Pagina 6 van 15 Eerste ... 2345678910 ... Laatste

iTrader
    0
    Ik zeg niet dat men de discussie ook wint door het langst te blijven circlejerken, dat is uiteraard niet zo. Maar elke keer dat iemand het beu is en er iets straffer op reageert, zelfs zaken die volkomen binnen de normen liggen zoals mijn reactie ooit "waardeloze post, daar reageer ik niet op": wordt dit afgestraft met infra's en zo moedig je het circlejerken gewoon aan en blijft het gebeuren. Zo raakt iedereen het gewoon beu.

Hetzelfde met "op de man spelen": ofwel pas je dat effectief altijd toe, ofwel gewoon niet.
    Maar niet selectief zoals het nu gebeurt.
    no votes  

|nfected's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Er is gewoon wel een probleem met Moderatie op dit forum in het algemeen.

Kijk bvb eens naar Voetbal, daar is plots na nieuwe mods de user groep afgeschaft.

Wel je hebt nu wel heel reeks idiote posters die het niveau naar beneden hebben gehaald en dus op deze manier wel impact hebben op de discussies.

Het is wel iets gemakkelijk om alles op de hack te steken en verouderen van de users dat de populariteit van het forum daalt. Het zal er een Groot deel mee te maken hebben, maar ook door acties van de moderatoren.

Idem met Loser, iemand die constant tegen de stroom tegen in gaat en dan constant over semantiek bezig is en infracties daar op geeft help gewoon niet.

Dat gezegde zijn heb ik ook wel respect om constant wel iedere keer kalm te blijven op de terugkerende idioten op dat forum. Maar dat maakt nog geen goede Moderatie.

Nog een andere voorbeeld is Razer in TV, krijg je feedback over spoilers die steek houden, gewoon 1 jaar negeren.

Misschien moeten de moderatoren zich ook wel eens in vraag stellen en dan niet alleen in Politiek.

Sent from my LYA-L09 using Tapatalk
    Laatst gewijzigd door |nfected; 13 mei 2019 om 06:18
    no votes  

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rekt Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik zeg niet dat men de discussie ook wint door het langst te blijven circlejerken, dat is uiteraard niet zo. Maar elke keer dat iemand het beu is en er iets straffer op reageert, zelfs zaken die volkomen binnen de normen liggen zoals mijn reactie ooit "waardeloze post, daar reageer ik niet op": wordt dit afgestraft met infra's en zo moedig je het circlejerken gewoon aan en blijft het gebeuren. Zo raakt iedereen het gewoon beu.

Hetzelfde met "op de man spelen": ofwel pas je dat effectief altijd toe, ofwel gewoon niet.
    Mee eens. Ik probeer het altijd aan te pakken, maar er zijn twee redenen waarom het niet 100% consequent gebeurt:
    - Ik kan niet alles tegelijk zien. Dus als je iemand op de man ziet spelen, report dat dan. Dan zal ik het aanpakken.
    - Ik heb tot nu toe nog geen enkele infra gegeven voor "op de man spelen" als het over mij gaat. Dus het idee dat ik infra's geef op antwoorden op mij die "mij niet bevallen" is wel gewoon fout.

Verder heb je het wéér over individuele infra's, dus daar ga ik niet op in. Die zijn gegeven en terecht bevonden. Ik kan hier wel zeggen dat toen jij die infra kreeg voor "waardeloze post", je niet de enige in de thread was die een infra had gekregen, en dat paste binnen het opkuisen van die hele thread. Speciaal om die circlejerk daar weg te krijgen.

@Infected: Heeft natuurlijk weinig met P&A te maken, dus heel veel kan ik daar niet mee...
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby
    no votes  

iTrader
    0
    Het komt er op neer dat de mods denken goed bezig te zijn, en de userbase niet.

