Pagina 4 van 10 Eerste 12345678 ... Laatste
    JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    da's een beetje zoals toelaten dat een gent-voetballer in het midden van een voetbalstadion wat onzin mag vertellen en erop rekenen dat iedereen hem zal negeren . Dat lukt bij een groepje vrienden onder elkaar als er weer eentje zat is, maar niet in een groep van 109.000 leden.
    “If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.”
    Dalai Lama XIV

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ja, plus in het begin is het ook niet altijd duidelijk dat het een troll is. Dan denk je 'wat een raren' maar geef je hem het voordeel van de twijfel. Na een paar topics heb je dan wel door dat er alleen maar zever uit komt, maar andere of nieuwe leden weten dat niet, waardoor die eigenlijk altijd wel een publiek heeft.
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exit Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ze enkel laten posten op offtopic heeft zelfde effect van een ban. ze bereiken dan te weinig publiek die erop reageert...
    zullen als nog nieuwe account maken zodat ze elders kunnen posten en/of off topic gaan in threads.
    enige optie is dat elke gebruiker die trolls doorziet en er totaal niet op reageert, dan hebben ze geen 'publiek' (en dus geen doel meer) en zal men er wel mee stoppen.
    maar ...
    Ideeën worden op voorhand al afgeschoten op basis van "rationele" argumenten, zonder dat dit getoetst wordt aan de realiteit. Welk nut heeft dit topic dan?

Exit's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    Ideeën worden op voorhand al afgeschoten op basis van "rationele" argumenten, zonder dat dit getoetst wordt aan de realiteit. Welk nut heeft dit topic dan?
    wordt niet afgeschoten maar gedebateerd, als je tegen argumenten hebt dat het wel gaat werken, reageer daarop dan. (op die manier kom je tot een optie)
    maar met een beetje gezond verstand zie je dat die optie niet gaat werken.
    The Exit is here -------------- Or here www.samexit.be
    LEEST ER NU NIEMAND NOG EEN HANDLEIDING???????
    veel probs zijn opgelost als men gewoon eens een handleiding zou lezen

iTrader
    1 (100%)
    user reviews!

iTrader
    7 (100%)
    Ik ben er zeer voor te vinden Het zou 9lives ook enkel maar diverser, PC-gerichter en succesvoller kunnen maken: user-made reviews. Dat hoeven niet altijd de nieuwste games te zijn: Ik zou gerust een retro-review kunnen schrijven over X-Wing Alliance of Boiling Point...om maar iets te zeggen. Ik had al wel een informele uitnodiging op zak, maar door tijdsgebrek heb ik er niets mee kunnen doen.
    Maar de vraag is: is hier momenteel nog nood aan?

Waar ik echter nog meer voor te vinden ben: een soort van part-time medewerkers.

Momenteel, verbeter waar nodig, ben je aan boord van de crew of helemaal niet aan boord. Lees: je bent verplicht als medewerker om x-aantal newsposts per x-tijd te maken voor x-euro. Dat schrikt echter af voor de mensen met te weinig tijd (jawel, zoals ik). Het zou toch enorm interessant zijn om een aantal vrije vogels te hebben die geheel vrijblijvend news kunnen posten, zonder vergoeding. (?) Het zou 9lives enkel ten goede komen, en nogmaals: veel diverser profileren. Mensen die te actief worden of zijn, die kan je dan nog aan boord hijsen. Met de juiste regelgeving valt hier IMO wel iets mee te doen zonder in elkaars vaarwater te komen.
    Jawel, je kan ook je 'news' doorsturen naar een mod. Dat is goed, maar je hebt geen enkele garantie dat de tijd die je er in steekt ook zal uitmonden in een geschreven newsitem. Dat doet je na een tijd ook afhaken...

