Pagina 15 van 15 Eerste ... 51112131415
    witten's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)

Feedback en Kritiek Pol&Actua

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tailball Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    @witten: ik volg u toch niet meer hoor.
    Die eerste telenet-vraag was nog terecht, maar daarna gaat ge pol&actua vergelijken met een chat die er niets mee te maken heeft...
    En nu doet ge precies alsof uw heilig kruistocht plots de illuminatie heeft gevonden.

Het ging hier toch over verbeteringen voor moderators op bepaalde forumonderdelen?
    Ja mijn excuses ik dacht dat racisme gewoon niet door de beugel kon in elk forumonderdeel. ongeacht of het nu pol en actua is of 9lives tapatalk chatroompje.

Mensen krijgen hier infracties omdat ze naar een foto verwijzen.. of ze allahsnackbar zeggen. Dat is erg weetjewel..
    maar beschimmelde foefen, pijpende omas en deze racistische meme kan en mag allemaal.

Spoiler:

dus mods doe u werk en hou eens kuis in dat chatgroepje.
    Als je kan posten in het chatroompje kan je modereren ook.
    Laatst gewijzigd door witten; 22 mei 2019 om 18:43
    'The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything'
    -Albert Einstein
    Belmoto
    no votes  

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Het. Heeft. Niks. Met. Het. Forum. Te. Maken.
    Jij kunt ook posten. Kun jij modereren?
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby
    no votes  

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Ik meende mij ook te herinneren dat je niet kon modereren in TapaTalk chatrooms, maar van wat ik terug vind zou die functionaliteit er ondertussen wel ingestoken zijn. Wanneer TapaTalk je herkent als moderator/administrator van een forum kan je blijkbaar lang duwen op een berichtje in de chatbox om naar de mod-opties te gaan.
    PS4 / PS2 / PSX / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    iMac 27" (2017) / HP ProBook 650 G1 / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: mijnscore & frequency trainer
    no votes  

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Onze webmaster/administrator gaat het vanuit telenet opnemen, proberen reclaimen en er paal en perk aan te zetten. Had die "chatgroep" nog nooit gezien. Tapatalk heb ik ook al heel lang niet meer gebruikt. Gewoon een reportje had genoeg geweest om dit aan te kaarten.
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ THINK before you POST ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀
    no votes  

iTrader
    4 (100%)
    Tis toch niet dat iedereen in die chatroom kan? 9lives moderatoren (toen chat aangemaakt werd) zijn gewoon de moderatoren. Iederen die een 9lives account heeft kan in de chatgroep. En ja dat zijn ook -18 jarigen. Gewoon omdat tapatalk een functionaliteit toevoegt wil dat niet zeggen dat jullie daar dezelfde hoge standaard niet moeten hanteren zoals jullie op het forum wél doen.
    Allez sorry ik denk dat ik hier toch niet teveel vraag hé. Tis hier een feedback topic waar meerdere moderatoren meelezen. Aangezien je toch geen pm's kan sturen naar moderatoren probeer ik het langs hier te bewerkstelligen.

Kan ik modereren nee ik denk het niet. ik browse niet te graag in die chat trouwens.
    ik vind het maar goor. ik denk niet meer dat ik daar gepost heb na de eerste pietenfoto die ik zag.
    Kunnen 9lives moderatoren/admins die chatroom beheren?
    Ja dat kan

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vishnusixclix Bekijk bericht
    Onze webmaster/administrator gaat het vanuit telenet opnemen, proberen reclaimen en er paal en perk aan te zetten. Had die "chatgroep" nog nooit gezien. Tapatalk heb ik ook al heel lang niet meer gebruikt. Gewoon een reportje had genoeg geweest om dit aan te kaarten.
    bedankt! Maar ik weet niet hoe ik dit anders diende te reporten. Via een random post hier op het forum ofzo?
    'The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything'
    -Albert Einstein
    Belmoto
    no votes  

iTrader
    0
    Het is doorgegeven aan de hogere instanties, je mag je heldentocht nu staken. Dank voor het aan te kaarten.
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀
    no votes  

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witten Bekijk bericht
    Tis toch niet dat iedereen in die chatroom kan? 9lives moderatoren (toen chat aangemaakt werd) zijn gewoon de moderatoren. Iederen die een 9lives account heeft kan in de chatgroep. En ja dat zijn ook -18 jarigen. Gewoon omdat tapatalk een functionaliteit toevoegt wil dat niet zeggen dat jullie daar dezelfde hoge standaard niet moeten hanteren zoals jullie op het forum wél doen.
    Allez sorry ik denk dat ik hier toch niet teveel vraag hé. Tis hier een feedback topic waar meerdere moderatoren meelezen. Aangezien je toch geen pm's kan sturen naar moderatoren probeer ik het langs hier te bewerkstelligen.
    TapaTalk heeft op een bepaald moment een chatbox in hun app gestoken, dus op hun eigen server waar TapaTalk gebruikers konden praten over een bepaald forum. De fora konden dat toen niet zelf modereren. Na heel veel klachten van verschillende fora, hebben ze besloten de admins/moderators van de fora de mogelijkheid gegeven om de chatbox over hun forum te modereren.

