Pagina 3 van 9 Eerste 1234567 ... Laatste

Discussie: Adblock bericht

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Vecht dat ergens anders uit aub, is hier compleet off-topic. Ik wil het hier hebben over advertenties op 9lives, niet over politiek in telecommunicatie of communisme.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nariwari Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    @OP Destel: Het is alleszins genoteerd en we zien dat die feedback bij de juiste mensen terechtkomt. Dikke merci in ieder geval.
    Bedankt, ik ben blij dat de forumcrew dit zich aantrekt.
    Laatst gewijzigd door Destel; 1 april 2017 om 13:17
    iMac 24" (Early 2008) / HP ProBook 650 G1 / PS4 / PS2 / PSX / Xbox 360 / Wii / NES / iPad Air 2 / iPhone 6S / Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    Gamertag (PSN/XBL/Steam/LoL): MaxVMH
    Huidig project: mijnscore (GitHub)
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Alteration's schermafbeelding
    iTrader
    388 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Vecht dat ergens anders uit aub, is hier compleet off-topic. Ik wil het hier hebben over advertenties op 9lives, niet over politiek in telecommunicatie of communisme.

Bedankt, ik ben blij dat de forumcrew dit zich aantrekt.
    Idem. Nog eens privé-modus gebruikt, slechts een advertentievideo bovenaan die gedempt speelt. Kan ermee door, voorlopig zet ik de adblocker weer uit.
    Laatst gewijzigd door Alteration; 1 april 2017 om 21:21
    Your health is your wealth

MiniJeffrey's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik had het even een kans gegeven. Serieus gasten, verwachten jullie dat mensen adblock afzetten met een reclameblok die 50% van mijn beschikbare browser inneemt? Wat een non-beleid. Adblock stante pede weer aan gezet voor deze site.

Laatst gewijzigd door MiniJeffrey; 2 april 2017 om 17:59
    Let us pray for all the fools that be

iTrader
    1 (100%)
    Mijn naam is Mini, ik word admin op een andere vlaamse gamesite en kom nadien openlijk kritiek uiten op en over het forum en beleid waar ik voordien crewmember was.
    Ge moet het maar durven. Niets mis met kritiek natuurlijk, maar dat constante gezaag van u (+dan nog andere crewleden van de andere site hier mee laten komen zagen) getuigt toch van een kleine geest.

De ads bovenaan in de pagina staan nu gecentreerd en filmpjes spelen niet vanzelf af. Ik ben tevreden nu en heb de adblock ook afgezet.
    Het enige irritante dat nog rest is reclame tussen posts door, maar even F5 doen en da's opgelost.
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polis Bekijk bericht
    Mijn naam is Mini, ik word admin op een andere vlaamse gamesite en kom nadien openlijk kritiek uiten op en over het forum en beleid waar ik voordien crewmember was.
    Ge moet het maar durven. Niets mis met kritiek natuurlijk, maar dat constante gezaag van u (+dan nog andere crewleden van de andere site hier mee laten komen zagen) getuigt toch van een kleine geest.

De ads bovenaan in de pagina staan nu gecentreerd en filmpjes spelen niet vanzelf af. Ik ben tevreden nu en heb de adblock ook afgezet.
    Het enige irritante dat nog rest is reclame tussen posts door, maar even F5 doen en da's opgelost.
    Ah dus omdat ik 'werk' voor X, mag ik geen gebruik maken van diensten van Y en daar mijn mening op geven? Mooi om te weten hoe je er over denkt, Polis. Had weinig anders verwacht van u om eerlijk te zijn. Ik geef 1 keer kritiek op iets en jij spreekt over 'dat constante gezaag'. Andere crewleden heb ik zeker niet meegebracht naar hier. Ieder is groot genoeg om zijn eigen mening te geven. Uw huiswerk niet al te goed gedaan dus. Maar kijk, kzal u een repke geven, dan ben je misschien weer blij.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniJeffrey Bekijk bericht
    Ah dus omdat ik 'werk' voor X, mag ik geen gebruik maken van diensten van Y en daar mijn mening op geven? Mooi om te weten hoe je er over denkt, Polis. Had weinig anders verwacht van u om eerlijk te zijn. Ik geef 1 keer kritiek op iets en jij spreekt over 'dat constante gezaag'. Andere crewleden heb ik zeker niet meegebracht naar hier. Ieder is groot genoeg om zijn eigen mening te geven. Uw huiswerk niet al te goed gedaan dus. Maar kijk, kzal u een repke geven, dan ben je misschien weer blij.
    Ge moet u zo niet opwinden. Het feit dat dit niet de eerste keer is dat iemand u dit zegt, zegt op zich ook al genoeg. Het is daarnaast ook niet de eerste keer dat gij komt zagen
    Ik denk dat de 9lives crew van u zeker geen lessen moet krijgen. Als ge iets of wat fatsoen had zou ge uw gezaag en geklaag over deze website ook wat rustiger kunnen zeggen of houden in PM, gewoonweg omdat het ex-collega's van u zijn.

