Pagina 5 van 25 Eerste 12345678915 ... Laatste
    Poekie95's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Y SwagYolo so few reps?
    Laatst gewijzigd door Poekie95; 23 juni 2014 om 02:02
    1. Stop nu met roken - begin er nooit mee / 2. Vermijd te veel zonnestraling / 3. Eet en drink gezond, beweeg regelmatig
    no votes  

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    202 (100%)
    Van mij moeten de repkes zelfs niet terugkomen, of hetzij met een deftige controle.

Repkes moet je verdienen en niet zomaar krijgen en zo'n controle is moeilijk te implementeren. Da's 1 van de tientallen redenen waarom we ze nog altijd niet terughebben denk ik...

Kijk nu maar eens wat er al met deze repkes gebeurt... Je kan niet zeggen dat die repkes verdiend zijn hé, of heb ik het mis?
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Twitch - offline
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Van mij moeten de repkes zelfs niet terugkomen, of hetzij met een deftige controle.

Repkes moet je verdienen en niet zomaar krijgen en zo'n controle is moeilijk te implementeren. Da's 1 van de tientallen redenen waarom we ze nog altijd niet terughebben denk ik...

Kijk nu maar eens wat er al met deze repkes gebeurt... Je kan niet zeggen dat die repkes verdiend zijn hé, of heb ik het mis?
    Het is een niet-officieel systeem, dat niet van 9L zelf komt (en zich ook niet zo presenteert), en ik zie er dan ook geen problemen mee. Het is facultatief en men is vrij om in te stappen of niet.

Misschien dat het een aanleiding zal zijn om terug energie te steken in het 9l-repsysteem. Des te beter dan.

Daarnaast stel ik wel serieuze vragen bij die "tientallen redenen" ... Voor alle problemen (zeker van deze aard) is er een oplossing, zoiets hoeft geen jaren te duren. Ik meen iig dat 1 van de redenen was dat men niet aan de code kon, waarvan het tegendeel heel recent wel bewezen is ...
    Laatst gewijzigd door Poekie95; 23 juni 2014 om 02:01
    1. Stop nu met roken - begin er nooit mee / 2. Vermijd te veel zonnestraling / 3. Eet en drink gezond, beweeg regelmatig
    no votes  

Lt. ZweedVoet's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)

Ja da's waar, maar het is gewoon een leuk extraatje. Alleen zal nooit iedereen het gebruiken als het niet in de forumcode zelf steekt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poekie95 Bekijk bericht
    Daarnaast stel ik wel serieuze vragen bij die "tientallen redenen" ... Voor alle problemen (zeker van deze aard) is er een oplossing, zoiets hoeft geen jaren te duren. Ik meen iig dat 1 van de redenen was dat men niet aan de code kon, waarvan het tegendeel heel recent wel bewezen is ...
    "Wat dan ook de reden is dat ik de handdoek in de ring heb gegooid. Oplossingen voor bugs die ik maanden geleden al meermaals doorgegeven heb, zijn tot op de dag van vandaag nog altijd niet gefixed (bvb album pictures zijn nog stééds gebroken). Heb jaren gevraagd om het zelf te mogen doen en dat mocht niet (ofwel met belachelijke voorwaarden), en zij die het moeten doen doen het gewoonweg niet."

Tamzakkerij is het.
    Czech here dé mascotte van Off-Topic, De Palettenkop!
    New PSN Account (PS4): Click!
    Battlefield 3 Stats: Clicky!
    Battlefield 1 Stats: Clicky!

no votes  

iTrader
    0
    Ik stel alleen maar vast dat heel recent (het voorbije weekend en de voorbije dagen) er blijkbaar een prioriteit ontstaan is en dat er wel aan de code gewerkt kon worden (ondanks het feit dat steeds beweerd werd dat men geen toegang had), en we weten ook wel wie dat deed.

