Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste
    picasso123's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Ik erger me ook wel aan het feit dat er veel pol & actua gepost wordt in de glimlach & ergenis threads. Met aparte threads in algemeen die over pol & actua gaan heb ik niet zo'n groot probleem, die negeer ik dan gewoon

iTrader
    49 (100%)
    Begin misschien eens met die aparte registratie af te schaffen, behalve de niet-toegelaten mensen frustreren is het enkel goed om de omhooggevallen snobs nog wat meer praat te geven.
    Met andere woorden, ge zoekt het zelf door dat deel af te sluiten.

Sonny Crockett's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Misschien toestemming vragen aan de moderatoren/beheerders, om een poll te houden, waarbij op basis van het resultaat al dan niet Pol&Actua voor iedereen toegankelijk is?
    Vrijheid van mening
    Vrijheid van meningsuiting
    Wat een wereld van verschil.

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rscaboy Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als je ziet hoeveel dubbelaccounts er hier opduiken lijkt een whitelist me praktischer.
    Misschien wordt er dan eens werk gemaakt van dubbelaccounts effectief buiten te houden?

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0

Alle vpn's bannen dan? Ban ALL the ip's !
    °°°°°°°°°°° THINK before you POST °°°°°°°°°°°
    °°°°M E N I N G E N°°°°

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shadowfox Bekijk bericht
    Begin misschien eens met die aparte registratie af te schaffen, behalve de niet-toegelaten mensen frustreren is het enkel goed om de omhooggevallen snobs nog wat meer praat te geven.
    Met andere woorden, ge zoekt het zelf door dat deel af te sluiten.
    Ik wist niet dat er zo'n sterke gevoelens waren over die whitelist zeg..."omhooggevallen snobs"? Echt? Ik heb niets moeten voorleggen om daar te mogen posten anders. En ik zie veel van die omhooggevallen snobs overal op het forum gewoon doen eigenlijk. Ja er zijn er een paar die duidelijk met opgekropte frustraties zitten omdat ze er niet (meer) mogen posten, maar dat zijn dan toch posters die op elk subforum opvallen door hun manier van communiceren?
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VishnuSixDix Bekijk bericht

Alle vpn's bannen dan? Ban ALL the ip's !
    Als het wikkes is wordt er anders wel extreem kort op de bal gespeeld, vanwaar die spreidstand?

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nahrtent Bekijk bericht
    Als het wikkes is wordt er anders wel extreem kort op de bal gespeeld, vanwaar die spreidstand?
    Heb ik mij ook al afgevraagd, is het dan omdat die plots 50 posts per dag maakt en iedereen hem report? Want eerlijk gezegd loopt er een andere dubbelaccount rond die ik persoonlijk storender vind.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Heb ik mij ook al afgevraagd, is het dan omdat die plots 50 posts per dag maakt en iedereen hem report? Want eerlijk gezegd loopt er een andere dubbelaccount rond die ik persoonlijk storender vind.
    De persoon waar jij op doelt gebruikt zijn accounts niet door elkaar geloof ik, waardoor er geen schending van de regels is.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    De persoon waar jij op doelt gebruikt zijn accounts niet door elkaar geloof ik, waardoor er geen schending van de regels is.
    Rsc en al zijn voorgangers en nakomelingen hebben nog nooit een permaban gehad dan? Dat vind ik moeilijk om te geloven.
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    Rsc en al zijn voorgangers en nakomelingen hebben nog nooit een permaban gehad dan? Dat vind ik moeilijk om te geloven.
    Of pokem0ng die tijdens een ban een dubbel aanmaakt om zijn beklag te komen doen, wat ook expliciet verboden is, maar een dag later toch alweer vrolijk op Pol&Actua mag posten. Enfin, mij niet gelaten, maar gedoog dan op consequente wijze, dan kan ik misschien ook eens wat meer mijn gedacht zeggen op de manier die ik voor ogen heb en in plaats van mij te moeten inhouden.

