van originele producten, zoals dvd's, kleding, speelgoed en luxeartikelen. Deze worden veel goedkoper aangeboden en zijn veelal van inferieure kwaliteit in vergelijking met de officiële goederen." - Bron: Wikipedia
    mvg

ErszebetBathory's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ghost in the shell 2 (dvd) ?10 excl verzend (kan via kiala of post)
    Boogiepop phantom vol 4 (dvd) ?10 excl verzend (kan via kiala of post)
    Chobits 1 - 4 (eng) Manga ?20 voor de 4 (geen losse verkoop)excl verzend (kan via kiala of post)

PM me bij interesse
    Recte faciendo neminem timeas

iTrader
    0
    Hallo iedereen,

Na de eerste twee delen van Urasawa's Pluto gelezen hebben in een guesthouse tijdens een reis ben ik weer helemaal verslaafd aan Manga's.
    Nu, terug in Belgie, besef ik weer hoe moeilijk en hoe duur het is om manga's te vinden en aan te kopen. In de meeste stripwinkels zijn ze niet te vinden of deels. en kosten ze makkelijk 15 euro per editie. In Japan zelf zijn manga's spotgoedkoop, logisch natuurlijk. Maar zelfs online vind ik het moeilijk zoeken naar wat meer affordable manga strips. Weten jullie een goed alternatief of een goede plek waar ik nieuwe of tweedehandse manga series zou kunnen kopen?

Meer specifiek ben ik op zoek naar Pluto, Monster, Parasyte en Attack on Titan.

Dank u,

L.

Zanza's schermafbeelding
    iTrader
    0
    action figure Figma beeldjes nummer 079 makinami mari illustratrious ( evangellion 2.0) nieuw prijs 40
    en nummer 154 kuro yukihime (accel world) nieuw prijs 68
    dozen en beeldjes in perfecte conditie, 1malig uit de doos gehaald en aangekocht bij archonia van daar dat ik de nieuwprijzen er heb bij gezet.
    gelieve dus een redelijk en goed bod te geven. ^^
    enkel afhalen trouwens
    Reap, Kazeshine

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leahpar Bekijk bericht
    Hallo iedereen,

Na de eerste twee delen van Urasawa's Pluto gelezen hebben in een guesthouse tijdens een reis ben ik weer helemaal verslaafd aan Manga's.
    Nu, terug in Belgie, besef ik weer hoe moeilijk en hoe duur het is om manga's te vinden en aan te kopen. In de meeste stripwinkels zijn ze niet te vinden of deels. en kosten ze makkelijk 15 euro per editie. In Japan zelf zijn manga's spotgoedkoop, logisch natuurlijk. Maar zelfs online vind ik het moeilijk zoeken naar wat meer affordable manga strips. Weten jullie een goed alternatief of een goede plek waar ik nieuwe of tweedehandse manga series zou kunnen kopen?

Meer specifiek ben ik op zoek naar Pluto, Monster, Parasyte en Attack on Titan.

Dank u,

L.
    thebookdepository en amazon

lloerdy's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaj Bekijk bericht
    thebookdepository en amazon
    Jammer genoeg zijn de prijzen daarop de laatste 5-tal jaar ook al zo'n 30%-35% gestegen
    (maar uiteraard nog steeds een pak goedkoper dan hier in de winkels)
    ---- I'm fairly certain that the above mentioned views and opinions do not represent my own in any way whatsoever ----

Pagina 34 van 36 Eerste ... 2430313233343536 Laatste

Regels voor berichten