Pagina 15 van 42 Eerste ... 511121314151617181925 ... Laatste
    Schummi88's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ook een storting gedaan. Succes er mee!
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Straddle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    39 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zijn er manieren voor zij die enkel een "gewone" bankkaart hebben?
    Idd, via gofundme gaat het zelfs met de GSM (qr code).
    Ik heb m'n paypal account al jaren geleden gesloten nadat ze er enorme FX marges namen.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Five-seveN Bekijk bericht
    Met alle respect maar als 9lives kosten vroeger 80% voor de frontpagina waren (werknemers artikels filmpjes) en 20% voor het forum, dan zou ik nu graag dat wel omgekeerd zien als er donaties gebeuren. FrontPage nooit 1 glimp naar gezien donatie liefst zelfs 100% naar het forum. Als je een uurloon betaald wil krijgen om game filmpjes te maken of game artikels te schrijven kan je ook een YouTube kanaal of blog starten. Just my 2 cents.
    Is een frontpage dan werkelijk de opzet?
    Lijkt me persoonlijk ook niet heel verstandig. De concurrentie is daar te groot met andere sites, en vooral YouTube.
    Het heeft ook een reden waarom ik de front amper check. De kwaliteit is niet zo goed, wat ook logisch is gezien veel zaken onbezoldigd gebeuren.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Shyheim's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    TIL: 9lives heeft ook een frontpage

mijn donatie is feitelijk bedoeld voor het forum lol.
    Laatst gewijzigd door Shyheim; 26 november 2020 om 23:30

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Met het grootste respect, maar een donatie ga ik voorlopig niet geven als het grootste deel naar een frontpage zou gaan.
    Ik ben daar in al die jaren misschien 3 keer op terechtgekomen en ergerde me er steeds aan (niks persoonlijks, ik ben extreem kieskeurig in mijn nieuwsbronnen en review sites).
    Ik ga dus akkoord met bovenstaande posts.

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

jvc's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Ook een kleine donatie gedaan voor het forum

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    71 (100%)
    Mentioned
    26 Post(s)
    Waar halen jullie dat gedacht dat dit naar een frontpage zou gaan? Het is vrij duidelijk dat het forum prioritair is. Hebben ze volgens mij zelf ook al aangegeven.

Staat zelfs letterlijk in hun faq

De frontpagina zal tijdelijk on hold komen te staan. We leggen ons eerst volledig toe op de andere zaken, en zullen dit later uitwerken.
    9lives stopt op 31/01 -> BeyondGaming neemt de fakkel over
    https://www.9lives.be/forum/algemene...12-2020-a.html
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    15 Post(s)
    Voorlopig een kleine donatie gedaan. De plannen zijn zowiezo nog vaag, later stort ik dan wel een hoger bedrag.
    1000+ euro in totaal, is zowiezo al een mooie start om mee te beginnen .. good luck.

iTrader
    0
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Waar halen jullie dat gedacht dat dit naar een frontpage zou gaan? Het is vrij duidelijk dat het forum prioritair is. Hebben ze volgens mij zelf ook al aangegeven.

Staat zelfs letterlijk in hun faq
    Dit dacht ik omdat ik ergens las dat “Praga” zich wou gaan engageren terug voor game artikels enz, dat stond hier volgens mij ergens. Als die dat gratis wilt doen zonder onkosten geen enkel probleem. Misschien heb ik dat verkeerd gelezen dan maakt verder weinig uit, standpunt blijft het hetzelfde.