Voor de rest ga ik nalaten om te oordelen daarover (en zeker over die persoon in kwestie), want ik ken ook het volledige verhaal niet. Maar zo'n zaken lijken mij gewoon moeilijk te verantwoorden zeker gezien de vele andere prioriteiten die al jaren aanslepen en die imho nuttiger leken om aan te werken.
    Laatst gewijzigd door Poekie95; 23 juni 2014 om 02:01
    no votes  

Gonzo's schermafbeelding
    iTrader
    22 (96%)
    No worries, ik ben van hetzelfde principe. Als de public release er komt, schroef ik het aantal repkes dat ge per <nog te bepalen tijdsspanne> kunt uitdelen, serieus terug Maar ik wil een oplossing vinden die de kerk in het midden houdt, dus ik ben zelfs aan het overwegen om terug te splitten zodat de repgrage forums (zoals voetbal en offtopic) geen voordeel krijgen op de rest.
    Daarvoor is de testfase er ook, om te kijken wat wel zou werken, en wat niet

Ik stel alleen maar vast dat heel recent (het voorbije weekend en de voorbije dagen) er blijkbaar een prioriteit ontstaan is en dat er wel aan de code gewerkt kon worden (ondanks het feit dat steeds beweerd werd dat men geen toegang had), en we weten ook wel wie dat deed.
    Nu volg ik toch efkes niet hoor.
    Hi, my name is Gonzo and I approve this message.

"Gonzo is the puppet master!" - Foxiie /// "Het is nog onduidelijk of en wanneer Gonzo op de markt komt, en tegen welke prijs" - Tweakers
    "Koop gewoon een pak smeltkaas. Kost 20 cent voor 10 schellen en smijt da tussen je bicky. wie betaalt er nu 50 cent extra voor een bicky cheese ?" - Nutteloze Micro-optimalisaties voor Gevorderden
    no votes  

Lt. ZweedVoet's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gonzo Bekijk bericht
    No worries, ik ben van hetzelfde principe. Als de public release er komt, schroef ik het aantal repkes dat ge per <nog te bepalen tijdsspanne> kunt uitdelen, serieus terug Maar ik wil een oplossing vinden die de kerk in het midden houdt, dus ik ben zelfs aan het overwegen om terug te splitten zodat de repgrage forums (zoals voetbal en offtopic) geen voordeel krijgen op de rest.
    Op Off Topic zal da wel in iedereen hun ogen misbruikt worden, maar der worden daar zoveel epic posts geplaatst dat er een stroom van repkes ontstaat, terecht daar ni van.

Maarja postcount telt daar ook ni mee, dus repkes zou'k er in feite ook uitdoen daar.
    Czech here dé mascotte van Off-Topic, De Palettenkop!
    New PSN Account (PS4): Click!
    Battlefield 3 Stats: Clicky!
    Battlefield 1 Stats: Clicky!

no votes  

ludnak's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Nu volg ik toch efkes niet hoor.
    Kunnen we negatief reppen?
    je parle trop
    no votes  

Gonzo's schermafbeelding
    iTrader
    22 (96%)
    Hmmm... Da zou nogal tegen de repspirit indruisen he.

"Gonzo is the puppet master!" - Foxiie /// "Het is nog onduidelijk of en wanneer Gonzo op de markt komt, en tegen welke prijs" - Tweakers
    "Koop gewoon een pak smeltkaas. Kost 20 cent voor 10 schellen en smijt da tussen je bicky. wie betaalt er nu 50 cent extra voor een bicky cheese ?" - Nutteloze Micro-optimalisaties voor Gevorderden
    no votes  

iTrader
    0
    Voor zover ik gehoord heb kon dat vroeger wel?
    Laatst gewijzigd door Poekie95; 23 juni 2014 om 01:57
    no votes  

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Nee, dat vind ik ook niks.

Edit: owla, ik zie mijn repjes niet meer

Edit2: en na deze edit dus wel weer. Kon blijkbaar even niet laden? Zag wel poekie zijn repjes.

