Pagina 3 van 4 Eerste 1234 Laatste
    witten's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sovereign Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het feit dat collega's hier het toejuichen is net een reden om zo'n stap te zetten.

Volgens zijn EIGEN OPGESTELDE REGELS is het racisme en tevens infractionpunten waard. Er zijn er al voor minder buiten gezet in het bedrijfsleven, waarom moet dit doodgezwegen worden?
    jasper ik behoed mij voor de dag dat gij iets van betekenis in de belgische politiek gaat hebben. Hopelijk komt het nooit zo ver.
    'The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything'
    -Albert Einstein
    Belmoto
    no votes  

Apple's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door balgium Bekijk bericht
    Ik vind dat dat onderzoek vooral aantoont wat al jaren gezegd wordt. Opvoeding is gewoon onbestaande bij veel gezinnen van Marokkaanse of Turkse roots. Zoveel mogelijk kinderen kweken voor kinderbijslag en omdat Erdogan het zegt, en zich er nadien niets meer van aantrekken.

Gepost door Arne in pol & actua.

Stuur hem eens bij of ik geef dit volgende week door aan Unia, dit is een dergelijk forum onwaardig, vermoed dat jullie commerciële partners dat ook zo zullen beschouwen.
    Dzjeezes man, hier ook al. Het voorbeeldje van een linkse kwiebel.

Wat Arne zegt zijn trouwens feiten want Erdogan heeft dat weldegelijk gezegd + diene heeft nergens gezegd alle, hem zegt bij vele is dat zo en ook dat alweer zijn gewoon feiten.
    Toch echt niet normaal hoeveel mensen der met oogkleppen rondlopen en je hebt de trekken van Erdogan, die laat ook mensen in de bak steken omdat ze een andere mening toegedaan zijn.
    no votes  

Philharmoniker's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mooi! Unia!!

dan zien we ons demir nog eens in het nieuws verschijnen !
    The best education doesn't make you intelligent, capable or interesting. It simply makes you educated.
    4 leden vonden dit bericht nuttig.  

Trolle's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    ge kan zeggen wat ge wil,maar de crybabies maken het plezant hier!
    2 leden vonden dit bericht nuttig.  

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Ik vond die post ook overdreven veralgemenend en racistisch, maar anders moet je eens overdrijven door te dreigen met naar Unia te stappen. Precies nog altijd wat Pol&Actua frustraties niet verteerd.

/thread.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.  

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Veel geldige punten hier. Ik denk dat er een merendeel vindt dat het veralgemenend en platvloers was, en dat we dit moeten vermijden. Het merendeel van de mods deelt die mening. Er is intern een gesprek hierover opgestart. Hierin gaan we proberen de neuzen in dezelfde richting te krijgen. Posts die tekort door de bocht zijn, zouden we als mod niet mogen maken. Toch gebeurt het soms, we zijn menselijk en kunnen de mening soms niet losmaken van onze huidige emotionele toestand. Maar dit zou geen uitvlucht mogen zijn.
    °°°°°°°°°°° THINK before you POST °°°°°°°°°°°
    °°°°M E N I N G E N°°°°
    no votes  

Sovereign's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VishnuSixDix Bekijk bericht
    Veel geldige punten hier. Ik denk dat er een merendeel vindt dat het veralgemenend en platvloers was, en dat we dit moeten vermijden. Het merendeel van de mods deelt die mening. Er is intern een gesprek hierover opgestart. Hierin gaan we proberen de neuzen in dezelfde richting te krijgen. Posts die tekort door de bocht zijn, zouden we als mod niet mogen maken. Toch gebeurt het soms, we zijn menselijk en kunnen de mening soms niet losmaken van onze huidige emotionele toestand. Maar dit zou geen uitvlucht mogen zijn.
    Eindelijk een fatsoenlijke reactie vanuit de crew, al lees ik naast nuancering ook weer vooral minimalisering. Je moet een kat een kat durven noemen, het is niet louter 'te kort door de bocht'. De community rekent erop dat er een gepast signaal zal worden gegeven ipv dat het weeral in een doofpot verdwijnt.
    Too many people have opinions on things they know nothing about. And the more ignorant they are, the more opinions they have.
    no votes  

iTrader
    5 (100%)
    De community rekent erop dat er een gepast signaal zal worden gegeven ipv dat het weeral in een doofpot verdwijnt.
    Ochottekes max 5 leden zitten te klagen...
    no votes  

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    "de community" reageert hier zelf verdeeld. Er wordt niet geminimaliseerd. Vanuit jouw standpunt misschien wel. Maar dat is niet noodzakelijk het midden tussen de 2 uitersten. .
    °°°°°°°°°°° THINK before you POST °°°°°°°°°°°
    °°°°M E N I N G E N°°°°
    no votes  

iTrader
    0
    Dank u Vishnu.