En “tijdelijk on hold” is ook niet hetzelfde als “daar gaat niks van de donaties voor gebruikt worden”. Wat vandaag tijdelijk on hold staat kan morgen al gauw terug enabled zijn.
    Laatst gewijzigd door Five-seveN; 26 november 2020 om 23:48

BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    249 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Hier ook developer, als er hulp nodig is.. Voornamelijk .NET Core, en wat React. Maar weet niet echt wat het plan is natuurlijk. Jullie zien wel als er nood is.
    Goodbye 9lives, welcome BeyondGaming!
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Om fake news te voorkomen:

Er staat duidelijk vermeldt dat deze donaties zijn voor de kosten van de opstart te dekken. Duidelijk beschreven op de pagina voor de donaties. Er wordt een vzw opgestart. Er zijn geen vergoedingen voorzien naar eender wie.
    Praga is vermeld omdat hij wou steunen met content, content die uitgevers hem maar wat graag willen aanleveren. Indien we dan terug een bereik krijgen dan kan dat ook nog een cent gaan opbrengen. Maar dat is nog ON HOLD, zoals vermeld.

De kosten van 9lives zaten hem in het doen werken en onderhoud van verouderde en inefficiënte infrastructuur (voor het forum). Maar nogmaals, hier stappen we (noodgedwongen) van weg. Het doel is volledige controle over ONS forum en ONZE inhoud.
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ THINK before you POST ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Zijn er manieren voor zij die enkel een "gewone" bankkaart hebben?
    je kan via een gewone bankkaart geld op je paypal zetten zonder daarvoor je kaart te linken. is gewoon via bancontact. Supersnel, superhandig. Heb het al enkele keren gebruikt.
    https://www.paypal.com/be/smarthelp/...ccount-faq1348 (optie 1) Het is wel een minimum van 25 pleuro's.
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Mentioned
    21 Post(s)
    Zoals Vishnu al heeft aangehaald, het geld zal alleen maar naar de website (forum gaan) en niets anders.
    Ik heb het al vaak gezegd en dus snap de verwarring niet, we gaan eerst en vooral 100% inspelen op het forum, waar plots de gedacht vandaan komt dat we het voor de frontpage zouden gebruiken, is me niet duidelijk.
    Dus nogmaals: onze eerste prioriteit is 100% het forum (en de events die we nu ook al doen). De frontpage is iets wat we achteraf gaan bekijken, maar dat is nog toekomstmuziek.
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik

iTrader
    0
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht
    Zoals Vishnu al heeft aangehaald, het geld zal alleen maar naar de website (forum gaan) en niets anders.
    Ik heb het al vaak gezegd en dus snap de verwarring niet, we gaan eerst en vooral 100% inspelen op het forum, waar plots de gedacht vandaan komt dat we het voor de frontpage zouden gebruiken, is me niet duidelijk.
    Dus nogmaals: onze eerste prioriteit is 100% het forum (en de events die we nu ook al doen). De frontpage is iets wat we achteraf gaan bekijken, maar dat is nog toekomstmuziek.
    Goed, donatiegeld wat nu gestort word wordt daar nu niet voor gebruikt, volgende week ook niet, en binnen 4 maand ook niet. Prima.

Deze vrees kwam voort uit bepaalde berichten uit de discord.
    vishnusixclixToday at 12:03 AM
    15k de maand kostte het volgens onze grote vriend TVGassTheBoss
    15k per maand voor een forum dat denk ik eigenlijk niet?
    Verouderde infrastructuur draaiend houden kost ook geen 2 personen fulltime + hosting.
    Jawel, zowel Praga als Nariwari werken hier fulltime
    -maar ook verslagen van games maken dan?
    -ni gewoon forum?
    De frontpage, contacten met uitgevers, artikels schrijven, filmpjes maken...
    Die content kost dan eerder geld dan dat het opbrengt, als je die mensen uitbetaalt.
    Ik lees dan "Praga wil meewerken met content, uitgevers enz", wel OK maar dan niet tegen vergoedingen of onkostennota's aub.
    En blijkbaar zal dat dus ook niet gaan gebeuren met het donatiegeld, dus mijn donatie komt er aan
    Laatst gewijzigd door Five-seveN; 27 november 2020 om 00:25

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Je kan ons de verwarring toch moeilijk kwalijk nemen als Praga ter sprake komt he

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

Regels voor berichten