Pagina 13 van 40 Eerste ... 39101112131415161723 ... Laatste
    straight_six's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Wtf???

En waar moet Mac bc nu heen met zijn rants? En kay-gell met zijn kakstories? En waar moet ik nu gelekte naaktfoto's van Veronique decock haken??? En denken ze wel eens aan (ik kom nu niet op de naam van de shock) zijn kleine zijn Chix fingers? Met wie moet ik nu de frikadellendiscussie houden, want hier zegt niemand dat ander woord?

Ik ga Telenet op 31 januari in de fik gaan steken en een selfie posten zoals die gast die het deed met zijn buurman zijn huis!!!

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
    6 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

demon326's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MegaMentor Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nu voel ik mij toch een tikkeltje schuldig van dienen adblocker.
    Op de nieuwe plaats dan een adfree abbonement aanschaffen

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Mentioned
    38 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MegaMentor Bekijk bericht
    Nu voel ik mij toch een tikkeltje schuldig van dienen adblocker.
    Amai das lang geleden makker
    #red9lives
    Niet opgeven mannen

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    13 Post(s)
    T'is gebeurd... Dikke reclam voor telenet dit, gezien de koers van de laatste jaren verbaasd mij dit eigenlijk niet, maar ge moet maar is iets googelen en ge komt vaak op deze site uit, toch een van de iconen van de Vlaamse forums die gewoon verdwijnt, bravo Porter, bra vo...

Ragjee's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dit nieuws slaat in als een bom... zelfs eerder een passieve lezer maar ik heb heer heel leuke mensen leren kennen en veel plezier beleefd. Ik hoop dat er een alternatief kan komen.. Ik heb Telenet alleszins een teleurgesteld bericht gestuurd.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
    Add me on PSN of Steam of friendcode: SW-3360-7709-0124
    Owned: PC - Playstation 3 - Playstation 4 - PS Vita - Nintendo 3DS XL - Nintendo Switch

Mix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hier alvast een artikel op nieuwsblad.be

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201...source=twitter

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    71 (100%)
    Mentioned
    26 Post(s)
    Bon, het heeft enkele uren kunnen bezinken. Ik ben er echt fysiek niet goed van.

9lives is iets unieks in het Vlaamse landschap, en is zoveel meer dan een gamesforum zoals in dat artikel van Het Nieuwsblad aangehaald wordt. De zaken die je hier ziet, daar is geen Belgisch / Nederlandstalig equivalent voor.

Allereerst het niveau. Het is geen geheim dat hier over het algemeen een hoop slimme mensen zitten. Of deze al dan niet hoger opgeleid zijn doet er zelfs niet toe. Pol & Actua is een plaats waar men serieus over politieke gebeurtenissen in België en de rest van de wereld kan praten. Zonder dat er (ongestraft) continu onnozel of gespammed kan worden. Hoeveel studenten en werknemers hebben er in het Werk & Studie gedeelte wel geen advies gekregen over wat ze het beste konden doen met problemen op het werk, studiekeuzes, etc. Het sport-subforum waar vrijwel elke sport besproken wordt, waar je tijdens de voetbalmatch met elkaar kan discussiëren met gelijkgezinden.

Het Algemene forum, waar we ons hart kunnen luchten in het ergernissen topic of eens goed kunnen lachen in het glimlach topic. Waar we ondertussen aan deel 7 van het Corona topic zitten waar je goede informatie kan vinden en (over het algemeen) kwaliteitsvolle discussies. En het is dan ook nog eens uniek tegenover standaard sociale media omdat hier iedereen nog anoniem is. Waardoor mensen hier hun hart kunnen luchten over hun privé leven zonder zich zorgen te maken. Waar je discussies kan voeren zonder dat er iemand naar uw FB-profiel gaat en begint over uw overgewicht omdat hij/zij het niet kan halen in de discussie.

En de gigantische bron van informatie is niet te schatten. Hoe vaak ik al eens iets heb gegoogled en dat 9lives in de top resultaten stond met een passend antwoord.

Deze plek is zo uniek en ik kan zeggen dat ze me nauw aan het hart ligt. Ik denk dat 80% van mijn online tijd hier doorgebracht wordt.
    9lives stopt op 31/01 -> BeyondGaming neemt de fakkel over
    https://www.9lives.be/forum/algemene...12-2020-a.html
    22 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    195 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philharmoniker Bekijk bericht
    Klopt...maar eerlijk so be it..
    Geschiedenis is niet men ding.

Herstart is beter dan niks.

Ik leg met plezier maandelijks bij.
    Bwa, de historiek is toch een belangrijk pluspunt he. Je komt niet voor niks 9lives vaak bovenaan tegen in Google bij weet ik welke random zoektocht.

