Pagina 7 van 40 Eerste ... 3456789101117 ... Laatste
    kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Mentioned
    38 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Toch ook even hier mijn woordje placeren:

We zijn net zoals jullie, enorm aangeslagen door het nieuws. En in de eerste plaats enorm erg voor Praga en Nariwari die een andere functie/nieuwe job moeten zoeken.
    Daarnaast is deze beslissing eentje die met enorme oogkleppen op is genomen. 9lives was het laatste jaar aan een opmars bezig en dat merkten we op alle fronten, maar daar wordt ten tijde van besparingen gewoon niet naar gekeken. De kleine kosten die het gemakkelijkst aan de kant gezet kunnen worden, die vliegen als eerst.
    Er zit nog enorm veel woede en ontgoocheling in mij, dus ik ga hier geen epistel van maken, dan moet ik toch te hard mijn woorden wikken en wegen.

Er zal binnenskamers bekeken worden naar oplossingen, maar het zal alleszins niet evident worden. We gaan desalniettemin ons best doen en zullen jullie z.s.m. op de hoogte brengen als er nieuwe ontwikkelingen zijn.

Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor de berichten in dit topic, doet enorm deugd dat 9lives zo geliefd is en het bij vele echt wel de dagelijkse sleur weet te doorbreken.

Booka
    Heel hard bedankt voor de update. Nog niet eens stil gestaan bij de persoonlijke drama's zelf.

Weet dat we hier enorm bereid zijn allemaal om te helpen waar we kunnen.
    Veel van ons zijn hier opgegroeid, vriendschappen aangegaan, komen hier voor raad,...

Ondanks onze meningsverschillen die we al eens hebben denk ik dat we wel vandaag en de komende weken en maanden als een blok achter jullie en 9lives staan.
    #red9lives
    Niet opgeven mannen
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    233 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Ook wel bereid bij te dragen. Liefst wel in dezelfde opzet en in het beste geval met de oude content erbij. Telenet daalt weer in men achting, elk jaar opnieuw.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk

NoGo's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

We zijn net zoals jullie, enorm aangeslagen door het nieuws. En in de eerste plaats enorm erg voor Praga en Nariwari die een andere functie/nieuwe job moeten zoeken.
    Daarnaast is deze beslissing eentje die met enorme oogkleppen op is genomen. 9lives was het laatste jaar aan een opmars bezig en dat merkten we op alle fronten, maar daar wordt ten tijde van besparingen gewoon niet naar gekeken. De kleine kosten die het gemakkelijkst aan de kant gezet kunnen worden, die vliegen als eerst.
    Er zit nog enorm veel woede en ontgoocheling in mij, dus ik ga hier geen epistel van maken, dan moet ik toch te hard mijn woorden wikken en wegen.

Er zal binnenskamers bekeken worden naar oplossingen, maar het zal alleszins niet evident worden. We gaan desalniettemin ons best doen en zullen jullie z.s.m. op de hoogte brengen als er nieuwe ontwikkelingen zijn.

Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor de berichten in dit topic, doet enorm deugd dat 9lives zo geliefd is en het bij vele echt wel de dagelijkse sleur weet te doorbreken.

Booka
    Kan de upvote limit tijdelijk opgeheven worden
    0xF00F

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hoeveel bandwith gebruikt het forum per maand?
    vBulletin® heeft een cloud oplossing beschikbaar, hiermee moet er dan geen kopzorgen gemaakt worden over de infrastructuur, vBulletin beheerd het voor ons.
    Het zou dan wel enkel over het forum gaat uiteraard.

https://www.vbulletin.com/en/vbulletin-cloud

Onder voorbehoud dat Telenet het vrijgeeft uiteraard...

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Mentioned
    38 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Biljart;22734589[B
    ]Doneren: als het erop aankomt doet slechts een beperkt percentage dat.
    Allemaal goed bedoeld.. maar ik geloof daar niet in[/B].

Verder: ik vind dit oprecht jammer...
    Je kon hier voor alles terecht, heel veel expertise.
    Vragen over bouwen, lenen, loon, relatie- steeds deftige info.
    Soms eens stoom afblazen.