Edit3: en nu dus weer niet meer

"A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen
    no votes  

iTrader
    0
    Kan idd zijn dat die request verloren ging.

Ik hoop dat Gonzo zich wel beseft wat hij kan verwachten van requests als hij in productie gaat hiermee .

I mean, maak niet dezelfde fout als bij de vorige implementatie van de repjes .
    Laatst gewijzigd door Poekie95; 23 juni 2014 om 01:56
    no votes  

Gonzo's schermafbeelding
    iTrader
    22 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Edit2: en na deze edit dus wel weer. Kon blijkbaar even niet laden? Zag wel poekie zijn repjes.
    Ik vermoed dat je die post net gemaakt had? Da 's normaal dan; als je op je screenshot kijkt zie je ook dat je iTrader er niet opstaat. De repkes worden erop gezet bij 't laden van de pagina; als je een post maakt (of edit), dan komt die er wel bij maar de pagina wordt niet opnieuw geladen. Na een reload van de pagina, moet het er opstaan.

Ik hoop dat Gonzo zich wel beseft wat hij kan verwachten van requests als hij in productie gaat hiermee . I mean, maak niet dezelfde fout als bij de vorige implementatie van de repjes .
    Vragen/suggereren staat vrij 't Is nie daarom da het ook effectief gaat gebeuren he.
    Zoals gezegd wil ik proberen de kerk in 't midden te houden voor iedereen, zonder de 'ervaring' teniet te doen.
    Maar ik ben ook gewoon heel hard gebonden kwa mogelijkheden, doordat ik clientside moet lopen klooien...

Als ge de load bedoelt: ik werk dagelijks met/in/voor industriele systemen, dus ik weet goe genoeg da den boel kan choken in pro Maar ik heb der wel wa ervaring mee, dus ik heb er ook naar proberen optimaliseren.
    Laatst gewijzigd door Gonzo; 23 mei 2014 om 10:09

no votes  

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    202 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Nee, dat vind ik ook niks.

Da's hetzelfde met een iTrader, da's enkel nadat je een reactie hebt geplaatst.

Als ik deze reactie zet, zal ik mijn eigen iTrader en Repkes ook niet zien.

Zoals Gonzo dus zegt, maar dit even ter bevestiging

Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Twitch - offline
    no votes  

ludnak's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik vermoed dat je die post net gemaakt had? Da 's normaal dan; als je op je screenshot kijkt zie je ook dat je iTrader er niet opstaat. De repkes worden erop gezet bij 't laden van de pagina; als je een post maakt (of edit), dan komt die er wel bij maar de pagina wordt niet opnieuw geladen. Na een reload van de pagina, moet het er opstaan.

Vragen/suggereren staat vrij 't Is nie daarom da het ook effectief gaat gebeuren he.
    Zoals gezegd wil ik proberen de kerk in 't midden te houden voor iedereen, zonder de 'ervaring' teniet te doen.
    Maar ik ben ook gewoon heel hard gebonden kwa mogelijkheden, doordat ik clientside moet lopen klooien...

Als ge de load bedoelt: ik werk dagelijks met/in/voor industriele systemen, dus ik weet goe genoeg da den boel kan choken in pro Maar ik heb der wel wa ervaring mee, dus ik heb er ook naar proberen optimaliseren.
    Statistieken met kleurtjes en fijne grafiekjes! Individuele reps per dag, van wie je de meeste reps krijgt, aan wie je de meeste reps geeft, dan nog reps onderverdeeld per forum/onderwerp!

Het verschil tussen een rep omwille van iets grappig en omwille van iets behulpzaam zou ook leuk zijn, maar om dat netjes op te lossen zou je al twee knoppen nodig hebben denk ik.
    je parle trop
    no votes  

Pagina 5 van 25 Eerste 12345678915 ... Laatste

Regels voor berichten