Pagina 1 van 2 12 Laatste
    McGregor's schermafbeelding
    iTrader
    65 (100%)

Meedere PM versturen binnen de minuut

Hi,

Soms als ik 's avonds thuis kom heb ik verschillende PM ontvangen en heb ik niet zoveel tijd en wil ze dezelfde dag nog beantwoorden. Ik kan slechts 1 PM per minuut verzenden.

Ik weet dat dit gebruikt wordt om spam te voor komen, een effectieve maatregel maar wel ambetant voor forumusers zoals ik.

Wat ik voorstel is dat je bv een 5-tal PM in 1 minuut kan verzenden, maar dat wel maar 1 minuut per dag. Als je er meerdere wil verzenden moeten je dan wel een minuut wachten.

Vinden jullie dit een goed idee?

Mvg
    If you can achieve something without a struggle it's not going to be satisfying. -Greg LeMond
    no votes  

TiZon's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Ook al veel tegen de grens aangelopen, is idd best wel irritant
    PSN:TiZon Website Facebook Gallery YouTube Last.fm Twitter
    no votes  

Conqie's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    gewoon grens verlagen naar 20 sec zal al veel doen
    Vorige nick: "conquerpoy_123"
    no votes  

Jessed's schermafbeelding
    iTrader
    204 (100%)
    pff daarnet ook weer voorgehad.

blablabla... probeer het over 1 seconden eens opnieuw

Maar zo hard stoort het me nu ook niet!
    no votes  

MiniJeffrey's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coolermaster Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hi,

Soms als ik 's avonds thuis kom heb ik verschillende PM ontvangen en heb ik niet zoveel tijd en wil ze dezelfde dag nog beantwoorden. Ik kan slechts 1 PM per minuut verzenden.

Ik weet dat dit gebruikt wordt om spam te voor komen, een effectieve maatregel maar wel ambetant voor forumusers zoals ik.

Wat ik voorstel is dat je bv een 5-tal PM in 1 minuut kan verzenden, maar dat wel maar 1 minuut per dag. Als je er meerdere wil verzenden moeten je dan wel een minuut wachten.

Vinden jullie dit een goed idee?

Mvg
    Sieberkef zal u graag zien komen, 1 minuut per dag mag je tot 5 PM's versturen in die minuut? en al de andere minuten slechts één, met een wachttijd van een minuut.

Lijkt me vrij onnodig om dat te gaan programmeren. Misschien moet de grens inderdaad verlaagd worden tot 30 seconden ofzo, lijkt me al een betere grens. Als er dan misbruik van gemaakt wordt, dan is die grens snel weer verdubbeld.
    no votes  

enZiiime's schermafbeelding
    iTrader
    64 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniJeffrey Bekijk bericht
    Sieberkef zal u graag zien komen, 1 minuut per dag mag je tot 5 PM's versturen in die minuut? en al de andere minuten slechts één, met een wachttijd van een minuut.

Lijkt me vrij onnodig om dat te gaan programmeren. Misschien moet de grens inderdaad verlaagd worden tot 30 seconden ofzo, lijkt me al een betere grens. Als er dan misbruik van gemaakt wordt, dan is die grens snel weer verdubbeld.
    Of gewoon een speciale regel voor Buy&Sellers, soms zit ik met 5 verkopers tegelijk bezig, heb ik maar 5 minuten voor eventjes iets mee te delen, en lukt het niet, geweldig...
    no votes  

TiZon's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    uitzondering voor B&S lijkt mij no go...
    no votes  

Jayvie's schermafbeelding
    iTrader
    597 (100%)
    Hoe kan dat nu voor B&S speciaal geregeld worden? Het systeem kan ook niet rieken over wat die PM's gaan he
    -
    no votes  

iTrader
    64 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TiZon Bekijk bericht
    uitzondering voor B&S lijkt mij no go...
    Wij zen teminste de enige die veel contact moeten kunne houden met buyers/sellers.

Voor welke reden zou eender andere persoon zoveel pm's moeten sturen op zo'n korte periode.
    no votes  

McGregor's schermafbeelding
    iTrader
    65 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Anderson Bekijk bericht
    Wij zen teminste de enige die veel contact moeten kunne houden met buyers/sellers.

