Pagina 4 van 40 Eerste 1234567814 ... Laatste
    Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ze kunnen het niet nog harder sluiten dan dat ze nu al van plan zijn.
    Goh, sneller wel? Weigeren om te spreken over eventuele overname? Overneming van naam?

Ik zeg niet dat er niets moet gecommuniceerd worden maar ik vermoed dat dat vanuit het modteam al gebeurt en dat dat ook iets is waar ge best even uwen tijd voor neemt ipv in uw eerste opwelling iets uittypen dat bezwaarlijk een dialoog aanmoedigt.

Nu, zelf zijn ze in hun communicatie en timing ook niet echt netjes te noemen dus misschien slaat zoiets wel aan.

Ze zien zelf duidelijk de waarde niet in van dit forum (misschien is die waarde er voor hen ook niet echt meer gezien de naam Telenet er niet zo expliciet meer aanhangt), ik weet niet of ge hen dat nog kunt laten inzien op dit punt.

En ik betwijfel sterk dat er genoeg volk gaat opstappen bij Telenet om invloed te hebben.

iTrader
    0
    Mentioned
    20 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht
    Ik vraag me af als dergelijke dreigacties een oplossing zijn. En als ze indruk gaan maken.

Ik zou alleszins mijn abo niet opzeggen omdat een forum weg gaat.
    Och ik eigenlijk wel. Imo is hun service ruk en als ze dan nog zo beginnen

Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
    Ook na 9lives gaat dit mooie forum verder, registreer je nu op https://www.beyondgaming.be/forum/

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Realistisch:

=> Iedereen 1 EUR (of gelijk welk bedrag) = doodsteek
    => Dono's: kan en lijkt haalbaar, maar kutwerk voor de persoon die op het einde de rekening moet laten kloppen en dan moet smeken. Zet je iets tov de dono's of niet?
    => Overname: ja, maar neem dan ook de DDoS-aanvallen en hackpogingen over, en het werk om de software up to date te houden en het gezaag
    => Van dreigacties gaan ze hoegenaamd niet wakker liggen

Als het kan verdergaan op een of andere manier, dat zou mooi zijn.

Indien niet: aub zorg dan dat de huidige content gearchiveerd wordt en statisch beschikbaar blijft. Er is geen gelijke van nuttig praktisch lokaal advies dat nog steeds relevant is en evenmin van de demografische inkijk in het leven van de cohort van (vooral) mannelijke Vlamingen geboren in de jaren 80 en 90. Hoe de attitudes tov bepaalde maatschappelijke aspecten in de loop der jaren veranderd zijn, alleen nog maar.

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Mentioned
    38 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tha_nOn Bekijk bericht
    Goh, sneller wel? Weigeren om te spreken over eventuele overname? Overneming van naam?

Ik zeg niet dat er niets moet gecommuniceerd worden maar ik vermoed dat dat vanuit het modteam al gebeurt en dat dat ook iets is waar ge best even uwen tijd voor neemt ipv in uw eerste opwelling iets uittypen dat bezwaarlijk een dialoog aanmoedigt.
    Och dat komt daar terecht bij iemand die daar misschien 2 maand werkt. Als ik zo in contact kom met iemand hoger op.
    Dan kunt ge babbelen.
    #red9lives
    Niet opgeven mannen

iTrader
    37 (100%)
    Mentioned
    38 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CCatalyst Bekijk bericht
    Realistisch:

=> Iedereen 1 EUR (of gelijk welk bedrag) = doodsteek.
    => Dono's: kan en lijkt haalbaar, maar kutwerk voor de persoon die op het einde de rekening moet laten kloppen en dan moet smeken. Zet je iets tov de dono's of niet?
    => Overname: ja, maar neem dan ook de DDoS-aanvallen en hackpogingen over, en het werk om de software up to date te houden en het gezaag

Als het kan verdergaan op een of andere manier, dat zou mooi zijn.

Indien niet: aub zorg dan dat de huidige content gearchiveerd wordt en statisch beschikbaar blijft. Er is geen gelijke van nuttig praktisch lokaal advies dat nog steeds relevant is en evenmin van de demografische inkijk in het leven van de cohort van (vooral) mannelijke Vlamingen geboren in de jaren 80 en 90.
    Wat zou dat kosten eigenlijk om dit draaiende te houden? Als we dat al te weten kunnen komen dan kunt ge met ne plan van aanpak vertrekken. Is er al een actie vanuit de mods en crew?
    #red9lives
    Niet opgeven mannen

