Pagina 6 van 10 Eerste ... 2345678910 Laatste
    StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    205 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gethez Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    250 standaard en 500 Approved 9-lifer status dan??
    Zal inderdaad zoiets zijn.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Twitch - offline
    no votes  

Lefky's schermafbeelding
    iTrader
    0
    250 standaard en 500 Approved 9-lifer status dan??
    En hoe wordt je dat dan?
    .
    no votes  

iTrader
    48 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lefky Bekijk bericht
    En hoe wordt je dat dan?
    Uw profiel vervolledigen
    no votes  

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    99 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lefky Bekijk bericht
    En hoe wordt je dat dan?
    Door geen dt-fouten te maken....

Trololol...
    #JESUISRADJA
    no votes  

Lefky's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Door geen dt-fouten te maken....

Trololol...

Te rap willen zijn...
    .
    no votes  

Prince_Vegeta's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik weet dat je niet kunt vermijden om gehackt te worden, maar gelieve bij een eventuele volgende hack duidelijk te communiceren met de community. Als er een (serieus) probleem is, mag je dat gerust zeggen. Ik denk dat velen uit frustratie hier zijn vertrokken.

Enfin jullie zullen het zelfs wel goed weten in hoeverre de bezoekersaantallen al dan niet zijn gezakt het voorbije jaar.

Ik kan me volledig terug vinden in hetgeen anderen in dit topic hebben gezegd over de frontpage.

Aangezien 9lives zo een divers forum is, mag de frontpage dit dan ook wel weerspiegelen.
    no votes  

Nariwari's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prince_Vegeta Bekijk bericht
    Ik weet dat je niet kunt vermijden om gehackt te worden, maar gelieve bij een eventuele volgende hack duidelijk te communiceren met de community. Als er een (serieus) probleem is, mag je dat gerust zeggen. Ik denk dat velen uit frustratie hier zijn vertrokken.

Enfin jullie zullen het zelfs wel goed weten in hoeverre de bezoekersaantallen al dan niet zijn gezakt het voorbije jaar.

Ik kan me volledig terug vinden in hetgeen anderen in dit topic hebben gezegd over de frontpage.

Aangezien 9lives zo een divers forum is, mag de frontpage dit dan ook wel weerspiegelen.
    Bedoel je dan uitbreiden naar films, series, muziek, etc...? Of meer facetten over games, meer rubrieken,...?
    no votes  

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Recipe4hate Bekijk bericht
    Uw profiel vervolledigen
    Lukt dat dan weer tegenwoordig?

Ik weet niet eens of ik wel mijn profiel kán vervolledigen, zo'n gamer ben ik niet...
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen
    no votes  

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    99 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Lukt dat dan weer tegenwoordig?

Ik weet niet eens of ik wel mijn profiel kán vervolledigen, zo'n gamer ben ik niet...
    ik heb daar ook links instaan naar zaken die niet eens bestaan en ook niet deftig doorgelinkt worden...

zie maar dat messenger icoontje...
    #JESUISRADJA
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nariwari Bekijk bericht
    Bedoel je dan uitbreiden naar films, series, muziek, etc...? Of meer facetten over games, meer rubrieken,...?
    Ja ik vond dat wel een goed aangehaald idee van iemand hier in dit topic. Wat meer aandacht schenken aan non-gaming stuff, omdat al die zaken toch ook te bespreken zijn in het forum. Zaken zoals films, muziek en series zijn welkom. Dat moet niet super uitgebreid zijn, want het internet staat vol info en de gemiddelde Belg spreekt toch wel wat Engels. Ik zou het niet erg vinden om bepaalde zaken hier op 9lives te belichten.

Toch denk ik dat artikels omtrent huren/verhuren en interessante weetjes over belastingen op onroerende goederen, ook een goede toevoeging zouden zijn.
    no votes  

iTrader
    47 (100%)
    Ja ik vond dat wel een goed aangehaald idee van iemand hier in dit topic. Wat meer aandacht schenken aan non-gaming stuff, omdat al die zaken toch ook te bespreken zijn in het forum. Zaken zoals films, muziek en series zijn welkom. Dat moet niet super uitgebreid zijn, want het internet staat vol info en de gemiddelde Belg spreekt toch wel wat Engels. Ik zou het niet erg vinden om bepaalde zaken hier op 9lives te belichten.

Toch denk ik dat artikels omtrent huren/verhuren en interessante weetjes over belastingen op onroerende goederen, ook een goede toevoeging zouden zijn.
    Ik snap waar je vandaan komt, maar het is moeilijk om knopen door te hakken en te kiezen welke onderwerpen 9lives wel of niet dient mee te nemen op de front als het zo breed getrokken wordt. Een prominente en praktische forumwidget waar topics op vastgepind kunnen worden of gewoon de meest recente replies getoond worden (al dan niet in het belastingentopic bv) kan misschien wel als tegengewicht tov al het gaming nieuws bieden. De core business van de website is nog altijd videogames (met hier en daar eens een post over een filmtrailer).
    no votes  

Superdad's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Sneller ingrijpen. Als ik zie wat hier allemaal gepost wordt... Haat verspreiden is strafbaar hé... (Ironisch genoeg is het net dat dat 'ze' de 'anderen' verwijten...)
    no votes  

Ketelbuik's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Alstublieft geen pol en actua zever in ergernissentopic.
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nariwari Bekijk bericht
    Ik snap waar je vandaan komt, maar het is moeilijk om knopen door te hakken en te kiezen welke onderwerpen 9lives wel of niet dient mee te nemen op de front als het zo breed getrokken wordt. Een prominente en praktische forumwidget waar topics op vastgepind kunnen worden of gewoon de meest recente replies getoond worden (al dan niet in het belastingentopic bv) kan misschien wel als tegengewicht tov al het gaming nieuws bieden. De core business van de website is nog altijd videogames (met hier en daar eens een post over een filmtrailer).
    Tja als dat niet uw doel is, dan moet je dat ook niet doen eh. Dan kan je mss best wel gewoon focussen op alles omtrent games. In dat geval zou ik zeggen, een handig overzicht van alle e-sports over de verschillende games gegoten in een interactief kalendar zou een mooi nieuwjaarsgeschenk zijn Zoiets zie je niet veel, het is vaak zoeken, het gaat over games en het is iets dat aanzienlijk aan het groeien is.
    no votes  

iTrader
    47 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kristofvanheule Bekijk bericht
    Sneller ingrijpen. Als ik zie wat hier allemaal gepost wordt... Haat verspreiden is strafbaar hé... (Ironisch genoeg is het net dat dat 'ze' de 'anderen' verwijten...)
    We zijn actief op zoek naar meer moderatoren, dus dat wordt hopelijk snel verholpen.

Tja als dat niet uw doel is, dan moet je dat ook niet doen eh. Dan kan je mss best wel gewoon focussen op alles omtrent games. In dat geval zou ik zeggen, een handig overzicht van alle e-sports over de verschillende games gegoten in een interactief kalendar zou een mooi nieuwjaarsgeschenk zijn Zoiets zie je niet veel, het is vaak zoeken, het gaat over games en het is iets dat aanzienlijk aan het groeien is.
    Geen slecht idee. Het is nog niet supergroot in België, maar met games als LoL, Smite, Hearthstone, Paragon, Overwatch, CoD, etc... hier (of bijna hier) zijn er wel opportuniteiten genoeg, natuurlijk. Keep 'm coming. Hoe meer feedback, hoe liever.
    no votes  

Pagina 6 van 10 Eerste ... 2345678910 Laatste

Regels voor berichten