Dit is ook een deel generatie dat weggeveegd wordt.
    Dat zal van 't bedrag afhangen hé.
    Ondertussen is de community hier uitgegroeid tot, voor een groot deel, toch mensen met wat centen. Als dat hier een paar 100 euro per maand kost gaan we dat wel oplossen.
    #red9lives
    Niet opgeven mannen

Vlitser's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Ben nog niet zo extreem lang actief hier en bij de meeste topics lees ik enkel, maar wat een kut nieuws...

Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk

Li1quid's schermafbeelding
    iTrader
    99 (98%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tjonge, ben hier even toch niet goed van.
    Tweakers is een gelijkaardige plaats, maar tussen de Nederlanders is het toch niet het zelfde.

Uniek forum voor België is het hier.

Voor heel wat vragen op Google kom je hier wel eens uit.

Hopelijk kan er een overnemer voor het forumgedeelte gevonden worden.

Verstuurd vanaf mijn GM1903 met Tapatalk
    PSN: Li1quid

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Op Tweakers zou ik absoluut niet willen gaan, gewoon al door die arrogante Nederlanders... Ik hoop écht dat hier een oplossing voor geworden kan worden, want een forum zoals dit is echt wel van groot belang imo.

DogFacedGod's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Enkel het forum in z’n huidige staat kan werken. Een doorstart op een nieuwe plaats of zonder de huidige basis lijkt me vrijwel onhaalbaar.

Dus ik zie maar 2 feitelijke opties:

- met genoeg klachten, mails, tweets en petities Telenet overtuigen de boel te laten draaien
    - een overnemer die de volledige santeboetiek inclusief merknaam kan overnemen

Laten we eerlijk zijn, dat zijn de twee enige realistische opties.
    Zelfs die twee opties:
    - Realistisch heb je een 1000 mails misschien? Hoeveel echte actieve gebruikers zijn er hier? 10K?
    - Dan moet je daar weer FTE"s opzetten om heel die boel af te handelen. Daar heeft Telenet waarschijnlijk geen goesting in. Hoeveel kopers ga je daarvoor vinden eigenlijk?
    - Dit forum op zich zal niet winstgevend zijn.
    - Forums zijn een beetje uit de mode geraakt.
    - Al die implicaties van een forum houden is in de 21ste eeuw toch risicovol. Je komt in de media terecht met "foute mensen" of "gehacked". Kan je met een forum eigenlijk nog positief in het nieuws geraken?
    o/

Kid_C's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Bikkelhard.

Brecht's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    zit hier toch ook al meer dan de helft van mijn leven bijna dagelijks, niet te begrijpen van telenet. er moet toch iets te doen zijn met alle actieve leden hier om den boel te redden?

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    ik ben bpost al een brief aan het schrijven met de vraag of zij het niet willlen overnemen
    Smart enough to know I`m not smart enough.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

The Moff's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik vind het een goeie zaak eigenlijk. Op de frontpage was het maar mager.
    En hier op het forum heeft de zuurtegraad de afgelopen jaren een hoogtepunt bereikt.
    Er wordt hier meer op mekaars kap gezeten dan dat er effectief constructief wordt gediscussieerd over games.

En de reacties die hieruit zullen voortvloeien zijn het beste bewijs.

Vaarwel, op naar beter.
    PSN: Moffster
    Met vriendelijke groet
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    15 Post(s)

Booka
    Ik vind deze beslissing eerlijkheidshalve een beslissing op het criminele af. Door Corona kunnen mensen nergens meer naartoe.
    Pintje drinken? Iets gaan eten? Naar een pretpark? Naar de zee? Om wat te doen?

Dit forum is dan nog één van de weinige uitlaatkleppen voor sommige onder ons. Ik sport nog veel dus voor mij maakt het iets minder uit, maar mensen die alleen zijn en weinig sporten. Wat hebben die nog in dit leven momenteel tijdens de lockdown?

Dus wat doet telenet? Die mensen hun uitlaatklep ook nog eens afnemen.

Maar ja, ik begrijp dat dit puur een business beslissing is en dat de gevoelens en emoties van mensen dan helemaal niets waard zijn.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    20 jaar van mijn leven. Kga het missen, het goede én het kwade.
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ THINK before you POST ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀

Regels voor berichten