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Schande Telenet !!! Ik zit hier gvd dagelijk op dit forum te zien, ben hier al aanwezig sinds 2009.... Is altijd leuk om al die subtopics te volgen. Dit mag gewoon niet stoppen... Naar Tweakers ga ik al sowieso niet, dan vreet ik nog liever het meeste gore, ranzige in de wereld op.. Dik respect aan de crew ! Onbegrijpelijk dat ze hier gwn mee gaan kappen, totale bullshit.

demon326's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Geen 9lives meer?! Ik zit hier al sinds 2003 en heb hier enorm veel kennis opgedaan gehad...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Dat vraag ik mij eigenlijk af, zijn daar opties voor? Is dat zo duur? Of zijn daar gewoon geen kandidaten voor?
    Je zit met de licentie kosten van eventuele forum software. Hoewel hier Vbulletin gebruikt wordt, zou dit op een 9lives restart waarschijnlijk niet het geval zijn en dan kost dat voor éénmalig 160 $ voor bijvoorbeeld Xenforo, daarna volgt nog eens een jaarlijkse fee voor updates te blijven behouden. Gooi daar nog een deftig forum thema bij en je zit al aan +-200 € voor de startup.. Dan heb je nog steeds een server nodig en dat kan al beginnen bij 20 € / maand voor een basis virtuele server, die zelf onderhouden moet worden.

Telenet zal naar alle waarschijnlijkheid het merkrecht '9lives' behouden en niet toestaan om die verder te gebruiken...

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Is er al een actie vanuit de mods en crew?
    Die hebben het nieuws ook nog maar net gehoord ...

iTrader
    37 (100%)
    Mentioned
    38 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demon326 Bekijk bericht
    Geen 9lives meer?! Ik zit hier al sinds 2003 en heb hier enorm veel kennis opgedaan gehad...

Je zit met de licentie kosten van eventuele forum software. Hoewel hier Vbulletin gebruikt wordt, zou dit op een 9lives restart waarschijnlijk niet het geval zijn en dan kost dat voor éénmalig 160 $ voor bijvoorbeeld Xenforo, daarna volgt nog eens een jaarlijkse fee voor updates te blijven behouden. Gooi daar nog een deftig forum thema bij en je zit al aan +-200 € voor de startup.. Dan heb je nog steeds een server nodig en dat kan al beginnen bij 20 € / maand voor een basis virtuele server, die zelf onderhouden moet worden.

Telenet zal naar alle waarschijnlijkheid het merkrecht '9lives' behouden en niet toestaan om die verder te gebruiken...
    Dat zijn zaken die toch nog overbrugbaar zijn he. Meer dan 100.000 leden, als we maar een fractie een paar euro's laten betalen... En tis niet dat we hier allemaal sukkelaars zijn he.
    Blijkt dat dat spek hier 3000 euro op een maand kost dan is 't wat anders natuurlijk....
    #red9lives
    Niet opgeven mannen

iTrader
    37 (100%)
    Mentioned
    38 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Die hebben het nieuws ook nog maar net gehoord ...
    Misschien dat we met hun dan een gecoördineerde aanpak moeten bekijken zodat 't centraal gaat.
    Waar ik kan helpen, wil ik helpen!
    #red9lives
    Niet opgeven mannen

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Ik wil der ook wel voor betalen.
    Ik heb alleszins via messenger ook gestuurd.

Tis maar snel-snel getypt maar zal morgen ofzo wel maken van ne aangetekende en de juiste mensen es opzoeken.
    Zie maar dat je geen legal issues voorhebt met zo een briefje.

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demon326 Bekijk bericht

Denk dat je wel iets meer zal nodig hebben dan een server van 20 euro in de maand
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida

VagueVic's schermafbeelding
    iTrader
    195 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wtf

Verstuurd vanaf mijn IN2013 met Tapatalk
    Steam: vaguevic
    PSN: Vague_Vic
    Xbox: VagueVic

iTrader
    0
    Mentioned
    20 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frado2005 Bekijk bericht
    Denk dat je wel iets meer zal nodig hebben dan een server van 20 euro in de maand
    Ik denk dat hij spreekt om enkel het forum overeind te houden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
    Ook na 9lives gaat dit mooie forum verder, registreer je nu op https://www.beyondgaming.be/forum/

HumbleDeer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CCatalyst Bekijk bericht
    Realistisch:

=> Iedereen 1 EUR (of gelijk welk bedrag) = doodsteek
    => Van dreigacties gaan ze hoegenaamd niet wakker liggen
    Misschien is iets zoals op vele prive-trackers gedaan wordt iets? Daar wordt er een maandelijks "minimum inkomen" gezet, een doel dat elke maand moet gehaald worden om alles te laten draaien.
    Step forward, praise his name.

Regels voor berichten