Pagina 4 van 4 Eerste 1234
    Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cyberkef Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat klopt, "Algemene Discussies" alleen al is goed voor 25% van alle posts van het gehele forum *.
    Werpen we er nog es Pol&Actua, Sport en Mobiliteit bij komen we nèt niet aan 50% *.

(* = van de voorbije 90 dagen)

Dat zijn best wel indrukwekkende cijfers!

Een poos terug werd er een enquête en een marktonderzoek (zowel binnen als buiten 9lives) gedaan, waaruit bleek dat games + films/series meer in the picture geplaatst moesten worden. Deze aanpassing is een gevolg hiervan.

We volgen sowieso alle activiteit van dichtbij op, en binnen enkele weken zullen we dit opnieuw evalueren
    Het kan toch niet echt de bedoeling zijn om elk minder bezocht forum naar boven te plaatsen? Want dan staat algemeen binnenkort helemaal onderaan. Ik snap dat jullie meer bezoekers willen lokken, maar of het bovenaan plaatsen van een boeken subforum daarvoor ideaal is denk ik toch niet.

De kans dat de activiteit in Algemeen hierdoor daalt is waarschijnlijk nihil maar ik moet zeggen, het is toch irritant dat die nu niet meer bovenaan staat. Nu niet dat scrollen het einde van de wereld is, maar toch. Bovendien hebben jullie al die subforums al moeten mergen net omdat ze minder actief waren. Je gaat daar eerder de indruk mee wekken dat dit forum minder actief is net omdat je de minst actieve delen nu bovenaan gaat plaatsen.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Cyberkef's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Het kan toch niet echt de bedoeling zijn om elk minder bezocht forum naar boven te plaatsen?
    Ik zei nochtans niet "elk minder bezocht forum", maar "games + films/series" Er staan nog enkele kleinere aanpassingen op de agenda voor sommige fora, maar (voorlopig) niets meer zo imposant als deze twee kerels.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Je gaat daar eerder de indruk mee wekken dat dit forum minder actief is net omdat je de minst actieve delen nu bovenaan gaat plaatsen.
    Na het samenvoegen + omhoogzetten van alle Games fora is de gegroepeerde activiteit daar nochtans al gevoelig gestegen volgens mijn statistiekjes.
    En zoals ik al zei, we volgen de activiteit van alle fora van dichtbij op en zullen op tijd en stond evalueren!

Oh en nog een kleine toevoeging, blijkbaar weet niet iedereen dat je elke forumgroep eenvoudig kan samenvoegen/uitklappen:

(de symbooltjes komen enkel tevoorschijn als je met je muis overgaat, anders staan die lelijk in de weg)
    Laatst gewijzigd door Cyberkef; 14 april 2020 om 21:13
    Shinigami Sieberkev
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    35 Post(s)
    Wat een gerief, hé, zo’n Cyberkef!
    PSN: A_Loser_Baby
    Activision: Loser#9680379

Anoniem13's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    https://www.9lives.be/forum/web-design-programming/
    Kunnen jullie eens al die stickies daar wegdoen? Het zijn er wat veel sinds de samenvoeging, nu wordt mijn volledige scherm ingenomen door stickies en ik denk eerlijk gezegd niet dat die gelezen worden.

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Doorgegeven aan de lokale moderatie.

antwoord tyfius: na zijn werkweek gaat hij er een grote kuis in houden
    Laatst gewijzigd door vishnusixclix; 17 april 2020 om 08:39
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ THINK before you POST ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik vind de keuze voor Ontspanning & Multimedia, nu dat maar drie fora meer heeft, wel wat gek.

Ik zou daaronder dan toch ook minstens de fora 'cultuur & reizen', 'vrije tijd, lifestyle & gezondheid' en 'sport' onder verwachten. Ofwel de drie fora onder Ontspanning & Multimedia gewoon onder Algemene Fora zetten.

Na het samenvoegen + omhoogzetten van alle Games fora is de gegroepeerde activiteit daar nochtans al gevoelig gestegen volgens mijn statistiekjes.
    Da's ook wel gelijktijdig gedaan met een lockdown die er voor zorgt dat half Vlaanderen zeeën van tijd heeft gekregen, niet de beste referentieperiode

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Da's ook wel gelijktijdig gedaan met een lockdown die er voor zorgt dat half Vlaanderen zeeën van tijd heeft gekregen, niet de beste referentieperiode
    Goeie opmerking, maar net daarom hou ik ook niet alleen rekening met absolute cijfers (die zijn inderdaad globaal goed gestegen door de quarantaine), maar ook met de relatieve groei van de andere fora als vergelijking
    Shinigami Sieberkev

chomo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zijn nu echt al die gaming onderdelen in 1 en dezelfde topic gegooid? Of mis ik iets???
    What will future bring, I can not tell, and those who claim they can, I do not believe...

PSN: Toestand

MaximumOfBass's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chomo Bekijk bericht
    Zijn nu echt al die gaming onderdelen in 1 en dezelfde topic gegooid? Of mis ik iets???
    Klopt, ondertussen toch al een drietal weken denk ik.
    Mountainbikes: Commencal Meta AM V4 2015 & YT Tues CF 2017
    PSN: UnderAVoidSky // PSNProfiles // TrueTrophies // 100%: 12 // Platinum: 63

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik vind dat gecentreerde logo nu precies wel storend. Zou eigenlijk moeten alignen met de rode balken links (zo was het voordien toch?)

LouGarou's schermafbeelding
    iTrader
    302 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Cache legen heeft hier geholpen alles goed te krijgen. Ik mis wel een 'Dark Modus' voor de frontpage. Zou dit nog volgen?
    Bij twijfels, eet een snoepje.

iCruysberghs's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat is de achterliggende reden eigenlijk van de merge van alle gaming- en tv/film fora? Was het niet véél overzichtelijk om die allemaal apart te hebben? Ik ben er nu ongeveer aan gewend maar 't blijft toch raar.

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Als een boom met teveel takken waren die grotendeels langzaam aan het afsterven door een gebrek aan water. Nu alles mooi gesnoeid is, is de gecombineerde relatieve activiteit van beide fora de voorbije maand terug heel mooi gestegen... Zoals verwacht/gehoopt dus

Shinigami Sieberkev

demon326's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als een boom met teveel takken waren die grotendeels langzaam aan het afsterven door een gebrek aan water. Nu alles mooi gesnoeid is, is de gecombineerde relatieve activiteit van beide fora de voorbije maand terug heel mooi gestegen... Zoals verwacht/gehoopt dus

Met andere woorden, less is more

Regels voor berichten