Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Praga Bekijk bericht
Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
Hey,

Heb deze feedback van jou gelezen en zal deze zeker meenemen!

Graag wil ik wel zeggen dat, wat betreft MSI, je ernaast zit. Net als Steelseries, Turtle Beach, Razer en vele anderen sturen zij ons review materiaal toe. Wij vinden het onze taak om gaming gerelateerde hardware in ons aanbod te hebben. Het enige verschil tussen MSI en de anderen is dat MSI wel adverteert bij ons, en de anderen niet. Maar om het aanbod zo groot mogelijk te houden, besteden we ook aandacht aan de andere merken. We hebben de inkomsten omdat we (9lives) een eigen P&L hebben, en in ons eigen onderhoud moeten voorzien. Dus elke eurocent is welkom. In tegenstelling tot wat sommigen denken, krijgen wij geen grote zak geld van Telenet.

Wat betreft je andere punten daar kan ik je geen ongelijk geven, integendeel zelfs! Als je nieuws te melden hebt, dan kan dat altijd via redactie@9lives.be, leuke filmpjes of screens zijn ook altijd welkom. Maar zeker wat betreft community heb je gelijk, en dat is iets waar we vanaf 2017 meteen gaan op inzetten!

Ik wil je alvast bedanken voor deze verrijkende post. Het is iets dat ik zeker kan gebruiken naar boven toe, en waar ik vooral zelf heel grote voorstander van ben.
Praga, bedankt voor je antwoord.
In mijn originele post stond: "omdat ik weet dat achter deze website hardwerkende mensen zitten (Praga).". Ik heb je naam toen weggedaan omdat namen noemen altijd gevaarlijk is, je vergeet altijd wel iemand. In het geval van 9lives heb ik totaal geen idee van wie er op dit moment allemaal meewerkt en wat hun taken zijn.

Ik wil jou ook bedanken voor al je harde werk de voorbije jaren. Je kan nooit voor iedereen goed doen en al de, al dan niet constructieve, kritiek (waaronder die van mezelf) moet soms zwaar doorwegen. Weet dat mijn grootste gevoel bij deze website en jouw werk appreciatie is . Als gebruiker van het eerste uur ben ik deze site ook "graag gaan zien". Sommige evoluties vind ik zo jammer daarom dat ik ze in mijn post heb proberen neerschrijven....

- Ik dacht dat de MSI hardware reviews advertorials waren omdat ik ze niet erg kritisch vond.
- Is Telenet niet bereid wat meer budget te geven als jullie weer wat meer tonen dat deze site van Telenet niet? Games.telenet.be url werkt nog steeds

Bedankt voor al jullie werk!