Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a7x Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wedden dat je geen aangetekende brieven gaat schrijven?
    Wat krijg ik als ik het wel doe?
    no votes  

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ceausescu Bekijk bericht
    Wat krijg ik als ik het wel doe?
    "geen antwoord" is waarschijnlijk niet het antwoord dat je wilt horen
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Preske Bekijk bericht
    "geen antwoord" is waarschijnlijk niet het antwoord dat je wilt horen
    Niet echt nee. Tof dat ge mee aan lache zijt en alles nog in het belachelijke trekt, als 'crew member' dan nog. Ipv 5 min mee aan een oplossing te werken, zedde van m'n gezaag vanaf.

9lives ladies & gents.
    no votes  

Xtralecherus's schermafbeelding
    iTrader
    143 (100%)
    Niet echt nee. Tof dat ge mee aan lache zijt en alles nog in het belachelijke trekt, als 'crew member' dan nog. Ipv 5 min mee aan een oplossing te werken, zedde van m'n gezaag vanaf.

9lives ladies & gents.
    Waar mensen zich mee bezig houden met zulke futiliteiten, wat ik niet snap is waarom je überhaupt je account op een openbare website wilt verwijderen? Ten eerste is het niet zo dat je pas uw gegevens kunt verwijderen indien het te maken heeft met je echte naam en/of persoonlijke informatie zoals Google zelf beschrijft als je bij hun een aanvraag doet? Ik denk dat als je hetzelfde wilt proberen je gewoon bot gaat vangen aangezien het blijkbaar toch niet gaat over je persoonlijke informatie of niet?
    Ze zullen er eens goed mee lachen. Je nickname telt dus niet en als je non persoonlijke posts. Tenzij je een post hebt gemaakt waarin je echte naam of persoonlijk informatie heb plaatst, das dan ook uw stommiteit dan, dat kun je gewoon zelf verwijderen dus ik zie het probleem niet.. Als het u niet meer aanstaat blijf dan weg, maar ge zit hier toch wel uzelf belachelijk te maken.

Kindjes dat hun snoepjes niet krijgen blijten ook altijd. Nu ben ik wel curieus ge wilt zeker uw "oude" accountnaam niet posten zeker?
    En het feit dat je een nickname koos van een communistiche politicus zegt ook al genoeg.
    Laatst gewijzigd door Xtralecherus; 1 mei 2015 om 01:45
    Desktop: Z68X-UD3H-B3i5 2500K8GB DDR3EVGA GTX670FTWCrucial M4 128GBDell U2312HM
    NAS: Synology DS716+ (2 x 4TB) WD MyCloud 4TB (Backup)

Now playing: PSN ExtraLecherus Wii/Wii U: X PC: X
    no votes  

rafbanaan's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xtralecherus Bekijk bericht
    Waar mensen zich mee bezig houden met zulke futiliteiten, wat ik niet snap is waarom je überhaupt je account op een openbare website wilt verwijderen? Ten eerste is het niet zo dat je pas uw gegevens kunt verwijderen indien het te maken heeft met je echte naam en/of persoonlijke informatie zoals Google zelf beschrijft als je bij hun een aanvraag doet? Ik denk dat als je hetzelfde wilt proberen je gewoon bot gaat vangen aangezien het blijkbaar toch niet gaat over je persoonlijke informatie of niet?
    Ze zullen er eens goed mee lachen. Je nickname telt dus niet en als je non persoonlijke posts. Tenzij je een post hebt gemaakt waarin je echte naam of persoonlijk informatie heb plaatst, das dan ook uw stommiteit dan, dat kun je gewoon zelf verwijderen dus ik zie het probleem niet.. Als het u niet meer aanstaat blijf dan weg, maar ge zit hier toch wel uzelf belachelijk te maken.

