Pagina 3 van 4 Eerste 1234 Laatste
    Exit's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Last Activity
    07-06-2017
    The Exit is here -------------- Or here www.samexit.be
    LEEST ER NU NIEMAND NOG EEN HANDLEIDING???????
    veel probs zijn opgelost als men gewoon eens een handleiding zou lezen

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    RSC heeft iig nooit een permban gekregen. De voorgangers ken ik niet tbh.
    Geen actieve infracties? Dat vind ik moeilijker te geloven.

Exit's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ACTIEVE infracties =/= GEEN infracties .....

+ rsc heeft 11 ACTIEVE infractie punten staan
    en 3bladzijden met verlopen infracties (niet actieve)
    The Exit is here -------------- Or here www.samexit.be
    LEEST ER NU NIEMAND NOG EEN HANDLEIDING???????
    veel probs zijn opgelost als men gewoon eens een handleiding zou lezen

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    - De originele account mag geen strafpunten of actieve infractions hebben. Nieuwe accounts aanmaken om strafpunten of infractions te ontlopen is ten strengste verboden.
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exit Bekijk bericht
    ACTIEVE infracties =/= GEEN infracties .....

+ rsc heeft 11 ACTIEVE infractie punten staan
    en 3bladzijden met verlopen infracties (niet actieve)
    Ja, dus ik begrijp het niet goed?
    - De originele account mag geen strafpunten of actieve infractions hebben. Nieuwe accounts aanmaken om strafpunten of infractions te ontlopen is ten strengste verboden.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    https://www.9lives.be/forum/members/.../achtacht.html
    Gebanned.

Meerendeel van RSC's actieve punten zijn er nu pas bijgekomen voor het aanmaken van een dubbelaccount btw.
    De regels worden consequent toegepast hoor, alleen vallen er soms zaken door de mazen van het net. Goed reporten/aanklagen biedt daarom de beste manier om ons op de hoogte te stellen.
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    https://www.9lives.be/forum/members/.../achtacht.html
    Gebanned.

Meerendeel van RSC's actieve punten zijn er nu pas bijgekomen voor het aanmaken van een dubbelaccount btw.
    De regels worden consequent toegepast hoor, alleen vallen er soms zaken door de mazen van het net. Goed reporten/aanklagen biedt daarom de beste manier om ons op de hoogte te stellen.
    Hmm, ik heb achtacht nu wel al een paar keer gereportet, met als boodschap dat hij een duidelijke dubbelaccount van rsc was en ruzie uitlokte. Anyway, good job!
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Hmm, ik heb achtacht nu wel al een paar keer gereportet, met als boodschap dat hij een duidelijke dubbelaccount van rsc was en ruzie uitlokte. Anyway, good job!
    Als ze nog altijd dat armzalig mailsysteem gebruiken dan kan ik het wel begrijpen als er niet altijd direct opgetreden wordt. Notificaties op het forum zelf zou hier wel een uitkomst kunnen bieden! Alsook een notificatie naast elke gebruiker die nog een "openstaande" report staan heeft. UX!

Tweak37's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Er zou simpelweg actiever gemodereerd moeten worden op Algemene Discussies. Systematisch topics en posts verplaatsen naar de fora waar ze thuishoren. Dat wordt de laatste tijd niet meer stelselmatig gedaan. Ik zie op de eerste pagina 10-15 topics staan die ik zou verplaatsen mocht ik er mod zijn. ;-) Dat versterkt ook de subfora in kwestie (niet zozeer pol&actua waar sowieso wel leven in de brouwerij is, maar bijvoorbeeld natuur&wetenschap of cultuur&reizen).
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

picasso123's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tweak37 Bekijk bericht
    Er zou simpelweg actiever gemodereerd moeten worden op Algemene Discussies. Systematisch topics en posts verplaatsen naar de fora waar ze thuishoren. Dat wordt de laatste tijd niet meer stelselmatig gedaan. Ik zie op de eerste pagina 10-15 topics staan die ik zou verplaatsen mocht ik er mod zijn. ;-) Dat versterkt ook de subfora in kwestie (niet zozeer pol&actua waar sowieso wel leven in de brouwerij is, maar bijvoorbeeld natuur&wetenschap of cultuur&reizen).
    Akkoord, zou ideaal zijn zo

Tailball's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Staat gewoon in de FAQ (kan ik trouwens iedereen aanraden want er zijn soms nogal wat vragen over de berispingen:

Dubbelaccounts, dat zijn één of meerdere nieuwe accounts die door een gebruiker naast zijn bestaande account worden aangemaakt, zijn ten strengste verboden en worden met infractions bestraft. De enige voorwaarden waarin dubbelaccounts wél worden toegelaten zijn de volgende:

- De twee accounts mogen niet door elkaar gebruikt worden. Dit betekent dat de originele account niet meer gebruikt mag worden vanaf de nieuwe account is aangemaakt.
    - De originele account mag niet gebanned zijn. Nieuwe accounts aanmaken om een banperiode, zij het tijdelijk of permanent, te ontlopen is ten strengste verboden.
    - De originele account mag geen negatieve iTrader scores hebben. Nieuwe accounts aanmaken om een slechte Buy&Sell reputatie te ontlopen is ten strengste verboden.
    Ik mag hier eigenlijk ook niet rondspoken dan

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Aangezien uw postgedrag toch sterk is verbeterd tov uw originele account zal het allicht gedoogd worden

Lakigigar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    dubbels consequent bannen, niet gedogen. Op geen enkel forum wordt het getolereerd behalve hier.
    #FreeAhedTahimi #FreePalestina #FreeKurdistan #FreeCatalonia #MakePeaceNotWar

Tailball's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Aangezien uw postgedrag toch sterk is verbeterd tov uw originele account zal het allicht gedoogd worden
    Mijn eerste 30000 posts waren best ok. Eigenlijk zelden infractions gehad met mijn originele account voor de hack.

Wat het verschil met andere dubbels, die vaak snel gebanned worden, is, weet ik niet.
    Ik pleit nu niet om mij hier direct te gaan bannen he mannen maar het is inderdaad niet altijd even consequent.
    Laatst gewijzigd door Tailball; 23 augustus 2017 om 14:50

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Wat mij betreft, zou er veel opgelost kunnen worden door inhoudelijker te modereren op Pol&Actua op z'n minst.
    Het is heel frustrerend als iemand een ongefundeerde slogan neerzet, die je met een heel A4'tje moet weerleggen, om een post later weer precies dezelfde stelling van die persoon te lezen.

Zo krijgen interessante, onderbouwde en uitgewerkte posts dezelfde waarde als cafépraat. En zo jaag je die eerste weg.
    Drogredenen, verschuiven van het standpunt, weerlegde argumenten herhalen, allemaal een strafpunt. Te veel strafpunten = bewijs dat met de discussiepartner niet op een fatsoenlijke manier te praten is, en het hem ook niet te doen is om te praten, en dan hoeft hij niet meer in Pol&Actua te zitten. Zoals gezegd, wat mij betreft.
    PS4

Pagina 3 van 4 Eerste 1234 Laatste

Regels voor berichten