Klinkt als justitie

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    no votes  

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    "de userbase" geeft anders wel voldoende positieve berichten, likes of spreken ons wel anders aan dan de sarcastro's (of permbanned mini's die gedoogd worden) van deze wereld.
    Laatst gewijzigd door vishnusixclix; 13 mei 2019 om 08:52
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ THINK before you POST ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀
    no votes  

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sarcastr0 Bekijk bericht
    Het komt er op neer dat de mods denken goed bezig te zijn, en de userbase niet.

Klinkt als justitie

De mensen die het meest klagen over de moderatie doen het lijken alsof ze nog nooit een terechte infraction hebben gekregen. Je kan kritiek hebben op mods, maar als users die keer op keer infractions krijgen niet eens gaan nadenken "tiens, misschien is mijn postgedrag te grof en moet ik me wat anders gaan opstellen", dan ligt het gewoon grotendeels aan diezelfde users dat ze dezelfde infractions blijven krijgen. Het is echt niet zo moeilijk om uw punt te maken, in eender welke thread of subforum, zonder een infraction aan uw been te krijgen.
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3
    5 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vishnusixclix Bekijk bericht
    "de userbase" geeft anders wel voldoende positieve berichten, likes of spreken ons wel anders aan dan de sarcastro's (of permbanned mini's die gedoogd worden) van deze wereld.
    Ja goed punt, ik dacht na de post nog “deel van de userbase” te editen, maar tapatalk is unwieldy while driving.

Het was gwn een vaststelling van de laatste dagen, no judgement.

Ik heb al nen hoop infra’s gekregen over de jaren.
    Ik vond er een hoop onterecht, maar ja, dat zal van POV afhangen i guess.
    Los van het debacle op zwam waar ge gwn ff de bezem hebt doorgehaald voor whatever random reason, zijn de meeste infra’s die ik krijg gelinked aan mijn directe stijl van communiceren

Ik vraag mij dan altijd af in wat voor omgeving jullie in irl werken en leven, dat een beetje directe communicatie al wilde infra’s oplevert.

Dat gezegd zijnde, ik maak me er al niet meer druk in. Enige jammere is dat ppl&actua niet meer toegankelijk is. Het is niet dat de kwaliteit van de Posts beter is met of zonder mij

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    De mensen die het meest klagen over de moderatie doen het lijken alsof ze nog nooit een terechte infraction hebben gekregen. Je kan kritiek hebben op mods, maar als users die keer op keer infractions krijgen niet eens gaan nadenken "tiens, misschien is mijn postgedrag te grof en moet ik me wat anders gaan opstellen", dan ligt het gewoon grotendeels aan diezelfde users dat ze dezelfde infractions blijven krijgen. Het is echt niet zo moeilijk om uw punt te maken, in eender welke thread of subforum, zonder een infraction aan uw been te krijgen.
    Ik ga mij voorzichtig uitdrukken seh, om infra’s te vermijden: jouw grens van grofheid ligt een stuk lager dan wat ik grof vind en dat verbaast mij niets.

no votes  

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0

Ik ga mij voorzichtig uitdrukken seh, om infra’s te vermijden: jouw grens van grofheid ligt een stuk lager dan wat ik grof vind en dat verbaast mij niets.

Voor mij moet je je postgedrag niet aanpassen hoor, het boeit me geen iota hoeveel infractions je wel of niet krijgt.
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3
    no votes  

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik heb verschillende keren gehad dat de mods denken iets te lezen wat er helemaal niet staat en ook niet wat ze denken wat ik bedoel. En daar krijg je dan een infractie voor. Dit is volledig onterecht en is imo het gevolg van een zeer gekleurde mening, die haaks op de mijne staat.

Terwijl dezelfde mods zelf regelmatig klagen dat mensen iets lezen in hun post dat er letterlijk niet staat.

Dit is mijn grootste probleem. Als je dat dan aanklaagt krijg je er nog infacties bij voor "aanklagen modactie". Go figure.