Kindjes dat hun snoepjes niet krijgen blijten ook altijd. Nu ben ik wel curieus ge wilt zeker uw "oude" accountnaam niet posten zeker?
    En het feit dat je een nickname koos van een communistiche politicus zegt ook al genoeg.
    Het is uiteindelijk zijn recht (hoe gek het ook voor u klinkt) en hier moet ook naar geluisterd worden volgens de wetten.

Zelfs Google doet het nu ook, omdat ze er op zijn aangesproken. Ik vind niet het correcte artikel, maar dit is een vervolg op.

Het Europese Hof oordeelde dat burgers in bepaalde gevallen informatie uit de zoekmachine kunnen laten verwijderen, maar volgens Google zijn veel verwijderingsverzoeken incompleet.
    Google: verwijderingsverzoeken beoordelen is moeilijk - IT Pro - Nieuws - Tweakers
    PSN ID/STEAM ID/ORIGIN: Tha_soh
    La música del futuro.
    no votes  

Exit's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    The Exit is here -------------- Or here www.samexit.be
    LEEST ER NU NIEMAND NOG EEN HANDLEIDING???????
    veel probs zijn opgelost als men gewoon eens een handleiding zou lezen
    no votes  

iTrader
    0
    Dit is Nederlandse wet, geen Belgische. En wat als er nu wel sprake is van een inbreuk op de privacy? Is het aan jullie om hier een eenzijdige beslissing te nemen en elke dialoog te ontwijken?
    no votes  

Shift's schermafbeelding
    iTrader
    39 (98%)
    Echt waar gwn zen posts deleten wa ne zever is da hier ? kleine kinders
    no votes  

iTrader
    143 (100%)
    Bij een forum speelt er meer. Je berichten zijn niet zomaar persoonsgegevens, het zijn óók bijdragen aan een discussie, ze maken deel uit van de gemeenschap die rond het forum is ontstaan. En daarmee gaat er een uitzondering uit de privacywet gelden: wanneer iemand een “eigen aantoonbare noodzaak” heeft om je persoonsgegevens te publiceren, dan kun je geen verwijdering daarvan eisen.

Hiermee kan ik perfect akkoord mee gaan. De privacywet is gewoon onduidelijk en slecht geformuleerd zoals zoveel wetten waar er gaten in zitten..

@shift Ja, posts deleten als dat zo gemakkelijk is? Als hij een thread heeft opgestart worden berichten van andere users ook gedelete zonder hun toestemming, mag dat dan ook zomaar omdat meneer zijn goesting wilt?

no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xtralecherus Bekijk bericht
    Bij een forum speelt er meer. Je berichten zijn niet zomaar persoonsgegevens, het zijn óók bijdragen aan een discussie, ze maken deel uit van de gemeenschap die rond het forum is ontstaan. En daarmee gaat er een uitzondering uit de privacywet gelden: wanneer iemand een “eigen aantoonbare noodzaak” heeft om je persoonsgegevens te publiceren, dan kun je geen verwijdering daarvan eisen.

Hiermee kan ik perfect akkoord mee gaan. De privacywet is gewoon onduidelijk en slecht geformuleerd zoals zoveel wetten waar er gaten in zitten..
    Uw mening over het Nederlandse rechtssysteem interesseert mij niet. We leven hier nog steeds in België vriend. Btw, “eigen aantoonbare noodzaak” is al wat ik eig vraag! nen uitleg, conversatie, dialoog. antwoord. Enig teken van leven.

Het feit dat men hier telkens opnieuw kiest voor het negeren van klachten, zeker niet alleen in dit geval, spreekt boekdelen over hun rechtvaardiging & gelijk.
    no votes  

iTrader
    143 (100%)
    Uw mening over het Nederlandse rechtssysteem interesseert mij niet. We leven hier nog steeds in België vriend. Btw, “eigen aantoonbare noodzaak” is al wat ik eig vraag! nen uitleg, conversatie, dialoog. antwoord. Enig teken van leven.

