Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste
    ChainsawVHS's schermafbeelding
    iTrader
    43 (98%)
    Tickets ontvangen! Thanks!
    I have come here to chew bubblegum and kickass, and im all out of bubblegum

PSNChainsawVHS
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Wauw , nog niet ontvangen maar kijk er enorm naar uit ! Dank je wel

Thrustmaster stuur en V-Rally 4 (PS4) worden verstuurd door pr-kantoor naar winnaar

maximustg - 8200 Sint Michiels Brugge

grievous444's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bedankt voor 11-11.

Maar misschien een gouden tip. Games, dvd of blurays verzenden in een envelop met bubblewrap. Want de game is jammer genoeg met hevige beschadiging toegekomen. Hopelijk niets aan de disc.

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    102 (100%)
    Congrats aan de winnaars van de ps4 500 edition

Mooie console...

Djack's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Wel vreemd dat DrKathy niet terug te vinden is in de ledenlijst ...
    Official Belgian Mortal Kombat Champion 2011

MaximumOfBass's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Proficiat aan de winnaars van de console!
    Maar sluit me helaas wel aan bij Djack. één van de winnaars is gewoon niet terug te vinden in de ledenlijst, de andere is alleen maar actief om deel te nemen aan wedstrijden blijkbaar. Zonde dat zo'n prijzen dan niet gaan naar mensen die ervoor zorgen dat dit forum kan blijven bestaan (en dit is niet gevoederd uit jaloezie).
    Mountainbikes: Commencal Meta AM V4 2015 & YT Tues CF 2017
    PSN: UnderAVoidSky // PSNProfiles // TrueTrophies // 100%: 12 // Platinum: 53

Praga's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Gevonden via deze link: https://www.9lives.be/forum/members/list/

Het staat iedereen vrij deel te nemen aan wedstrijden, en zelfs meteen nadien zijn nick weer te doen verdwijnen dankzij de GDPR-wetgeving. Daar zijn ook wij jammer genoeg aan gebonden.

Bovendien is het zelfs zo dat iedereen, dus ook niet 9lives-members, aan onze wedstrijden moeten kunnen meedoen. We zijn er ons dus wel degelijk van bewust dat mensen een nick aanmaken enkel om deel te kunnen nemen aan de wedstrijden, en niet actief zijn op het forum. Wat dus hun recht is.

Ook zijn er wss mensen die een random nick ingeven om deel te kunnen nemen aan wedstrijden.

(We mogen zelfs geen lijst of zelfs hun mails waarin ze de verwijdering vragen, bijhouden van mensen die een nick aanmaken en hem daarna weer laten verwijderen op basis van de GDPR omdat het bijhouden van die lijsten/mails ook weer een schending van de privacy zou zijn. Als ze willen 'verdwijnen' of 'vergeten' worden dan is dat hun wettelijk recht en hebben wij daar niks op te zeggen of kunnen wij daar niets aan doen...)

Dat is heel frustrerend. Zo kan iemand een schunnige opmerking plaatsen op het forum, zijn account doen vergeten, en een nieuwe account aanmaken alsof er niets gebeurd is. Of aan een wedstrijd meedoen, een prijs winnen, zijn account doen verdwijnen, een nieuwe nick aanmaken en opnieuw meedoen.
    Laatst gewijzigd door Praga; 10 januari 2019 om 18:23
    "Tho' I walk through the Valley of Death, I shall fear no evil, 'cause I'm the meanest mother in the valley!"
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Praga Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Gevonden via deze link: https://www.9lives.be/forum/members/list/

Het staat iedereen vrij deel te nemen aan wedstrijden, en zelfs meteen nadien zijn nick weer te doen verdwijnen dankzij de GDPR-wetgeving. Daar zijn ook wij jammer genoeg aan gebonden.

Bovendien is het zelfs zo dat iedereen, dus ook niet 9lives-members, aan onze wedstrijden moeten kunnen meedoen. We zijn er ons dus wel degelijk van bewust dat mensen een nick aanmaken enkel om deel te kunnen nemen aan de wedstrijden, en niet actief zijn op het forum. Wat dus hun recht is.

Ook zijn er wss mensen die een random nick ingeven om deel te kunnen nemen aan wedstrijden.

(We mogen zelfs geen lijst of zelfs hun mails waarin ze de verwijdering vragen, bijhouden van mensen die een nick aanmaken en hem daarna weer laten verwijderen op basis van de GDPR omdat het bijhouden van die lijsten/mails ook weer een schending van de privacy zou zijn. Als ze willen 'verdwijnen' of 'vergeten' worden dan is dat hun wettelijk recht en hebben wij daar niks op te zeggen of kunnen wij daar niets aan doen...)

Dat is heel frustrerend. Zo kan iemand een schunnige opmerking plaatsen op het forum, zijn account doen vergeten, en een nieuwe account aanmaken alsof er niets gebeurd is. Of aan een wedstrijd meedoen, een prijs winnen, zijn account doen verdwijnen, een nieuwe nick aanmaken en opnieuw meedoen.
    Leden kunnen inloggen op de frontpagina, op die manier zou het mogelijk moeten zijn om het formulier vanzelf de nickname van het account te laten doorsturen?
    PS4 / PS2 / PSX / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    iMac 27" (2017) / HP ProBook 650 G1 / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: mijnscore & frequency trainer

kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    141 (100%)
    Speel mee vanaf 2005, en spijtig genoeg nog nooit gewonnen..vraag me af wat het aantal deelnemers eigenlijk is ongeveer.

iTrader
    102 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kiewitcity Bekijk bericht
    Speel mee vanaf 2005, en spijtig genoeg nog nooit gewonnen..vraag me af wat het aantal deelnemers eigenlijk is ongeveer.
    Zouden ze beter ni de resultaten posten??