Als er een mod zou zij die niet actief deelneemt aan een discussie is alleszins de schijn van partijdigheid weg. Kleurtjes helpen hier alleszins niet aan.
    no votes  

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rekt Bekijk bericht

Je wilt net niet dat dit consequent toegepast wordt, want dan krijg je inderdaad infracties voor "waardeloze post, daar reageer ik niet op" zoals ook bevestigd wordt hierboven maakte het deel uit van een grotere (dus consequente) opkuis. Wat je wel wilt is dat er infracties uitgedeeld worden voor de excessen en enkel voor de excessen, uiteraard aan beide kanten van het politieke spectrum.
    no votes  

iTrader
    4 (100%)
    Gewoon de mods negeren die meedoen aan een discussie. Ze zijn duidelijk niet in staat om kalm te blijven wanneer de discussie te hoog oploopt. Probleem zal zich vanzelf wel oplossen als niemand nog ingaat op die Loser

Sent from my iPhone using Tapatalk
    no votes  

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ja goed punt, ik dacht na de post nog “deel van de userbase” te editen, maar tapatalk is unwieldy while driving.

Het was gwn een vaststelling van de laatste dagen, no judgement.

Ik heb al nen hoop infra’s gekregen over de jaren.
    Ik vond er een hoop onterecht, maar ja, dat zal van POV afhangen i guess.
    Los van het debacle op zwam waar ge gwn ff de bezem hebt doorgehaald voor whatever random reason, zijn de meeste infra’s die ik krijg gelinked aan mijn directe stijl van communiceren

Ik vraag mij dan altijd af in wat voor omgeving jullie in irl werken en leven, dat een beetje directe communicatie al wilde infra’s oplevert.

Dat gezegd zijnde, ik maak me er al niet meer druk in. Enige jammere is dat ppl&actua niet meer toegankelijk is. Het is niet dat de kwaliteit van de Posts beter is met of zonder mij

Kom kom, dat "ik werk in de echte wereld waar we direct communiceren" is zo afgezaagd. Iedereen hier werkt in de echte wereld hoor. Het zal eerder aan jouw persoonlijke stijl liggen, of gewoon aan schampere posts van 1 lijn, met een achterliggend verwijt, en een smiley. En dat doe je al x jaar uiteindelijk, met infractions, bans, dubbelaccounts, meer infractions en bans tot gevolg. Dan heb je toch weinig reden tot klagen?

Ik kan dat soms best wel hebben, maar op Pol&Actua staat er dacht ik ergens in de regels dat er onderbouwing moet zijn. k995 hebben ze er zo uiteindelijk ook uitgeknikkerd door zijn 10 posts achter elkaar die begonnen met "onzin!" en "fout!".
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.
    no votes  

iTrader
    4 (100%)
    Dat kan ik evengoed, dus hou het maar netjes.
    Dus je kunt stoppen met slachtoffertje spelen.
    Jij spreekt uw userbase die kritiek heeft toch ook maar zeer raar aan, Supermodje #boss

1 leden vonden dit bericht nuttig.  

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Prophet Bekijk bericht
    Gewoon de mods negeren die meedoen aan een discussie. Ze zijn duidelijk niet in staat om kalm te blijven wanneer de discussie te hoog oploopt. Probleem zal zich vanzelf wel oplossen als niemand nog ingaat op die Loser

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Prophet Bekijk bericht
    Jij spreekt uw userbase die kritiek heeft toch ook maar zeer raar aan, Supermodje #boss

Met zulke provocerende reacties gaat er niet veel veranderen, dan stelt de tegenpartij zich ook gewoon defensief op. Er is nu een onderwerp waar je dit soort zaken mag bespreken, vergooi die kans dan toch niet?
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    Met zulke provocerende reacties gaat er niet veel veranderen, dan stelt de tegenpartij zich ook gewoon defensief op. Er is nu een onderwerp waar je dit soort zaken mag bespreken, vergooi die kans dan toch niet?
    Jij quote de verkeerde persoon denk ik, de provocerende reacties zijn reeds gepost geweest

no votes  

Pagina 6 van 15 Eerste ... 2345678910 ... Laatste

Regels voor berichten