Voor welke reden zou eender andere persoon zoveel pm's moeten sturen op zo'n korte periode.
    Idd. ik stoot alleen op het limiet als ik dingen aan het kopen/ verkopen ben.

Mss het limiet verlagen van 60 naar 20 sec zou al veel helpen
    If you can achieve something without a struggle it's not going to be satisfying. -Greg LeMond
    no votes  

iTrader
    64 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coolermaster Bekijk bericht
    Idd. ik stoot alleen op het limiet als ik dingen aan het kopen/ verkopen ben.

Mss het limiet verlagen van 60 naar 20 sec zou al veel helpen
    Ik denk dat de enige die geïrriteerd zijn door deze regel de buyers/sellers wel zijn, zeker degene die meerdere objecten tegelijk kopen/verkopen (zoals ik).

Ik kom thuis van m'n werk, heb nog amper tijd, wil nog snel laten wete of het object al verstuurd is, of op m'n 5pm's reageren van eventuele kopers, en tarara moet door & helft van kopers kwaad dat ik niet heb laten weten dat het al verzonden is.

sweet rule (en zwaar over nagedacht over bepaalde secties in het forum...)
    no votes  

TiZon's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Anderson Bekijk bericht

zelf krijg ik heel wat PM's van mensen die verdere uitleg vragen over oplossingen die ik geef op Tech center, daarbij nog een paar mensen met vragen over mijn richting deze tijd van het jaar...

B&S zijn niet de enige mensen die PM-functie gebruiken...
    no votes  

Racemaniac's schermafbeelding
    iTrader
    0
    als ik dit zie, zie'k snel 2 mogelijke oplossingen:
    1- afhankelijk van reputatie van uw account. accounts die hier al een jaar actief zijn met een goede reputatie zult ge weinig schrik voor spam van moeten hebben, in tegenstelling tot een account die gisteren is aangemaakt

2- deze limiet niet laten gelden als ge antwoordt op een pm. 'k vrees er wel voor of het forum kan zien of ge antwoordt of niet, maar als da mogelijk is, dan is da wss een perfecte oplossing. dan kunt ge eigl maar 1 keer per minuut een pm conversatie met iemand opstarten, maar eens die er is kunt ge zelfs gewoon chatten over pm moest ge willen, geen wachten ^^
    programmeer technisch wss dan eerder in de richting per pm da iemand u stuurt, da ge er 1 terug kunt sturen die ni onderhevig is aan die limiet ^^
    Carmageddon 0wn4ge!!!!
    steun de virtuele perpetuum mobile part 1-10(dood ) part B --|-- Expert op gebied van Rode Blokskes
    all ph33r teh mighty strijksmiley --|-- zo herkent ge een echte TNG'er --|-- help ons de wereld te veroveren!
    no votes  

iTrader
    64 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racemaniac Bekijk bericht
    als ik dit zie, zie'k snel 2 mogelijke oplossingen:
    1- afhankelijk van reputatie van uw account. accounts die hier al een jaar actief zijn met een goede reputatie zult ge weinig schrik voor spam van moeten hebben, in tegenstelling tot een account die gisteren is aangemaakt
    Lijkt me nog de beste manier, ookal mag je imo je niet baseren op reputatie (hoeveel mensen doen niets verkeerd en hebben nog nooit rep puntje gekregen).
    Ik zou eerder beslissen aan leeftijd van account, als je al een half jaar/jaar op 9lives zit, waarom zou je dan ineens beginnen spammen imo ^^ Direct bannen, maakt hij nieuwe account aan, en kan hij het eerste half jaar tog niet meer pm's spammen.
    no votes  

Lennert's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    30 seconden wachttijd lijkt mij meer als goed genoeg. Van die reputatie is ook wel een goed idee. Mijn gedacht: Deze regel moet sowieso veranderd worden!
    PSN: MythicDoom Playin': BF4, Dishonored
    Verzenden op eigen risico! [Ik verkoop en ruil Ps3 games, klik hier!]
    no votes  

Pagina 1 van 2 12 Laatste

Regels voor berichten