Pagina 3 van 3 Eerste 123
    Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Zo moeilijk zou het toch niet mogen zijn?

In een topic met als titel: "Game of Thrones - Seizoen 08" wordt er gediscussieerd over GoT wanneer het uitgezonden is. Om daar spoilers te moeten gebruiken is idioot aangezien dan alles praktisch in spoilers moet. En als je zo'n topic binnen gaat weet je dat er over seizoen 8 gepraat wordt.

Vroeger hadden we zelfs vaak 2 threads per serie, eentje voor diegene die online kijken en voor zij die wachten op een uitzending op een Belgische zender.

In een topic dat over een bepaald seizoen van een bepaalde serie gaat: geen spoiler tags.
    In eender ander topic: spoiler tags
    Piss off the easily pissed off.

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Nu in het geval van GoT wordt de aflevering beschikbaar gesteld op Telenet om 3u s'nachts.
    Als je dan tussen 6u en 7u s'ochtends komt posten
    Spoiler:
    zonder spoiler tags, ja da is het zoeken hé.
    Dan is het aan elke persoon zelf om een beetje zijn/haar verstand te gebruiken en ofwel spoilertags te gebruiken ofwel iets minder expliciete dingen zeggen.
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

Arkaine's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zo moeilijk zou het toch niet mogen zijn?

In een topic met als titel: "Game of Thrones - Seizoen 08" wordt er gediscussieerd over GoT wanneer het uitgezonden is. Om daar spoilers te moeten gebruiken is idioot aangezien dan alles praktisch in spoilers moet. En als je zo'n topic binnen gaat weet je dat er over seizoen 8 gepraat wordt.

Vroeger hadden we zelfs vaak 2 threads per serie, eentje voor diegene die online kijken en voor zij die wachten op een uitzending op een Belgische zender.

In een topic dat over een bepaald seizoen van een bepaalde serie gaat: geen spoiler tags.
    In eender ander topic: spoiler tags
    dan blijf je met het tapatalk probleem he... (dat ik overigens niet gebruik, maar blijkbaar wel heel populair is?)
    Dat de moderators dan zeggen 'ons probleem niet', is ook een beetje dwaas.

Om 6u 's ochtends posten over een ep, goed wetende dat je gaat spoilen, is gewoon ronduit zielig. Je verstoppen achter slecht opgestelde regels is belachelijk.

Nixie zegt, dat iedereen zijn gezond verstand maar wat moet gebruiken. In een wereld zonder klootzakken en idioten zou dat werken. Helaas lopen er zo wel veel rond.

Dakantochnie's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Zou iemand een paar voorbeelden kunnen geven op het forum (laten we daar even mee beginnen) waar spoilers gebruikt werden, buiten het GoT-topic?
    En op de achtste dag schiep Hij dakantochnie. - Epyon | Lang leve Dakantochnie. - Cyberkef
    Ik lust je wel dakantochnie! - Matti | Dakantochnie. Ofte het zijn, het bestaan en het wezen. - Manu
    Der komt NIETS zinnig uit uwen bek. En u karakter is zo rot als u toekomstig onderstel. - GADGET
    Vroeger is over en later zover. De kunst is het hier zijn, Dakantochnie - een ster. - Robust2

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nixie Bekijk bericht
    Nu in het geval van GoT wordt de aflevering beschikbaar gesteld op Telenet om 3u s'nachts.
    Als je dan tussen 6u en 7u s'ochtends komt posten
    Spoiler:
    zonder spoiler tags, ja da is het zoeken hé.
    Dan is het aan elke persoon zelf om een beetje zijn/haar verstand te gebruiken en ofwel spoilertags te gebruiken ofwel iets minder expliciete dingen zeggen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arkaine Bekijk bericht
    dan blijf je met het tapatalk probleem he... (dat ik overigens niet gebruik, maar blijkbaar wel heel populair is?)
    Dat de moderators dan zeggen 'ons probleem niet', is ook een beetje dwaas.