Ik vermoed dat het 9lives admin/mod team niet op de hoogte was van die update in TapaTalk.
    PS4 / PS2 / PSX / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    iMac 27" (2017) / HP ProBook 650 G1 / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: mijnscore & frequency trainer
    no votes  

iTrader
    4 (100%)
    Het is doorgegeven aan de hogere instanties, je mag je heldentocht nu staken. Dank voor het aan te kaarten.
    Het was een infractie waard.... Dank voor het door te geven.
    -Albert Einstein
    Belmoto
    no votes  

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Zie, en dat bedoel ìk dus. Doen alsof je een infra hebt gekregen voor het aankaarten, maar dan "vergeten" dat je het ook had over "zielige mods", "#hypocrisie" en "#practicewhatyoupreach" (waar ik nog geen antwoord op heb gekregen), of dat je tot 5x toe doorgaat over iets waarvan ik heb aangegeven dat het hier niet past. Nee, het was het nobele aankaarten van je. Als er transparantie moet komen, moet die er misschien in twee richtingen komen...

Mag het nu alsjeblieft weer verder gaan over Pol & Actua? Ik vond dat we net op een goed spoor zaten, voor de trein gesaboteerd werd. Dus, we hernemen vanaf hier:
    https://www.9lives.be/forum/algemene...l#post21942617
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby
    no votes  

iTrader
    0
    De infractie was voor het verzinnen en verspreiden van valse feiten/beschuldigingen, zoals beschreven in de infractie.
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀
    no votes  

iTrader
    4 (100%)
    De infractie was voor het verzinnen en verspreiden van valse feiten/beschuldigingen, zoals beschreven in de infractie.
    ben ik niet helemaal met akkoord trouwens. Nuja een gegeven infractie is een gegeven infractie.
    Maar stel uw eens in mijn plaats (of in eender welke gebruiker van tapatalk)
    Ik zie die chat. Ik zie de content en ik zie de moderatoren. Hoe kan ik begot weten dat ze in deze chatroom niet kunnen ingrijpen?

Maar zoals gezegd ben ik blij dat jullie het hoger aankaarten. Voor mij is de zaak gesloten nu.
    -Albert Einstein
    Belmoto
    no votes  

denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EvilSwordfish Bekijk bericht
    Ok dus... Als ik me niet vergis. Zijn hier een paar weners, die niet tegen kunnen dat een mod een andere mening heeft dan hun eigen?
    kijk kijk. hoe lang is het geleden dat rekt hier gebanned werd omdat hij een vergelijkbare aanvallende post over de moderatie maakte? iets meer dan een week?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vinceness Bekijk bericht
    Eerlijk gezegd, als ik hier replies van sommige andere mods zie, dan vraag ik mij af waarom we eigenlijk kritisch zijn tegenover Loser. In vergelijking doet hij het dan lang nog zo slecht niet.
    inderdaad. ik dacht altijd dat de schuld vooral bij loser zelf lag, maar als ik hier de posts van andere mods lees dan moet ik mij toch ietwat verontschuldigen tegenover hem.
    het is niet abnormaal dat je op de duur begint te geloven dat alles goed gaat als er een groepje van "gelijken" bestaat die elke vorm van kritiek afdoen als onzin door weners.

dat schept meteen ook meer duidelijkheid over waarom rare of oneerlijke infractions niet succesvol kunnen aangevochten worden. ik dacht altijd dat het de andere mods gewoon niet interesseerde, maar blijkbaar is er dus een gevoel van onfeilbaarheid geschapen binnen (een deel van) de moderatie waardoor infractions altijd correct moeten zijn en kritiek altijd ongegrond.

iTrader
    0
    Wat een met de haren getrokken post weer. Evilswordfish heeft ook zijn mening, en die wordt door ons gehoord en erg vaak (altijd, lol) afgezwakt. Maar ook zijn stem telt in zijn eigen fora. Dat hij niet subtiel is, dat hebben we al vaker aan zijn oren gehangen. Als hij gevoeligheden kan aankaarten, triggeren, dan is hij er soms bij ja.

Maar ik neem aan dat elke stok om mee te slaan goed is voor sommigen zeker?
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀
    no votes  

Pagina 15 van 15 Eerste ... 51112131415

Regels voor berichten