Het feit dat men hier telkens opnieuw kiest voor het negeren van klachten, zeker niet alleen in dit geval, spreekt boekdelen over hun rechtvaardiging & gelijk.
    Of het u interesseert of niet meneer dictator. Er geldt nog altijd de vrijheid van meningsuiting. En ik ben uw vriend niet. Van mij part mogen ze asap dat regeltje toevoegen in de wet rond privacy op het internet voor België/Europa.

no votes  

Epyon's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Er heerst nogal wat verwarring over wat het zogenaamde 'recht om vergeten te worden' inhoudt. Het arrest van het Europese Hof van Justitie wijzigt, buiten de toevoeging van een catchy naam, niets aan de reeds bestaande wetgeving. Het stelt enkel dat ook zoekmachines onderhevig zijn aan de privacywetten. In België zijn die wetten al sinds 1992 van kracht. Het arrest heeft geen waarde voor dit forum. Dit forum volgt immers de bestaande wetgeving.

De Belgische privacywetgeving verplicht sites om persoonsgebonden gegevens te verwijderen indien de gebruiker hier een voldoende gemotiveerde aanvraag voor indient. Die motivatie moet 'zwaarwichtige redenen' bevatten, geen motivatie of motivatie in de trend van 'omdat ik het niet fijn vind' is wettelijk gezien niet voldoende.

Bij 9Lives hanteren we die definitie niet zo strikt. Een aanvraag met een basic motivatie is voor ons voldoende om je persoonsgebonden gegevens te verwijderen.

Forumposts zijn echter geen persoonsgebonden gegevens, tenzij ze informatie bevatten die rechtstreeks en ondubbelzinnig naar je identiteit leiden. 'Ik rijd met een Audi' valt daar niet onder. 'Ik heet Jansenss' wel. Posts zoals die laatste worden op aanvraag dan ook verwijderd of editted.

Wat de verzoeken tot nu betreft: er was een fout in de redirect van het mailadres waardoor de mails niet toekwamen (ze zijn wel bewaard gebleven). Dat is nu opgelost.
    _/Forum Supervisor
    __/Forum coach Algemene Fora & Games
    ___/The Things Network Ghent

Look at me still talking when there's Science to do. When I look out there it makes me GLaD I'm not you.
    no votes  

iTrader
    0
    Bedankt toch al voor een antwoord, zoveel maanden na de initiële klacht. Enige opmerkingen:

De privacywetgeving schrijft voor dat ieder persoon de controle behoudt over deze gegevens, iets wat men ontneemt met een loutere deactivatie en dus zo ook de privacywetgeving schendt. Gezien men geen mogelijkheid meer heeft om eigenhandig individuele berichten te verwijderen.

Verder is uw uitleg in uw voorlaatste alinea juridische onzin, gezien er nooit een geldig contract tot stand is gekomen. Staan nog een aantal punten opgesomd in die eerste briefwisselingen die imo wel ernstige redenen bevatten, maar jullie zien maar wat je ermee gaat doen. Weet alleen dat de inbreuk ernstig genoeg was om dit door te zetten.
    no votes  

iTrader
    48 (100%)
    Verder is uw uitleg in uw voorlaatste alinea juridische onzin, gezien er nooit een geldig contract tot stand is gekomen. Staan nog een aantal punten opgesomd in die eerste briefwisselingen die imo wel ernstige redenen bevatten, maar jullie zien maar wat je ermee gaat doen. Weet alleen dat de inbreuk ernstig genoeg was om dit door te zetten.
    Is het niet zo dat je de voorwaarden accepteert wanneer je registreert?
    Ik kan me nu niet inbeelden wat daar allemaal instaat, maar het lijkt me dat ze dat voor zo'n dingen gebruiken (ik lees die dus nooit)
    no votes  

Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    164 (100%)
    Even iets terzijde.
    Als er iets in de voorwaarden staat dat in strijd is met de wetgeving (belgisch/europees) zijn deze dan nog geldend ondanks dat je ze geaccepteerd hebt?
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san
    no votes  

Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste

Regels voor berichten