Vrees dat Arne het zelf nog niet door heeft dus mijn punt blijft.
    http://www.project1999.com/forums/

Pol & Actua - omdat er ook special olympics op intellectueel niveau moeten zijn
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    5 (100%)
    "de community" reageert hier zelf verdeeld. Er wordt niet geminimaliseerd. Vanuit jouw standpunt misschien wel. Maar dat is niet noodzakelijk het midden tussen de 2 uitersten. .
    Hetzelfde geldt voor de 'klagers' natuurlijk: het is niet omdat zij vinden dat deze uitspraken racistisch zijn, dat het ook daadwerkelijk zo is...
    Je kan het evengoed omdraaien: dergelijke uitspraken verbieden niettegenstaande deze feitelijk correct zouden zijn, is ze evengoed in de doofpot stoppen...
    We leven hier nog altijd in een land met vrijheid van meningsuiting mits dit proper geformuleerd wordt.

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    198 (100%)
    Eindelijk een fatsoenlijke reactie vanuit de crew, al lees ik naast nuancering ook weer vooral minimalisering. Je moet een kat een kat durven noemen, het is niet louter 'te kort door de bocht'. De community rekent erop dat er een gepast signaal zal worden gegeven ipv dat het weeral in een doofpot verdwijnt.
    Wat verwacht je nu? Dat Arne geen moderator meer mag zijn?
    Ik heb mij ook al eens laten gaan op bepaalde vlakken en ben zeker niet de enige moderator die eens iets doet wat minder gepast is. Dat toont enkel aan dat ook wij mensen zijn.

En de community rekent erop? Laat mij niet lachen. Zoals hier reeds gezegd klaagt er nog geen 5 man over.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Twitch - offline

Sovereign's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Toch wel, gezien het feit dat je het woord racisme niet in de mond durft nemen betreffende dit voorval, maar spreekt over 'te kort door de bocht'. Dit ondanks het onder zijn eigen definitie van racisme valt...

Ik noem dat minimaliseren, maar geen mod durft hiervoor uitkomen. Reden te meer om balgium zijn ding te laten doen, uw commerciële partners zullen daar niet blij mee zijn, dat garandeer ik u.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Wat verwacht je nu? Dat Arne geen moderator meer mag zijn?
    Hoe jullie dit incident willen rechtzetten is niet mijn zaak. Ik stel alleen vast dat er bijzonder pover op wordt gereageerd door Arne zelf en dat is betreurenswaardig.
    Too many people have opinions on things they know nothing about. And the more ignorant they are, the more opinions they have.
    no votes  

witten's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Jasper, jij bent de community niet hoor.
    Ikzelf verwacht geen gepast signaal. Je bent gewoon van de situatie aant profiteren.
    'The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything'
    -Albert Einstein
    Belmoto
    2 leden vonden dit bericht nuttig.  

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Ik vond het er ook een beetje over, maar met de juiste context, argumentatie en/of onderzoekresultaten had die post er helemaal anders uit gezien - los van de veralgemening natuurlijk. Hoe grof of ver crewleden in discussie mogen gaan, dat is aan de crew om te beslissen, maar ik verwacht ook wel een beetje een voorbeeldfunctie. Anderzijds, zolang er gepast gemodereerd wordt, zie ik het probleem niet echt. Misschien kunnen moderators die wensen te deelnemen in zo'n gevoelige discussies, werken met 2 accounts? Of een onderschrift waarbij ze de verantwoordelijkheid voor de inhoud van hun posts op zichzelf nemen?

Tegelijkertijd vind ik ook dat je zoiets in de discussie zelf had kunnen bespreken, ik denk niet dat Arne zijn status als crewlid misbruikt om zo'n uitspraken te mogen/kunnen posten of de tegenargumentatie de mond te snoeren.
    Laatst gewijzigd door Destel; 2 september 2017 om 21:17
    PS4 - PS2 - PSX - Xbox 360 - Wii - NES - Steam
    Philips 42PFL6008 - iiyama ProLite E2472HD
    Gamertag (PSN/XBL/Steam): MaxVMH

Pagina 3 van 4 Eerste 1234 Laatste

Regels voor berichten