Om 6u 's ochtends posten over een ep, goed wetende dat je gaat spoilen, is gewoon ronduit zielig. Je verstoppen achter slecht opgestelde regels is belachelijk.

Nixie zegt, dat iedereen zijn gezond verstand maar wat moet gebruiken. In een wereld zonder klootzakken en idioten zou dat werken. Helaas lopen er zo wel veel rond.
    1) Ofwel is een aflevering uitgezonden ofwel is ze niet uitgezonden. Of dat nu om 3u 's nachts is of om 20u 's avonds speelt geen enkele rol. Het is niet omdat het voor jouw persoonlijke situatie comfortabeler is om pas later naar een uitgezonden aflevering te kijken dat heel de wereld dan maar moet wachten tot jij bij bent. Ik sta inderdaad vroeger op om de nieuwe afleveringen nog te kunnen zien VOOR ik naar mijn werk vertrek, dat is mijn eigen keuze en ik verwacht niet dat jij hetzelfde doet, maar komen zagen en zeuren omdat jij die (kleine) effort NIET wil doen is wel enkele bruggen te ver imo.

2) Berichten zijn altijd geplaatst in de correcte topic, het is niet zo dat ik bijvoorbeeld in het algemene forum in "glimlach van de dag" ofzo ben gaan vertellen hoe cool de nieuwe aflevering wel was of weet ik veel. Als je geen spoilers wilt over GOT moet je niet gaan lezen in een topic over GOT, zo simpel kan het inderdaad zijn.

3) Tapatalk is een tool die je zelf gebruikt, daar heeft dit forum geen vat op en is dus ook je eigen verantwoordelijkheid om correct te gebruiken. Dat je dat niet doet en dat je daardoor bepaalde dingen ziet/leest is dan ook je eigen fout. Als je er in slaagt om een hele dag sociale media en dergelijke te vermijden zal je er zeker en vast ook wel in slagen om Tapatalk correct te gebruiken.

Vinceness's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    1) Ofwel is een aflevering uitgezonden ofwel is ze niet uitgezonden. Of dat nu om 3u 's nachts is of om 20u 's avonds speelt geen enkele rol. Het is niet omdat het voor jouw persoonlijke situatie comfortabeler is om pas later naar een uitgezonden aflevering te kijken dat heel de wereld dan maar moet wachten tot jij bij bent. Ik sta inderdaad vroeger op om de nieuwe afleveringen nog te kunnen zien VOOR ik naar mijn werk vertrek, dat is mijn eigen keuze en ik verwacht niet dat jij hetzelfde doet, maar komen zagen en zeuren omdat jij die (kleine) effort NIET wil doen is wel enkele bruggen te ver imo.
    Het is voor jou toch ook maar een kleine effort om niet meteen op de fora te posten en te wachten tot 's avonds?

Dat je geen weken moet wachten, tot daar aan toe, maar is wachten met spoilers posten tot 19-20u nu werkelijk zo'n gigantische moeite? Ge moet er zelfs geen volledige dag laten overgaan en iedereen is content.

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vinceness Bekijk bericht
    Het is voor jou toch ook maar een kleine effort om niet meteen op de fora te posten en te wachten tot 's avonds?

Dat je geen weken moet wachten, tot daar aan toe, maar is wachten met spoilers posten tot 19-20u nu werkelijk zo'n gigantische moeite? Ge moet er zelfs geen volledige dag laten overgaan en iedereen is content.
    Of het een kleine moeite is of niet doet er toch niet toe als de redenering nergens op slaat?

Again: het gaat hier over een bericht in een topic voor een specifiek seizoen van een specifieke serie op een apart subforum. Het is toch gewoon nonsens om daar met spoilers te werken. Wat verwacht je in godsnaam in dat topic te lezen, het weerbericht?

Pagina 3 van 3 Eerste 123

Regels voor berichten