Nee nee, lekker knallen met woorden als nonbeleid.

Tmoet heel plezant en interessant zijn op uw website heb ik de indruk. Zo plezant dat ge hier ff komt zeggen de adblock uit te gaan doen en er hier een nonbeleid heerst.
    Ge hebt mij trouwens geen repke gegeven, da's dat pluske naast de reportknop.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polis Bekijk bericht
    Ge moet u zo niet opwinden. Het feit dat dit niet de eerste keer is dat iemand u dit zegt, zegt op zich ook al genoeg. Het is daarnaast ook niet de eerste keer dat gij komt zagen
    Ik denk dat de 9lives crew van u zeker geen lessen moet krijgen. Als ge iets of wat fatsoen had zou ge uw gezaag en geklaag over deze website ook wat rustiger kunnen zeggen of houden in PM, gewoonweg omdat het ex-collega's van u zijn.

Nee nee, lekker knallen met woorden als nonbeleid.

Tmoet heel plezant en interessant zijn op uw website heb ik de indruk. Zo plezant dat ge hier ff komt zeggen de adblock uit te gaan doen en er hier een nonbeleid heerst.
    Ge hebt mij trouwens geen repke gegeven, da's dat pluske naast de reportknop.
    Ik wind mij helemaal niet op. Het is gewoon grappig hoe je mij de les even denkt te moeten komen spellen. En nogmaals, niet de eerste keer? Stuur maar bewijzen door dan want ik ben quasi nooit in dit subforum te vinden dus succes om behalve mijn twee posts in deze topic nog meer 'gezaag en geklaag' te vinden in afgelopen maanden. En het is helemaal niet mijn website, als je iets of wat je huiswerk zou doen zou je ook beter de situatie kennen in plaats van de stoere man te komen spelen. Indrukwekkend moet ik zeggen.

iTrader
    1 (100%)
    Ah raar, herinner me nochtans levendig nog niet zolang terug dat Praga u van antwoord had gediend.
    Maar soit, doe vooral zo voort, ge komt zeer geloofwaardig over, maak u daar alvast geen zorgen over!

Nariwari's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniJeffrey Bekijk bericht
    Niets tegen 9L, maar een website die komt smeken dat ik adblock zou afzetten heeft toch vooral een averrechts effect bij mij :/.
    Oei.

---------------------
    In ieder geval, mennekes, niet op de man spelen enzo, iedereen mag (liefst constructieve, zoals die van Destel) kritiek spuien, dan weten we ook meteen uit de juiste bron wat er beter kan of bekeken moet worden. En nu terug sympathiek, he! Of ik licht hier echte mods in!
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Ik ben het aan het proberen zonder adblock en heb de indruk dat ads veel minder frequent voorkomen. De ads die nogal pop-up achtig heel het scherm in beslag namen, zijn denk ik ook weg.

Ik vind het al een pak aangenamer

De ad in het screenshot van MiniJeffrey ben ik nog niet tegengekomen, maar die zou ik zelf ook heel erg storend vinden.
    iMac 24" (Early 2008) / HP ProBook 650 G1 / PS4 / PS2 / PSX / Xbox 360 / Wii / NES / iPad Air 2 / iPhone 6S / Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    Gamertag (PSN/XBL/Steam/LoL): MaxVMH
    Huidig project: mijnscore (GitHub)

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Ik heb bij deze mijn adblock ook uitgezet.
    De reclame valt heel goed mee.
    Als het zo blijft zal mijn adblock uit blijven.
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    205 (100%)
    Ik ben ook geplooid.
    Valt nu inderdaad heel goed mee.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Twitch - offline

Nariwari's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Ik ben het aan het proberen zonder adblock en heb de indruk dat ads veel minder frequent voorkomen. De ads die nogal pop-up achtig heel het scherm in beslag namen, zijn denk ik ook weg.

Ik vind het al een pak aangenamer

De ad in het screenshot van MiniJeffrey ben ik nog niet tegengekomen, maar die zou ik zelf ook heel erg storend vinden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nixie Bekijk bericht
    Ik heb bij deze mijn adblock ook uitgezet.
    De reclame valt heel goed mee.
    Als het zo blijft zal mijn adblock uit blijven.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Ik ben ook geplooid.
    Valt nu inderdaad heel goed mee.
    <3

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Bij mij werkt de "X CLOSE" knop wel niet op de reclame...
    Reclame blok bovenaan vind ik niet erg, die onderaan scrolled mee en soms vloeken de kleuren nogal met de rest van de pagina
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nariwari Bekijk bericht
    <3
    Ik was voor destel en krijg geen hartje?

Pagina 3 van 9 Eerste 1234567 ... Laatste

Regels voor berichten