Het is maar een idee

Alteration's schermafbeelding
    iTrader
    388 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Ja, plus in het begin is het ook niet altijd duidelijk dat het een troll is. Dan denk je 'wat een raren' maar geef je hem het voordeel van de twijfel. Na een paar topics heb je dan wel door dat er alleen maar zever uit komt, maar andere of nieuwe leden weten dat niet, waardoor die eigenlijk altijd wel een publiek heeft.
    Maar is het daarom dan een trol? Je hebt zeveren om te zeveren, maar gemeende zever is er ook genoeg.
    Your health is your wealth

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alteration Bekijk bericht
    Maar is het daarom dan een trol? Je hebt zeveren om te zeveren, maar gemeende zever is er ook genoeg.
    Met zever bedoel ik dingen verzinnen, zich anders voordoen dan ze zijn en dat soort dingen enkel posten om de provoceren. Niet off topic zever in het lieftopic bvb, maar topic na topic na topic enkel om reacties uit te lokken, extreme dingen zeggen, zichzelf een personage aanmeten,...
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Alteration's schermafbeelding
    iTrader
    388 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Met zever bedoel ik dingen verzinnen, zich anders voordoen dan ze zijn en dat soort dingen enkel posten om de provoceren. Niet off topic zever in het lieftopic bvb, maar topic na topic na topic enkel om reacties uit te lokken, extreme dingen zeggen, zichzelf een personage aanmeten,...
    Maar iemand kan toch perfect zichzelf zijn én aan die criteria lijken te voldoen? Je moet die persoon dan al persoonlijk kennen om bijvoorbeeld te weten of hij/zij een typetje opvoert.
    Your health is your wealth

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alteration Bekijk bericht
    Maar iemand kan toch perfect zichzelf zijn én aan die criteria lijken te voldoen? Je moet die persoon dan al persoonlijk kennen om bijvoorbeeld te weten of hij/zij een typetje opvoert.
    Tja, dat is dan weer het subjectieve aan moderatie zeker?

iTrader
    0
    wordt niet afgeschoten maar gedebateerd, als je tegen argumenten hebt dat het wel gaat werken, reageer daarop dan. (op die manier kom je tot een optie)
    Nu ontbreekt het mij ook aan gezond verstand. Maar toch... liever een antwoord dan geen antwoord.

Tot in 2016 met een lijstje van de concrete veranderingen die aan ons gecommuniceerd zullen worden. Prettige feesten!

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Sinds een tijdje volg ik dit forum en ik vermaak me hier best.

I.v.m. het trollenprobleem: ik zou toch ook moeilijk kunnen uitmaken of iemand enkel reageert om te provoceren. Het kan perfect zijn/haar mening zijn die je verkeerdelijk als 'trollen' interpreteert. (waarschijnlijk word ik hier ook door sommigen als trol bekeken... )
    I.v.m. extra moderatie op pol&actua: ik vind elke mening waardevol, ook van diegene die het niet mooi kunnen verwoorden. Extra moderatie hier lijkt me een deel van de leden monddood te maken. (vrije meningsuiting ftw!)

Iedereen prettige feesten en een voorspoedig 2016 gewenst!

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    En de huidige manier van werken werkt wel? Met een beetje gezond verstand zie je dat de huidige optie niet werkt...

.

Als je jouw argumentatie aanhoudt, moet je off-topic ook volledig afschaffen (waar ik niet voorstander van ben, trouwens). Beetje magere argumentatie/debat, lijkt me.
    “If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.”
    Dalai Lama XIV

Lefky's schermafbeelding
    iTrader
    0
    - bredere onderwerpen op de homepagina (niet voornamelijk games maar bespreek ook gsm's, series, ...??), ik ben bv de games ontgroeit dus ik ben hier enkel nog voor het forum tegenwoordig (wat ook een niet al te positief gegeven is)
    - gebruikers de kans geven zelf dingen te schrijven, dit moet wel goed afgelijnd zijn qua onderwerpen ed. (vermindert ook de werkdruk van mijn eerste punt). zoals bv newsmonkey dat het tegenwoordig ook goed doet
    - op tapatalk is er een tabblad waar je forumtopics kan volgen waar je hebt aan deelgenomen. in een browser zou zoiets ook handig zijn (en als het al bestaat heb ik het nog niet gevonden)
    - het ipadres op mijn werk niet meer blokkeren
    - kleinere artikels op de homepagina (zowel grappig als serieus). zo van die dingen die je op 1 minuut gezien hebt trekken veel volk

en last but not least:
    ik wens heel 9lives ook een spetterend 2016!

iTrader
    2 (100%)
    http://www.9lives.be/forum/algemene-...l#post19579643

Misschien dit topic ook eens bekijken (dat bedoel ik dus met dat de moderatie dagen achterloopt...). Ik heb soms het gevoel dat (vooral de algemene) mods of admins (of hoe die ook allemaal heten) niet eens meer lezen hier.

Pagina 4 van 10 Eerste 12345678 ... Laatste

Regels voor berichten