Bernie.be's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Jammer om te moeten lezen.
    Al kwamen we vaak niet overeen, het was toch altijd fijn om smorgens snel de gsm te openen om te zien wat de reacties waren op je laatste post

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    We schrijven gewoon de redactie zelf aan, denk ik dan.
    Zelf passeer ik hier toch ook al een jaar of 10 regelmatig, en heb hier met verschillende accounts wel wat 'sfeer' gebracht. Wetende dat ik toen 15 was, en nu 10 jaar later mij nog diep kan schamen over wat ik toen allemaal bralde

Nooit echt een heel actieve gebruiker geweest, ik was hier vooral om mee te lezen en af en toe wat info op te pikken. Naar mijn weten is er ook nooit een forum geweest dat zo uiteenlopend was qua onderwerpen, en heel erg veel heb ik toch nooit met games gehad. Nog voor de hack was ik zelf wat afgehaakt, maar sinds dit jaar wegens de bekende reden hier terug wat verzeild geraakt. En ik vond het steeds fijn om tijdens mijn koffiepauzes wat te scrollen.

Ook B&S heb ik vroeger zeer veel gebruik van gemaakt, verliep altijd een pak correcter dan op de bekende tweedehands sites.

Maar toch even een eervolle vermelding aan KayGell:
    Belangrijk om te beseffen dat je wel degelijk invloed hebt gehad in het leven van een voor u onbekende persoon. Altijd al een fascinatie gehad voor mijn stoelgang, en ooit bedacht ik mezelf al de 'keuteltjesregel' (dat er soms nog een stukske aan uw poepeholleke kan hangen, zeker bij gathaar. En dat je dan bij het vegen urenlang staat te zwoegen om uw poepeholleke proper te krijgen), maar vond mezelf toen maar een vreemde eend. Tot ik hier ooit exact hetzelfde verhaal van u las, inclusief den afknijptip! En er zijn wekelijks meerdere momenten dat ik dan eens een kay-gelleke doe.

Of hoe ik u toch kan appreciëren door de gedeelde kak-passie.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Voornamelijk een forumbezoeker hier, en dat ga ik missen.
    Gewoon leuk meelezen en af en toe eens reageren. Dat kan op geen ander. Zo jammer

yekezei's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Thanks for everything!!!
    Wie niet steelt of niet erft, zal werken tot hij sterft.

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht
    Dan vraag ik mij af wrm WZL (wijfzonderlijf) nog steeds actief is.
    Indertijd ook ingestort/offline gehaald. Nu bestaat die website blijkbaar terug, maar erg actief is het er niet lol.
    Daar zit het hem. De trafiek is absoluut ni te vergelijken. WZL kan waarschijnlijk op een simpel serverke draaien. 9L is een enorm groot (en log) beest van een site.
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    22 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Bon, het heeft enkele uren kunnen bezinken. Ik ben er echt fysiek niet goed van.

9lives is iets unieks in het Vlaamse landschap, en is zoveel meer dan een gamesforum zoals in dat artikel van Het Nieuwsblad aangehaald wordt. De zaken die je hier ziet, daar is geen Belgisch / Nederlandstalig equivalent voor.

Allereerst het niveau. Het is geen geheim dat hier over het algemeen een hoop slimme mensen zitten. Of deze al dan niet hoger opgeleid zijn doet er zelfs niet toe. Pol & Actua is een plaats waar men serieus over politieke gebeurtenissen in België en de rest van de wereld kan praten. Zonder dat er (ongestraft) continu onnozel of gespammed kan worden. Hoeveel studenten en werknemers hebben er in het Werk & Studie gedeelte wel geen advies gekregen over wat ze het beste konden doen met problemen op het werk, studiekeuzes, etc. Het sport-subforum waar vrijwel elke sport besproken wordt, waar je tijdens de voetbalmatch met elkaar kan discussiëren met gelijkgezinden.

Het Algemene forum, waar we ons hart kunnen luchten in het ergernissen topic of eens goed kunnen lachen in het glimlach topic. Waar we ondertussen aan deel 7 van het Corona topic zitten waar je goede informatie kan vinden en (over het algemeen) kwaliteitsvolle discussies. En het is dan ook nog eens uniek tegenover standaard sociale media omdat hier iedereen nog anoniem is. Waardoor mensen hier hun hart kunnen luchten over hun privé leven zonder zich zorgen te maken. Waar je discussies kan voeren zonder dat er iemand naar uw FB-profiel gaat en begint over uw overgewicht omdat hij/zij het niet kan halen in de discussie.

En de gigantische bron van informatie is niet te schatten. Hoe vaak ik al eens iets heb gegoogled en dat 9lives in de top resultaten stond met een passend antwoord.

Deze plek is zo uniek en ik kan zeggen dat ze me nauw aan het hart ligt. Ik denk dat 80% van mijn online tijd hier doorgebracht wordt.
    Gatver ik ga blèten seffes. Mijn vriendin zegt ook net 'hoho wat gaat ge nu maar aanvangen als dat weggaat?!'

Eerst namen ze me de cafés af, nu ook nog m'n forum?

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    2020, het grootste shitjaar ever.
    Dit jaar gaat in mijn geschiedenisboek als het jaar dat alles naar de verdommenis ging.
    Mijn gezondheid (hart), 9 lives dat voor mijn linair naast het internet mee opkwam en bleef als thuisbasis voor het worldwide web, de pandemie, al die bekende toppers wereldwijd die sterven....

Regels voor berichten