Ik weet alleen dat het minder is dan de meesten denken...

Deze prijs was misschien hors categorie, maar ik denk dat ge naargelang de prijs tss de 100 en de 300 moet mikken...

Kheb in 2018 hier iets gewonnen, maar spijtig genoeg niet genoteerd hoeveel ik had gegokt... Maar het zal daartussen gelegen hebben want daarvoor gokte ik altijd in de duizendtallen...

Wil je nog meer deelnemers laat die k*t vraag (excuse my French) vallen en ge gaat gegarandeerd meer deelnemers hebben en dus meer aantrok... Nu denken de meeste i can't be arsed want ik zal die vraag toch niet juist hebben...

En meer deelnemers is toch een doel op zich neem ik aan? (tenzij je alles wil weggeven aan sleeper accounts, Jrapstje )

Toch misschien iets om te bespreken op een volgende crew meeting lijkt me...

Andere (grote) sites geven ook soms mega prijzen weg, maar zijn zo slim om enkel deelname bevestigen in te stellen...

Maakt het daarom niet minder officieel ofzo...

Laat die vraag vallen en ik garandeer u dat er meer mensen zullen meedoen eens ze dit weten...

Ik ben op een spin off van deze site (ik denk wel dat jullie weten dewelke ) ook actief, om te lezen dan, niet echt om te posten, en die bezoek ik wekelijks om zien of er wedstrijden zijn... Daar doen ze het anders, oftewel nemen ze een vraag met het antwoord in een video, oftewel nemen ze een vraag die in 1 minuutje te googelen valt...

Ik zou zeggen give it a go en leg het voor aan telenet, ik dacht de eigenaar van deze site

Praga's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Het is verplicht om deze schiftingsvraag te stellen wat betreft het aantal correcte antwoorden, omdat je anders op willekeurige basis de winnaar(s) kan kiezen. Wedstrijden organiseren is leuk voor de deelnemers, maar geloof me, er komt heel wat bij kijken hoor.
    "Tho' I walk through the Valley of Death, I shall fear no evil, 'cause I'm the meanest mother in the valley!"

LouGarou's schermafbeelding
    iTrader
    275 (100%)
    Het is een gemakkelijke optie om de winnaar te bepalen, maar er zijn andere.

Beter: als Praga dagelijks gemiddeld 16 windjes laat, hoeveel windjes laat hij op 18 januari 2019?
    Bij twijfels, eet een snoepje.

iTrader
    102 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Praga Bekijk bericht
    Het is verplicht om deze schiftingsvraag te stellen wat betreft het aantal correcte antwoorden, omdat je anders op willekeurige basis de winnaar(s) kan kiezen. Wedstrijden organiseren is leuk voor de deelnemers, maar geloof me, er komt heel wat bij kijken hoor.
    Ok, maar heb ik toch mijn twijfels bij of dit 'verplicht' is... Mss een eis van diegene die de prijzen doneert, of van de eigenaars van de site, maar bij wet oid verplicht zou ik dan toch is zwart op wit willen zien

Dus dat wilt zeggen dat al die andere sites het gewoon fout doen dan?

Het antwoord in de review ofzo terugvinden is toch legit? De deelnemers moeten dan ook wat moeite doen, maar is gewoon die vraag, waar de meesten clueless bij zijn die mogelijke deelnemers afschrikt. Wil je niet alle moeite doen om alle antwoorden manueel te moeten nagaan moet je maar meerkeuze vraag stellen (oplossing a b c d ofzo)

Praga's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Heb het nog eens opgezocht voor online wedstrijden:

Een promotionele wedstrijd moet aan volgende voorwaarden voldoen:

– ze mag geen financiële inzet vereisen
    – de winst mag niet op toeval berust zijn

We lossen dit op door:

– een kennis- of behendigheidsproef toe te voegen (geen financiële inzet);
    – een schiftingsvraag toe te voegen waarvoor een minimum aan redeneringsvermogen vereist is (sluit subjectiviteit uit);
    – zo objectief mogelijk te zijn: integreer indien mogelijk een jury, werk met een gerechtsdeurwaarder (niet verplicht in BE), gebruik peer recognition (vb. wie het meeste likes verzamelt, wint).

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    102 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    Ok, maar heb ik toch mijn twijfels bij of dit 'verplicht' is... Mss een eis van diegene die de prijzen doneert, of van de eigenaars van de site, maar bij wet oid verplicht zou ik dan toch is zwart op wit willen zien

Dus dat wilt zeggen dat al die andere sites het gewoon fout doen dan?

Het antwoord in de review ofzo terugvinden is toch legit? De deelnemers moeten dan ook wat moeite doen, maar is gewoon die vraag, waar de meesten clueless bij zijn die mogelijke deelnemers afschrikt. Wil je niet alle moeite doen om alle antwoorden manueel te moeten nagaan moet je maar meerkeuze vraag stellen (oplossing a b c d ofzo)
    Praga heeft wel degelijk gelijk imo.

Zonder die schiftingsvraag riskeert die wedstrijd te kwalificeren als een loterij, wat bij wet verboden is.

Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste

Regels voor berichten