Pagina 5 van 6 Eerste 123456 Laatste
    bentie1610's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ben nu niet helemaal mee wat is telenets rol hierin??

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    "Sometimes it's not always about what you can see or hear but what's under the hood of a game that's most impressive. Between those thousands and thousands of lines of code, magic happens. Sometimes the most amazing feats of gaming wizardry happen without you even noticing."

-Rob Manuel-

waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rubenowns Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Damn die cs gameservers waren pure gold! Hoeveel keer dat mijn ouders om 12-1 uur snachts schijtevies mijn kamer binnenkwamen dak nog aant csen was
    Die hadden super slechte reg
    Utah Jazz

Alteration's schermafbeelding
    iTrader
    388 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bentie1610 Bekijk bericht
    Ben nu niet helemaal mee wat is telenets rol hierin??

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Eigenaar = Telenet
    Your health is your wealth

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alteration Bekijk bericht
    Eigenaar = Telenet
    Nu nog altijd??

Riekt je nietn in de lucht
    ton zit jon neuze vul me bucht
    "Sometimes it's not always about what you can see or hear but what's under the hood of a game that's most impressive. Between those thousands and thousands of lines of code, magic happens. Sometimes the most amazing feats of gaming wizardry happen without you even noticing."

-Rob Manuel-

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Nu nog altijd??
    Algemene voorwaarden | 9lives

Deze website is gecreëerd en wordt beheerd door Telenet BVBA, met maatschappelijke zetel gevestigd te 2800 Mechelen, Liersesteenweg 4.
    iMac 24" (Late 2008) / HP ProBook 650 G1 / PS4 / PS2 / PSX / Xbox 360 / Wii / NES / iPad Air 2 / iPhone 6S / Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    Gamertag (PSN/XBL/Steam/LoL): MaxVMH
    Huidig project: mijnscore (GitHub)

iTrader
    0

Waarom heet deze website '9lives'?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Waw dit had ik nu echt eens niet verwacht dacht dat deze website gemaakt was door een groepje gamers die dachten why not
    Toch een leuk weetje
    Een mens leert elke dag bij :-)
    Laatst gewijzigd door bentie1610; 13 juli 2016 om 03:24

-Rob Manuel-

Tyfius's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Waw dit had ik nu echt eens niet verwacht dacht dat deze website gemaakt was door een groepje gamers die dachten why not
    Toch een leuk weetje
    Een mens leert elke dag bij :-)
    9lives is de rebranding van de games.telenet.be website, die bijna 20 jaar geleden opgericht werd van Telenet uit.

^^VooDoo^^'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    In den beginne was de naam zelfs nog met pandora voor het telenet werd! ;D

Good old times!

kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kwil de blauwe skin terug

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ohm Bekijk bericht
    Ja een programma op de TMF in den tijd. Schrimp tv ofzoiets. Als je dat bedoelt.
    Zo ben ik hier terecht gekomen althans.

Ze hadden hier ook een Mohaa server. Of wast van den jimtv? Geen idee meer.

Demos en patches. Was allemaal nog een sterke community hier. Enkele leden die een gehackte Doom 3 hadden en deze dan via hun ftp server verdeelden. Gewoon hier op het forum effe "vragen" en je had het. Kon allemaal
    MOHAA, dat was tenminste de shit. Het was uniek als je eindelijk kon connecten op één van die 16 slots op de servers. Al hadden de admins (mods) daar de power om onbekenden eruit te kicken wanneer een gekend lid wou joinen.

Niveau op die server was toen wel bovengemiddeld.

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kil911ler Bekijk bericht
    moest ik héél veel zin hebben, maakte ik een reskin voor stylize, zoals ik indertijd de fix gemaakt heb voor 9l 2.0
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

FrostByte's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    The good ol times

Toen proxy,.pandora.be nog algemeen goed was
    You cannot depend on your eyes when your imagination is out of focus. -Mark Twain

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kil911ler Bekijk bericht
    No... no you don't. Je DENKT dat je die terug wil maar de waarheid is dat als je vandaag een forum als games.telenet zou open doen met die blauwe skin je dat direct terug weg klikt.

[HBV]-=Tornado=-'s schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Ik surf nog altijd naar deze website via games.telenet.be .

Mijn gevoel bij de 9lives site de laatste jaren is:
    Gebrek aan visie en respect voor de bezoekers van de website. Dit zijn harde woorden en ik verduidelijk ze graag even omdat ik weet dat er achter deze website hardwerkende mensen zitten.

Gebrek aan visie:
    Na de rebranding werden comments zonder verklaring op de frontpage(gebrek aan respect) uitgeschakeld op de frontpage. Dit gaf mij een sterk verminderd community gevoel. Toen ik via de Facebookpagina naar de achterliggende reden vroeg kreeg ik als antwoord dat er op het forum genoeg discussie mogelijkheden zouden zijn (per nieuwsbericht een topic). Dit leek mij omslachtig. Soms wou ik (in het geval van een goede review) gewoon mijn waardering geven voor het harde werk van een auteur. Een tijdje later besloten ze de comments zonder verklaring op de frontpage (visie / respect?) dan toch weer open te zetten, zij het gedeeltelijk. Nu staan de comments open al naargelang de auteur dit nodig acht...

