Pagina 1 van 2 12 Laatste

iTrader
    0

Hoe inloggen in Forum actualiteit & politiek?

Ik ben nieuw hier en zou willen deelnemen aan de politieke discussies in het forum actualiteit en politiek,
    De instructies van de extra login kloppen echter niet.
    Een PB van mij aan de MOD werd niet beantwoord.
    no votes  

CoxM's schermafbeelding
    iTrader
    54 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beachsinger Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ben nieuw hier en zou willen deelnemen aan de politieke discussies in het forum actualiteit en politiek,
    De instructies van de extra login kloppen echter niet.
    Een PB van mij aan de MOD werd niet beantwoord.
    Lukt normaal via deze link: http://www.9lives.be/forum/profile.p...editusergroups
    Rechtstreekse link naar je eigen instellingen waar je permissie kan aanvragen.
    Leuke blog voor koppels, families en vrienden op zoek naar ontspanning!
    EatPlayWorld
    no votes  

iTrader
    0
    Ik kan alleen lidmaatschap aanvragen van pokerposters en sportposters.

Edit: Sorry, na een scroll-down zie ik dat ik deel uitmaak van de groep actualiteit-politiek. Ik weet zelfs niet hoe ik een aanvraag heb kunnen versturen...
    no votes  

iTrader
    22 (100%)
    Beter gewoon een open forum , iedereen ongeacht wie of wat of welke mening of strekking moet over ieder onderwerp zijn mening kunnen geven, niet zoals het nu is, jij mag dat en een andere niet en dan heb ik het niet over mezelf maar ook over heel wat anderen.
    no votes  

Xtralecherus's schermafbeelding
    iTrader
    143 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Apple Bekijk bericht
    Beter gewoon een open forum , iedereen ongeacht wie of wat of welke mening of strekking moet over ieder onderwerp zijn mening kunnen geven, niet zoals het nu is, jij mag dat en een andere niet en dan heb ik het niet over mezelf maar ook over heel wat anderen.
    Een reden te meer om daar niet aan mee te doen. Ikzelf ga er mijn tijd niet insteken. Helft van die threads zit toch vol gezever.
    Desktop: Z68X-UD3H-B3i5 2500K8GB DDR3EVGA GTX670FTWCrucial M4 128GBDell U2312HM
    NAS: Synology DS716+ (2 x 4TB) WD MyCloud 4TB (Backup)

Now playing: PSN ExtraLecherus Wii/Wii U: X PC: X
    no votes  

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xtralecherus Bekijk bericht
    Een reden te meer om daar niet aan mee te doen. Ikzelf ga er mijn tijd niet insteken. Helft van die threads zit toch vol gezever.
    Iedereen moet de mogelijkheid hebben om over alles te kunnen mee praten en hun mening te geven en dat mag en kan nu niet.
    Je weet toch wat een dictatuur is? Zoiets zou ik nooit doen; alles en iedereen mag zijn mening zeggen over eender welk onderwerp.
    Ik post bv zelden tot nooit in de gaming topics omdat me dat niet echt boeit, andere topics boeien mij wel en dan wil ik daar ook mijn mening over geven en dan kan je niet, moet je het in een andere topic doen , mag ook niet, slaat nergens op.Hopelijk zal dit nog veranderen. Zoals men nu doet doet men aan partijtrekkerij waarbij de ene alles of veel meer mag dan een andere, dat is hier al genoeg gebleken, kan echt niet.
    Dan zit men zo graag bezig over discriminatie terwijl men het telkens zelf doet. Dat is hetzelfde als je een donkere persoon niet in een dancing binnelaat, dat is hier zowat hetzelfde.
    no votes  

eS's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Apple Bekijk bericht
    Iedereen moet de mogelijkheid hebben om over alles te kunnen mee praten en hun mening te geven en dat mag en kan nu niet.
    Je weet toch wat een dictatuur is? Zoiets zou ik nooit doen; alles en iedereen mag zijn mening zeggen over eender welk onderwerp.
    Ik post bv zelden tot nooit in de gaming topics omdat me dat niet echt boeit, andere topics boeien mij wel en dan wil ik daar ook mijn mening over geven en dan kan je niet, moet je het in een andere topic doen , mag ook niet, slaat nergens op.Hopelijk zal dit nog veranderen. Zoals men nu doet doet men aan partijtrekkerij waarbij de ene alles of veel meer mag dan een andere, dat is hier al genoeg gebleken, kan echt niet.
    Dan zit men zo graag bezig over discriminatie terwijl men het telkens zelf doet. Dat is hetzelfde als je een donkere persoon niet in een dancing binnelaat, dat is hier zowat hetzelfde.
    Probleem is momenteel dat er niet voldoende mods actief zijn in pol&actua (en heel het forum tout court eigenlijk) die capabel genoeg zijn om alles voldoende neutraal op te volgen, waardoor heel het idee van een meer serieuze discussiehoek gewoon scheefgetrokken wordt. De boel opengooien voor iedereen lijkt idd een makkelijke oplossing, maar dan krijg je enkel nog meer moddergegooi en nog minder onderbouwde inhoud, waardoor je sowieso het doel voorbijschiet.