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    RSC heeft iig nooit een permban gekregen. De voorgangers ken ik niet tbh.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nahrtent Bekijk bericht
    Of pokem0ng die tijdens een ban een dubbel aanmaakt om zijn beklag te komen doen, wat ook expliciet verboden is, maar een dag later toch alweer vrolijk op Pol&Actua mag posten. Enfin, mij niet gelaten, maar gedoog dan op consequente wijze, dan kan ik misschien ook eens wat meer mijn gedacht zeggen op de manier die ik voor ogen heb en in plaats van mij te moeten inhouden.
    Die dubbel is gebanned, en de ban in pol&actua die resulteerde uit infractions was nog niet in voegen (moet handmatig gebeuren), intussen wel.

iTrader
    0
    RSC heeft iig nooit een permban gekregen. De voorgangers ken ik niet tbh.
    En wat gebeurt er dan met actieve infractions? Die worden braaf naar de nieuwe account overgedragen neem ik aan, en de vorige account krijgt een ban?

iTrader
    2 (100%)
    Staat gewoon in de FAQ (kan ik trouwens iedereen aanraden want er zijn soms nogal wat vragen over de berispingen:

Dubbelaccounts, dat zijn één of meerdere nieuwe accounts die door een gebruiker naast zijn bestaande account worden aangemaakt, zijn ten strengste verboden en worden met infractions bestraft. De enige voorwaarden waarin dubbelaccounts wél worden toegelaten zijn de volgende:

- De twee accounts mogen niet door elkaar gebruikt worden. Dit betekent dat de originele account niet meer gebruikt mag worden vanaf de nieuwe account is aangemaakt.
    - De originele account mag niet gebanned zijn. Nieuwe accounts aanmaken om een banperiode, zij het tijdelijk of permanent, te ontlopen is ten strengste verboden.
    - De originele account mag geen strafpunten of actieve infractions hebben. Nieuwe accounts aanmaken om strafpunten of infractions te ontlopen is ten strengste verboden.
    - De originele account mag geen negatieve iTrader scores hebben. Nieuwe accounts aanmaken om een slechte Buy&Sell reputatie te ontlopen is ten strengste verboden.

iTrader
    0
    Staat gewoon in de FAQ (kan ik trouwens iedereen aanraden want er zijn soms nogal wat vragen over de berispingen:

Dubbelaccounts, dat zijn één of meerdere nieuwe accounts die door een gebruiker naast zijn bestaande account worden aangemaakt, zijn ten strengste verboden en worden met infractions bestraft. De enige voorwaarden waarin dubbelaccounts wél worden toegelaten zijn de volgende:

- De twee accounts mogen niet door elkaar gebruikt worden. Dit betekent dat de originele account niet meer gebruikt mag worden vanaf de nieuwe account is aangemaakt.
    - De originele account mag niet gebanned zijn. Nieuwe accounts aanmaken om een banperiode, zij het tijdelijk of permanent, te ontlopen is ten strengste verboden.
    - De originele account mag geen strafpunten of actieve infractions hebben. Nieuwe accounts aanmaken om strafpunten of infractions te ontlopen is ten strengste verboden.
    - De originele account mag geen negatieve iTrader scores hebben. Nieuwe accounts aanmaken om een slechte Buy&Sell reputatie te ontlopen is ten strengste verboden.
    Over punt 1: het is dan toch de bedoeling dat men de moderatoren inlicht wanneer er een nieuwe account wordt aangemaakt? Hoe wordt dit anders in kaart gebracht, van wie welke account is?

En als men weet van wie de nieuwe accounts zijn en vorige accounts bij het aanmaken van een nieuwe account sowieso niet meer mogen worden gebruikt, waarom heeft deze (https://www.9lives.be/forum/members/298911/rsc.html) dan nog geen ban?

Het is nu niet om moeilijk te doen, maar het is moeilijk om te begrijpen welke forumregels op welke manier worden gevolgd.

En in dit geval gaat het gewoon om een hardnekkige forumtrol die om de zoveel tijd een nieuwe account aanmaakt omdat niemand hem onder zijn vorige account nog serieus neemt. Bij de nieuwe accounts is er telkens een paar weken/maanden twijfel ('meent hij dit echt, of is het gewoon een trol???'). Van zodra dat effect vervaagt, zal hij wel weer een nieuwe account maken en braafjes zijn vorige inactief laten staan. Uiteraard allemaal volgens de forumregels.
    Laatst gewijzigd door coldplayke; 22 augustus 2017 om 18:46

Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste

Regels voor berichten