Na de rebranding waren nog enkele goedbedoelde initiatieven om het communitygevoel te verbeteren. Zo waren er livestreams en skypegesprekken. Deze stopten uit het niets (gebrek aan visie) en de gebruiker kreeg hoogstens een vage reden (gebrek aan respect) : overlopen naar 4gamers wegens te weinig waardering voor het werk van de top .

November 2015: https://www.9lives.be/news/we-moeten...n-met-9livestv
    Een nieuw initiatief. Het niveau van de reviews is hoog. Espe zijn reviews zijn ook entertainend. Op de frontpage merk je nauwelijks dat deze rubriek bestaat (kleine knop rechts boven 9livestv). Je hebt als gebruiker ook totaal geen idee met welke regelmaat nieuwe afleveringen online komen, hier wordt niets over gecommuniceerd (gebrek aan respect).

Advertenties: het is duidelijk dat 9lives een overeenkomst heeft met o.a. MSI. Zo krijg je steeds een geweldig grote MSI pop-up op de frontpage en zijn 80% van de hardware reviews advertorials. Op zich is dat niet erg, deze site moet opbrengen maar wees gewoon eerlijk naar je gebruikers (gebrek aan respect).
    Zet er gewoon bij dat het niet om een nieuwsbericht of hardware review gaat maar om een advertentie!

Babe of the week (gebrek aan respect). Babe of the week is volgens mij de minst waardevolle rubriek. Het is eigenlijk enorm stereotiep en seksistisch en heeft niets met gaming te maken.
    Er zijn ook vrouwelijke leden die hier nog minder boodschap aan hebben.

De frontpage draait ook niet meer om de gebruiker:
    - Comments onder een post plaatsen (i.p.v. alleen de datum) geeft echt wel het gevoel dat een onderwerp leeft.
    - Je kan geen nieuws meer melden. Gisteren kon je gratis GRID krijgen via de humble bundel. Ik wou dit melden op de frontpage maar de knop is weg.
    - Nauwelijks zijn er nieuwsberichten die gaan over een lid of een actie van de community.
    - Vroeger had je screenshot of the day. Was niet altijd van een hoog niveau maar je kon de screen een rating geven en commentaar geven (omhoog community gevoel).

Er zijn zeker positieve zaken anders zouden er niet zoveel leden actief blijven alhoewel ik vrees dat dit de laatste jaren vooral door gewoonte of nostalgie komt en niet zozeer door de kwaliteit t.o.v. andere websites. De enige echte waarde is op dit moment het forum en dat is eigenlijk wel wat triest voor een gaming website.

Misschien is deze site voor Telenet wel helemaal niet belangrijk en is er bijvoorbeeld nauwelijks budget. Opnieuw communiceer dit naar jullie leden? Er zal veel meer begrip en respect zijn als jullie wat transparanter zijn. Zorg ook eens met een overzicht van wie er achter de website zit? Een organogram mag best. Waarom valt het eigenlijk niet meer op dat Telenet achter deze website zit? Willen ze dat dan niet?
    Laatst gewijzigd door [HBV]-=Tornado=-; 25 december 2016 om 11:39

Praga's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Hey,

Heb deze feedback van jou gelezen en zal deze zeker meenemen!

Graag wil ik wel zeggen dat, wat betreft MSI, je ernaast zit. Net als Steelseries, Turtle Beach, Razer en vele anderen sturen zij ons review materiaal toe. Wij vinden het onze taak om gaming gerelateerde hardware in ons aanbod te hebben. Het enige verschil tussen MSI en de anderen is dat MSI wel adverteert bij ons, en de anderen niet. Maar om het aanbod zo groot mogelijk te houden, besteden we ook aandacht aan de andere merken. We hebben de inkomsten omdat we (9lives) een eigen P&L hebben, en in ons eigen onderhoud moeten voorzien. Dus elke eurocent is welkom. In tegenstelling tot wat sommigen denken, krijgen wij geen grote zak geld van Telenet.

Wat betreft je andere punten daar kan ik je geen ongelijk geven, integendeel zelfs! Als je nieuws te melden hebt, dan kan dat altijd via redactie@9lives.be, leuke filmpjes of screens zijn ook altijd welkom. Maar zeker wat betreft community heb je gelijk, en dat is iets waar we vanaf 2017 meteen gaan op inzetten!

Ik wil je alvast bedanken voor deze verrijkende post. Het is iets dat ik zeker kan gebruiken naar boven toe, en waar ik vooral zelf heel grote voorstander van ben.
    "Tho' I walk through the Valley of Death, I shall fear no evil, 'cause I'm the meanest mother in the valley!"

Pagina 5 van 6 Eerste 123456 Laatste

Regels voor berichten