Wat kan wel helpen:
    - meer actieve mods
    - duidelijkere regels (bv expliciet verbieden van ad hominems, aangezien dit een discussie bijna altijd doet ontsporen) en daaraan gekoppelde infractions
    - regels doen leven in de community (m.a.w zorgen dat er actief gerapporteerd wordt)
    - minimum post length instellen, zodat je verplicht bent om je standpunt iets degelijker te onderbouwen i.p.v. twittergewijs met loze begrippen te gooien.
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Beter van wegblijven, stelt toch niks voor. Het niveau moet daar zogezegd hoger zijn, terwijl ze in elke zin een dt-fout schrijven. Amateurs zijn het.
    no votes  

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rsc Bekijk bericht
    Beter van wegblijven, stelt toch niks voor. Het niveau moet daar zogezegd hoger zijn, terwijl ze in elke zin een dt-fout schrijven. Amateurs zijn het.
    Het argumentatieniveau bedoelen ze daarmee, iets wat gelukkig los staat van dt-fouten. Dit soort logische denkfouten (stropopredenering in dit geval) zijn diegene die zogezegd minder voorkomen.
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    Het argumentatieniveau bedoelen ze daarmee, iets wat gelukkig los staat van dt-fouten.
    Als je schrijft gelijk iemand van het vierde leerjaar, dan heb je ook het verstand van iemand van het vierde leerjaar. Dus het staat niet los daarvan.

Dit soort logische denkfouten (stropopredenering in dit geval) zijn diegene die zogezegd minder voorkomen.
    Die denkfouten zijn allesbehalve logisch.
    no votes  

Tweak37's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eS Bekijk bericht
    Probleem is momenteel dat er niet voldoende mods actief zijn in pol&actua (en heel het forum tout court eigenlijk) die capabel genoeg zijn om alles voldoende neutraal op te volgen, waardoor heel het idee van een meer serieuze discussiehoek gewoon scheefgetrokken wordt. De boel opengooien voor iedereen lijkt idd een makkelijke oplossing, maar dan krijg je enkel nog meer moddergegooi en nog minder onderbouwde inhoud, waardoor je sowieso het doel voorbijschiet.

Wat kan wel helpen:
    - meer actieve mods
    - duidelijkere regels (bv expliciet verbieden van ad hominems, aangezien dit een discussie bijna altijd doet ontsporen) en daaraan gekoppelde infractions
    - regels doen leven in de community (m.a.w zorgen dat er actief gerapporteerd wordt)
    - minimum post length instellen, zodat je verplicht bent om je standpunt iets degelijker te onderbouwen i.p.v. twittergewijs met loze begrippen te gooien.
    Ik heb het al wel eens eerder gezegd: zó slecht is het toch niet gesteld met het discussieniveau in pol&actua, zeker als je dat vergelijkt met vergelijkbare online discussieplatforms. De discussie na de aanslagen bijvoorbeeld is het over het algemeen beschaafd verlopen, en af en toe wordt er zelfs aan iets interessants geraakt. Soms misschien wat te sloganesque, dat is waar. Maar eerlijk gezegd, dat is nu eenmaal eigen aan het internet, en als je de eisen te hoog zet hou je uiteindelijk ook maar een heel beperkte kliek over, wat een open, vruchtbare discussie allesbehalve ten goede komt.
    Ik zal niet beweren dat het niet beter kan, en de regels moeten inderdaad duidelijker (nogmaals, daar wordt aan gewerkt). Maar ik vind dat er vaak overdreven negatief wordt gedaan.
    no votes  

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    46 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rsc Bekijk bericht
    Als je schrijft gelijk iemand van het vierde leerjaar, dan heb je ook het verstand van iemand van het vierde leerjaar. Dus het staat niet los daarvan.
    no votes  

eS's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tweak37 Bekijk bericht
    Ik heb het al wel eens eerder gezegd: zó slecht is het toch niet gesteld met het discussieniveau in pol&actua, zeker als je dat vergelijkt met vergelijkbare online discussieplatforms. De discussie na de aanslagen bijvoorbeeld is het over het algemeen beschaafd verlopen, en af en toe wordt er zelfs aan iets interessants geraakt. Soms misschien wat te sloganesque, dat is waar. Maar eerlijk gezegd, dat is nu eenmaal eigen aan het internet, en als je de eisen te hoog zet hou je uiteindelijk ook maar een heel beperkte kliek over, wat een open, vruchtbare discussie allesbehalve ten goede komt.
    Ik zal niet beweren dat het niet beter kan, en de regels moeten inderdaad duidelijker (nogmaals, daar wordt aan gewerkt). Maar ik vind dat er vaak overdreven negatief wordt gedaan.
    Als je het echter vergelijkt met het niveau vroeger (+5 jaar terug), dan is het wel huilen met de pet op. Op dit moment is er eigenlijk geen enkel verschil meer met de rest van het 9lives forum, terwijl het vroeger gekend was als de plaats waar je op een meer volwassen manier kon discussiëren zonder in sloganeske one-liners te vervallen.

Ik vind het trouwens schrijnend dat je de discussie over de aanslagen als een goed vb probeert aan te halen, want als er 1 topic is waar elke poging tot inhoud en onderbouwde argumenten constant de kop ingedrukt wordt door een zondvloed aan ongenuanceerd ophitsend gezwets, dan is het dat wel.
    no votes  

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tweak37 Bekijk bericht
    Wanneer mogen we die duidelijkere regels verwachten?
    no votes  

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    Wanneer mogen we die duidelijkere regels verwachten?
    Wie heeft er duidelijkere regels nodig nu we een fantastische nieuwe en onpartijdige moderator in pol en actua hebben?
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3
    no votes  

Pagina 1 van 2 12 Laatste

Regels voor berichten