Pagina 4 van 4 Eerste 1234
    Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Perdedor83 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wat mij betreft, zou er veel opgelost kunnen worden door inhoudelijker te modereren op Pol&Actua op z'n minst.
    In de regels van pol&actua:
    * Gebruik de report functie om wangedrag te melden aan het moderatie-team!

Dat wordt echt gewoon veel te weinig gedaan. Moderatoren zien niet altijd alles om te beginnen, en reports geven de mogelijkheid om een bericht beter te kunnen inschatten, vind ik. Zeker als het gaat om de inhoud van berichten. Reports over een eventueel gebrek aan argumentatie oid komt eigenlijk amper binnen (ik schat 5 of 6 sinds maart). Als je een bericht problematisch vindt, of als je vindt dat een gebruiker herhaaldelijk de voeten veegt aan de argumentatie: rapporteer het. Ik volg niet iedere discussie even alert/actief waardoor dergelijke zaken soms over het hoofd gezien worden. Met een report word je meteen geconfronteerd met een potentieel probleem waardoor je beter kan optreden.
    De meeste reports die nu binnenkomen zijn veelal van gebruikers die niet eens (frequent) discussiëren in pol&actua, maar gewoon lezen, vreemd genoeg.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Oké. Ik bedoel ook niet dat moderators iets meer moeten doen of bekijken. Eerder elders (ook) de nadruk op leggen.
    Maar kijk, ik wist niet dat ik gebrek aan argumentatie kon rapporteren, dus dat is helemaal mijn fout Zal ik in het vervolg zeker om denken.
    PS4
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Verder kan je hier steeds terecht voor:
    kritiek, opbouwend dan wel afbrekend, op de regels, op de moderatiestijl enz. Als je goede ideeën hebt om dit forum vooruit te helpen, laat maar horen. Op een beschaafde manier uiteraard.

(om nog maar een instrument aan te reiken dat al bij al weinig gebruikt wordt)

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ook altijd de FAQ eens nalezen. Heb je ook een beter idee over de regels waarmee je akkoord bent gegaan als je hier een account maakte.
    °°°°°°°°°°° THINK before you POST °°°°°°°°°°°
    °°°°M E N I N G E N°°°°

Pagina 4 van 4 Eerste 1234

Regels voor berichten